Facebook or Instagram

67 68
Avatar for tanja011
3 years ago

We live in a time when social networks are very popular, but also useful. I think each of us has at least one social network in our smartphone. Now the question arises which is more popular? Facebook and Instagram are on the top list, although Twitter is on par with them.

I have both, but somehow I prefer to use Facebook. This is no longer just a matter of hanging out and finding friends, but also a job. Many people use these networks to grow their business, advertise themselves, but also make money.

And how about you? Which one do you choose and why?

Thank you for your time spent here! If you liked my article leave a comment!

29
$ 0.00
Sponsors of tanja011
empty
empty
empty
Avatar for tanja011
3 years ago

Comments

Licno glasam za Facebook, zasto, jednostavniji je za koriscenje, mnogo je pregledniji, ima vise sadrzaja, a Instagram dozivljavam, kao online HDD na kojem skladistim fotografije, tako da moj glas ide za Facebook.

$ 0.00
3 years ago

Iskreno vise nije ni FB pregledan. Od kako su uveli ove izmene uzasan je.

$ 0.00
3 years ago

👍🤗🤗🤗Good🤗🤗

$ 0.00
3 years ago

Meni facebook naravno, jer daje mnogo vise opcija i mogucnosti, da postavljam slike, bilo koji video, da pisem postove , da igram bezbroj igrica, da zapratim strane , da otvorim stranu, moze sve to i na pc i na telefon, dok instagram nista od toga osim postavljati slike i sa nekim se dopisivati, cak dopisivanje i ne moze preko pc.

$ 0.00
3 years ago

Moze i Instagram sa kompa, ja licno probala. I meni je drazi, ali se sve vise ljudi odlucuje da koristi Instagram, verovatno sa razlogom

$ 0.00
3 years ago

Da moze da se posecuju profili i stranice ali da stavis sliku moras koristiti grambir program, ali ne moze ni cu cet

$ 0.00
3 years ago

definitivno mi je drazi fejsbuk ali ja nisam standardni korisnik tako da se to moze uzeti sa rezervom, iskljucivo pratim neke naucne zajednice i saljive stranice i nista me osim toga ne zanima, takodje na fejsu mi je lakse da komunicitram sa drugima u odnosu na instagram

$ 0.00
3 years ago

Slazem se Mile, mislim da ove mladje generacije bolje barataju Instagramom. Kazu da FB vise nije zanimljiv.

$ 0.00
3 years ago

Instagram iskreno, nekako mi je opustenija varijanta i nema mnogo razmisljanja i gluposti :D samo slike i uzivanje :D

$ 0.00
3 years ago

Eto, malo da razmenimo misljenja. Fb ima mnogo vise opcija, ali vidim da se ljudi sve vise odlucuju da se promovisu na Insta, stvarno ne znam zasto

$ 0.00
3 years ago

Kod mene taj instagram nikada nije zaživio.Vjerovatno je stvar navike a i godina.Mlađi to nekako lakše hendlaju.

$ 0.00
3 years ago

Tacno, oni to nekako drugacije vide od nas. Kazu da Fb vise nije u modi. nama jeverovatno ovo lakse, pa zato biramo FB

$ 0.00
3 years ago

ja imam i facebook i instagram.....na instagramu ponekad koju sliku dam gore i zapratim koga,,,,..nije mi toliko dobar kao facebook.....eeee na facebooku sam puno vremena,tamo imam puno prijatelja i dogadja se hahah

$ 0.00
3 years ago

Mislim da smo malo matori haha. Zato nam je bolji Fb. Ako pitamo mladje, oni su za Insta.

$ 0.00
3 years ago

I jas sum za facebook. Kako da ima povekje moznosti za kominikacija...iki ednostavno sum povekje naviknata na nego.

$ 0.00
3 years ago

Sve to isto ima i na Instagramu. Izgleda da je nama problem navika, jer sam i ja kao i ti za FB

$ 0.00
3 years ago

I think that Facebookis more useful than Instagram. On facebook we can read a lot of things, and on the Instagram we are usually just watching pictures.

$ 0.00
3 years ago

Neka fora postoji kod Instagrama kad je toliko popularan. Mozda mi nismo u toku.

$ 0.00
3 years ago

I love facebook.. dear subs done, back me

$ 0.00
3 years ago

Thanks for your answer, I will do back.

$ 0.00
3 years ago

Subscribe me plz& back i will

0

$ 0.00
3 years ago

Ok I will

$ 0.00
3 years ago

I use both social networks. I think Instagram is a more popular network and a network where there is a younger population, up to 35 years old mostly. Certainly, both networks are owned by Facebook.

$ 0.00
3 years ago

Verovatno je to i fora. Beze od baba i deda sa FB. Haha da se nasalim malo. Mi smo stariji malo, pa nam Fb postao svakodnevnica

$ 0.00
3 years ago

Tacno, ima toga, niko ne voli da mu tetke napisu "pile tetkino lepo" ispod profilne slike.... Hahaha... Ili iznese neku blam anegdotu iz detinjstva

$ 0.00
3 years ago

Moja deca kazu da je facebook prevazidjen i da mladi ljudi uopste nisu na njemu, em im je dosadan, em su pobegli od raznih rodjaka. Skoro svi danasnji srednjoskolci ga uopste nemaju, malo njih koristi cak i mesindzer.

$ 0.00
3 years ago

E, upravo sam to napisala u komentaru iznad. Kao da deca beze od nas malo starijih tamo. A i tamo im je lakse da isprate svoje omiljene licnosti

$ 0.00
3 years ago

Meni su to otvoreno rekle. One udju samo na mesindzer kada hoce da se jave muzu ili meni, ostalo ne postoji.

$ 0.00
3 years ago

Preferiram facebook mozda vise iz navike mada imam i instagram profil. Instagram profil sam napravila zbog registracije na neki sajt,ne secam se kog ali ga slabo koristim.

$ 0.00
3 years ago

I ja imam oba, ali su mi vecina prijatelja na FB. Mada, moze i na insta dobro da se komunicira. Uglavnom se koristi za promociju, koliko mogu da primetim.

$ 0.00
3 years ago

I do have facebook account. I use them for purpose, I don't see any importance of instagram for me, because I use facebook just for some information & news, and some contact, nothing else

$ 0.00
3 years ago

Thank you for your answer. I prefer FB too

$ 0.00
3 years ago

Imam fb i instagram, vise sam na fb, nego na instagram. Za posao je bolji instagram, ali npr za neku prodaju.

$ 0.00
3 years ago

Slazem se. Mnogo strania i javnih licnosti je preslo tamo. Verovatno dok ne izadje nesto novo.

$ 0.00
3 years ago

Kako za koga i kako gdje. Generacijska i kontinentalna podjela. Za nas ipak Facebook.

$ 0.00
3 years ago

Slazem se. Mi malo stariji biramo FB, jer tamo vec imamo prijatelje i tako te stvari. Mada Instagram je mnogo popularniji u poslednje vreme od Fb

$ 0.00
3 years ago

nice article about social media

$ 0.00
3 years ago

Thanks

$ 0.00
3 years ago

today facebook is doing a lot great ...they are updating more and more

$ 0.00
3 years ago

I don't like new look of it. It's not working good on my computer.

$ 0.00
3 years ago

Čini mi se daje popularniji Instagram,mada i ja više volim Fejsbuk!

$ 0.00
3 years ago

Da, popularniji je, to svi kazu, mada sam ja nekako i dalje uz Fb

$ 0.00
3 years ago

I prefer facebook more. I think there are billions on it.

$ 0.00
3 years ago

A de nam je promocija na Insta? Moracemo malo da poradimo na tome. Ovako smo ispali iz mode

$ 0.00
3 years ago

Jesmo, jos pre 20 god.

$ 0.00
3 years ago

Very good

$ 0.00
3 years ago

Thanks

$ 0.00
3 years ago

Thank you

$ 0.00
3 years ago

Facebook is oldchool haha Instagram is cool but like @ju1882 said Facebook is a Facebook :)

$ 0.00
3 years ago

Facebook is older. Like our brothers or sisters. We love them all but we listen to older haha

$ 0.00
3 years ago

I have account on most of the social media apps and I'm active on all of them lol. But I prefer instagram, I feel much more secured in IG especially my posts.

$ 0.00
3 years ago

There. Nice. Why do you think it's better?

$ 0.00
3 years ago

Link others, I do believe Facebook is a Fakebook. Instagram is more reliable than Facebook.

$ 0.00
3 years ago

There is truth in that. So many fake profiles.. We are used to Fb, that is the point

$ 0.00
3 years ago

Why you think that for Facebook?

$ 0.00
3 years ago

Today's Facebook is used to spread hate speeches, but in most cases Facebook doesn't act responsibly. Facebook admitted it and promised they will not do again, but doesn't do anything.

$ 0.00
3 years ago

And that is true. But lately they do not give a chance to people to say their opinions. Fb marks that as fake news.. or something like that. People really have problems with it.

$ 0.00
3 years ago

Great article dear ❤❤👈 thanks for Sharing❤❤👈

$ 0.00
3 years ago

Thank you for reading

$ 0.00
3 years ago