Join 79,108 users and earn money for participation

What The...

53 86 boost
Avatar for Ruffa
Written by   1084
2 months ago

I have nothing to write again, this is the third day that I am having a hard time in constructing my own article. I have lots of idea actually but my mind just won't cooperate with me tsk. September is the best month for me because I didn't have a hard time writing my past article but this month? Arghh, I don't know anymore. I think I'm at my limit now. What I have right now is only a mixed thoughts that I don't know how to put into a whole sheet of paper. I just wish I have some magic now, tssss. I will just whoosh and then boom I'll have my topic na. And if I have magic I don't need to use my hand anymore right. I can just think of what to do and then boom, parang neneng b...

What do you call kill this disease anyway? Or is it a disease? Is there a cure? Do you think I'll be cured if I dance for 2 minutes with Macarena as the background music? I think careless whisper will be good also as long as Lutcho is my partner, hmmm. Well, I don't have to think much let's just leave it to whatever the DJ play. But you know, if magic really exist - aside from that teleportation jutsu and invisibility I also want to have YOU! Tehee, crushing is more easy than creating an article to be honest. Though it is more painful if you were rejected by someone you like still, un-break my heart, say you'll love me again.... Na na na na na na na na na na.

Seriously, why loving someone is so hard no? And why having a baby is hard also? I mean - conceiving it is so easy you can even feel heaven while making a baby but when you get pregnant that's where the misery will start. This is one of the reason why I don't like babies. Aside from their loud cries I also hate taking care of them. Well they say it'll be different if it's your own baby. But why do you think there's still Mom out there who can hurt their babies like they are not from their own blood and sweat. There's like that, I think I saw it on the news. Same with a father. How can they take that, I mean molesting their own child? I think I saw some case of this in the news too.

I mean, come on - it's your own child for fvck sake! It is just because of alcohol or drugs? Or is it from watching porn where incest is just a normal thing to do. I saw some in a porn site, was it family strok-? I'll just pretend that I didn't know that'. I mean, just thinking of it is enough to make me vomit I mean eww, and even if it's just an act ewww. Disgusting sh!t!! Let's borrow Lee Min Hoo's accent. We can't really tell the reason, or is there even a reason in it? What's the trigger you think as to why they do such things? And How could they right? Why this kind of thing exist in this world. It's their own flesh and blood, a father should be the one who will protect them but, why?

Hmm, but well I don't know how they think so I'll just leave it like that. But whoever is doing that kind of thing right now to their child will soon taste their bad karma, I hope. A lot of crazy things is really happening in this world. Some is still hidden because they are good in hiding. Some are good in pretending just like it's nothing - didn't even bother giving a hand to those who need it. Some are just in the corner, watching those people who's suffering. Some are just a good for nothing - they are nothing so let's just skip them. And some are just a good gossiper who love to talk about other's life. Chismosa ampt.

They are the first to run on the crime scene but will turn a blind eye when someone was in need. Tssss. I don't really know what I'm fighting in this article. But because I have mixed thoughts in my mind - this is the result. A mixed topic in one article, lol. I don't really get the main point here but whatever nalang. I'm gonna end it here na. Ciao.

--

Lead Image From Unsplash


Recent Article


Read these to Start in Club1BCH


October 5, 2021

--

26
$ 9.47
$ 8.51 from @TheRandomRewarder
$ 0.50 from @PVMihalache
$ 0.10 from @Crackers
+ 11
Avatar for Ruffa
Written by   1084
2 months ago
Enjoyed this article?  Earn Bitcoin Cash by sharing it! Explain
...and you will also help the author collect more tips.

Comments

So Lutcho na ma-pandesal ang katawan, yeah ! Hahahaha jusko ateee, crush na crush mo talaga syaaa eh no?

$ 0.00
1 month ago

Hahaha superb 👻 sexy nya Pano haha

$ 0.00
1 month ago

Haha ang daming tao na involved dito sa artikol mo ah. Tapos wala daw maisulat? 🤣 Don't me, Ateee. Don't me talaga. Hahahaha. Sue ka na jan na ayaw mong magka-baby? Kahit na kay Knight or sa PS men pa yannn? I doubt itttt. 😆

$ 0.00
2 months ago

Bwahahahah, syempre ibang usapan ona pag sila ang pagkukunan ng lahi 😍😍🤭💥🤣

$ 0.00
2 months ago

I think it's called a writer's block mare. Lagi din akong dinadalaw nyan. Hahah.

$ 0.00
2 months ago

Hahaha kaya nga tsk, ngayon lang ulit ako naganito huehue

$ 0.00
2 months ago

Kaya mo yan! Asus, ikaw pa ba?

$ 0.00
1 month ago

Its not easy forming articles, maybe you should relieve the stress of writing. But overall I am disgusted by parents that molest and abuse their kids!

$ 0.00
2 months ago

True, it's just hard 😵.

Same same, they are evil! Seriously.

$ 0.00
2 months ago

Atleast nkagawa ka isang article .haha. That's creative writing.

$ 0.00
2 months ago

Hahaha, baka isang buong article din haha

$ 0.00
2 months ago

Hahaha despite of frustration sa paggawa, Atleast nagawa mo, natawa ako sa part na background music, Macarena HAHAHA

$ 0.00
2 months ago

Hahahaha, nakaraos din nga ako ahahaha.

$ 0.00
2 months ago

Okay na ate na wala kang anak ate kung di ka po handa kaysa po sa may anak ka nga pero wala ka pong asawa. Anyway, baka ate Koreano po talaga ang para sa inyo ayune hehe.

$ 0.00
2 months ago

Hahaha sana nga Oppa nalang hahaha, pero wait mas bet ko nalang ata Oppo haha

$ 0.00
2 months ago

Ms. Ruffa who's Lutcho by the way? Hahaha

$ 0.00
2 months ago

Hahaha yong pogi na tiktokerist. Try mo search ahaha

$ 0.00
2 months ago

Aguy. Sge po 😁

$ 0.00
1 month ago

Dear, you ok? Looks like you are frustrated.

$ 0.00
2 months ago

Yeah, I'm okay thanks for asking. I'm just having a writers block I guess.

$ 0.00
2 months ago

I laughed a lot while reading your article, Ate. Though your thoughts are messed up, at least it was still enjoyable to read. 🤣🤣🤣

$ 0.00
2 months ago

Ahahahaha ang daming gulo ano? Sana dika sinakitan ng ulonahaha

$ 0.00
2 months ago

Hahaha. Tanggal nga stress ko sa kakatawa eh, lalo na nung napadpad ka nasa mga pornsite. Hahha, grabe ka ate ang healthy ng mind mo.

$ 0.00
2 months ago

I feel a lot are capable of making us drift a little bit especially on how notable we've been across the emptiness and elusive of time.

$ 0.00
2 months ago

Calm down. Everyone here still loves to read your crazy stuff my friend. Lol

$ 0.00
2 months ago

Hahaha, I'm calm now haha. Thank you 🤭💙

$ 0.00
2 months ago

Huhu ako na wala talaga article nagawa today huhu. Kumusta naman yung Careless Whisper nyo ni Lucho ate HAHAHHAAH

$ 0.00
1 month ago

Hahaua bawi ka bukas kaya mo yan.

$ 0.00
1 month ago

For me it's called writers' block. I am feeling that for sometime now. Ikaw lang ata ang nagsasabing walang maisip pero napaladaming ideas tung article mo hahaha... Porbida, wala pang maisip yan ha paano na lang kung mag-uulan ng maraming ideas and brain mo hahaha 😄 Find time to relax. It will just come :)

$ 0.00
2 months ago

Haha, yon na nga hahaha. Ang gulo ng isip ko diko na alam uunahin huehue. Iba iba kamo ang laman, ahahaha naging halo halo na ang labas ahahaha.

$ 0.00
2 months ago

Ang daming nadiscuss pa rin mars. Hindi talaga mawawala si bebe Lucho moo hahaha

$ 0.00
2 months ago

Hahahaha epak kasi utak ko, pag nag iisip ako walang maisip tapos pag naga type na ayun saka dadagsa ahahaga. Hindi sya maaaring mawala mare 🤣🤣

$ 0.00
1 month ago

The fact that you are still writing and cooking something up for us here is what is giving me goosebumps. You said you don't know what to write, yet you end up publishing an article 😅😅😅😅. Keep it up ma👏👏

$ 0.00
2 months ago

Hahaha, yeah I'll try my best. Thanks.

$ 0.00
1 month ago

Lol....the same thing is happening with me nowadays as, I spent hours in writing a single article because I found my mind empty everytime I decided to write nowadays. I agree the ones who are behaving in this way with their children will soon receive their karma.

$ 0.00
2 months ago

It's hard sometimes right that even if you crack your brain - still nothing aigooo. But yeah, they will taste their karma soom

$ 0.00
1 month ago

Careless whisper by George Michaels and unbreak my heart by Toni Braxton 😍 yes! You've got good taste in music. I love it!

$ 0.00
2 months ago

Hahaha, love that Unbreak My Heart 😍

$ 0.00
1 month ago

Pretenders are the worst set of people. They act like they are your backbone but they are back stabbers

$ 0.00
1 month ago

Trueee, they are good in pretending and good at stabbing people at the back they are the worst ever, tsk.

$ 0.00
1 month ago

At least ikaw ate nakakabuo ng article na may sense, eh ako kapag may writer's block eh di talaga nagana utak ko eh 🤣

$ 0.00
1 month ago

Hahaha may sense ba to? Parang diko nga mahanap hahaha. Ayaw jo lang kasi mag absent tamo nga ang aga aga nag iisip na agad ako ng isusulat kaso walang maisip huehue

$ 0.00
1 month ago

Ganda kaya nito sis. Dami nakaka relate at isa na ako jan. Hehe. Natawa ako sa "Chismosa ampt" haha. Dami dito samin niyan.

$ 0.00
1 month ago

Hahahaha dami kasi nyan ngsyon sa mundo ee no haha

$ 0.00
1 month ago

When you have nothing to write but still write anyway. Is it still nothing? Hahaha

$ 0.00
1 month ago

Hahahaha, I have something na hindi na nothing ahahaha

$ 0.00
1 month ago

Hahahaha ano yan?

$ 0.00
1 month ago

Something nonsense hahaha

$ 0.00
1 month ago

As a newbie writer, I can relate with you hahhaa. Ang hirap mag isip ng topic.

$ 0.00
1 month ago

Haha, diba. Pero kayanin natin para sa economy

$ 0.00
1 month ago

True mare dugo't pawis pero ginaganyan. Thinking of family chu makes me vomit you know hahahaha

$ 0.00
2 months ago

Same same, aigoo ang dami ng gegu sa mundo ano, tsk.

$ 0.00
2 months ago

sobrang dami ewan ko ba ahahha

$ 0.00
2 months ago