Krznene sobne papuce

26 81
Avatar for kajabgd1
3 years ago

Kao neko ko voli ručni rad, a i sama se često ne libim da napravim nešto, u ovom članku ću pisati o sobnim papučama.

Na tržištu je ogromna ponuda kućnih papuča, ali ručni rad, od kože i čistog jagnjećeg krzna retko se može naći.

Inače, u toku je kampanja koja poziva ljude dobre volje da podrže male zanatlije, da kupe od njih ručne radove, da se na neki način malo poboljšaju njihovi uslovi u ovo teško vreme. Ja sam se takodje priključila ovoj akciji.

Ovo su moje lično papuče, vrlo su tople i udobne. Iznutra su postavljene prirodnim krznom, spolja je napa, a djon je od gume, neklizajuci.

Pored sobnih papuca bavim se i izradom vunenih pokrivaca, posteljinu takodje sijem, pravim jastuke, ukrasne jastucice, nadduseke od vune, sve na bazi čistih prirodnih materijala.

Veliki sam poštovalac ručnog rada, i sama znam koliko je teško napraviti lampu, sašiti haljinu, kaput, popraviti motor ili izdeljati orman. Te, eto, apelujem na sve vas, poznanike, saradnike, da i vi podrzite zanatlije, da kupite nekad od njih neki proizvod ili da donirate materijal.

Podržite moj rad klikom na lajk ili sabskrajb, hvala!

19
$ 0.03
$ 0.02 from @varda42
$ 0.01 from @Jigglyspy
Avatar for kajabgd1
3 years ago

Comments

Bez papuca nikako, kazu navika, Ja bih se smrzla da ih ne obujem, svaka cast na izradi

$ 0.00
3 years ago

Potreban je veliki trud, hvala. Ljubav prema poslu, svakako

$ 0.00
3 years ago

Papuce uvek nosim i zimi i leti ,inace ne mogu bez papuca i kad odem u goste trazim da ih obujem ,lep rad i super clanak :)

$ 0.00
3 years ago

Tako je, ne postoji ništa toplije od prirodnih krzna. Hvala puno, Sandra

$ 0.00
3 years ago

I would like to have such slippers..Can they be bought?

$ 0.00
3 years ago

of course :) Do You have someone in Belgrade to buy this for You? :-)

$ 0.00
3 years ago

Vise volim vunene carape 😁

$ 0.00
3 years ago

Nice article

$ 0.00
3 years ago

Sjajno, ako postoji mogucnost da unutra bude vuna, jos bolje

$ 0.00
3 years ago

i jeste vuna unutra :)

$ 0.00
3 years ago

papuce su divne, imate veste ruke.

$ 0.00
3 years ago

Bravooo! Ti ovo zaista radiš savršeno!

$ 0.00
3 years ago

hval, hvala

$ 0.00
3 years ago

Bas predivno izgledaju, ali ja sam od onih koji nose vunene carape po kuci, papuce mi smetaju :) U svakom slucaju, svaka cast i bravo vasim vestim rukama

$ 0.00
3 years ago

All praise for the handiwork.

$ 0.00
3 years ago

svaka ti cast ,papuce su prelepe, volim kad neko napravi nesto sam

$ 0.00
3 years ago

Divno,ja papuče nosim i leti ,jednostavno ne mogu bez njih.

$ 0.00
3 years ago

Svaka čast za papuče. Moj ujak iz Sevojna se bavi izradom i prodajom! Odličan post!

$ 0.00
3 years ago

U ovim prohladnim danima, sobne papuče su postale sastavni deo svih nas. Pošto živim u stanu na zadnjem spratu, praktikujemo isključivo papuče sa mekim đonom da nam ne pizde komšije ispod nas:)..Inače svaka čast na kreativnosti...prelepe i tople papuče

$ 0.00
3 years ago

vi ste baš neke fine komšije, za poželeti :D

$ 0.00
3 years ago

Great information about this article my Dear

$ 0.00
3 years ago

Ide zima trabacenam tople papuce i vunene carape .

$ 0.00
3 years ago

last year i had the same slippers like this and they turned out well

$ 0.00
3 years ago

eeee to meni treba za hladne dane

$ 0.00
3 years ago

Koliko često prati kućne papuče i kako?

$ 0.00
3 years ago

Krznene proizvode, od prirodnog krzna nikako prati, samo ih prebrisati, Eventualno, na hemijsko ciscenje dati. A klasične kućne papuče možete prati ili ručno, ili u mašini na najmanju temperaturu, po želji :) Usput, Hvala puno za podrsku!

$ 0.00
3 years ago