Sačuvano od zaborava

39 66
Avatar for goga14
Written by
3 years ago

Opet nešto nađoh. Kod mame sam došla juče , za vikend. Kao i uvek nađem nešto što me razneži. Uvek sam volela kada dođem da sunjam po ormarima, otvaram stare fioke, kutije, pletene korpe. Posto mi je mama u Loznici sama, dođem da je vidim, pospremim, sredim, obrišem...budem sa njom. Danas je došao red za sređivanje ormara. Moram sve da joj složim po redu da zna gde sta stoji, pošto je mama slepa.

To mi je bolna tema, ali cu jednom smoći snage da i o tome nešto napišem.

Svasta sam nesto nasla u ormaru. Mama to sve čuva. Našla sam tatine dzempere, kosulje, kravate. Nasla sam i njegov miris. Umro je pre 14 godina , a kao da nas nije ostavio. Neću ni o njemu sada. Biće prilike.

Našla sam nešto što je moje. Nešto što sam nosila kada sam imala 2 godine.

Moja tetka Marija, mamina sestra je zivela i radila u Holandiji. Tamo je bila 11 godina. Kada sam postala svesna sebe i od kada počinje moje pamćenje, sećam se radosti kada tetka treba da dođe u Loznicu. Toliko igračaka, slatkiša, garderobe donese iz Holandije da sestra i ja budemo izbezumljene danima.

E, danas sam ponovo osetila tu radost kada sam ugledala taj komadić crvene boje. Nisam odolela, pa sam se slikala sa ovom haljinicom koja je stara 48 godina.

Na slici levo sam ja , kada sam imala 2 godine, a na desnoj ja , danas, sa haljinom u rukama.

Detinjstvo je radost. Detinjstvo je kada svoje godine mozete da pokazete rukom.

Moje je bilo prelepo.

Za danas je sada zaista kraj! Odmaracu do sutra. Previše je emocija danas u meni, da ako nastavim, neće za mene biti lepo. Rasplakaći se pred spavanje.

Pozdrav svima i hvala za čitanje ovog teksta.

21
$ 4.74
$ 4.65 from @TheRandomRewarder
$ 0.05 from @sandra22
$ 0.01 from @Snezana28
+ 3
Avatar for goga14
Written by
3 years ago

Comments

Fantastic article by you my friend

$ 0.00
3 years ago

Thank you from the heart

$ 0.00
3 years ago

What an emotional story. This dress is really beautiful and a valuable memory <3

$ 0.00
3 years ago

Thank you!

$ 0.00
3 years ago

Uspomene koje ponesemo iz detinjstva preate nas kroz ceo zivot. Divno je kada su te uspomene lepe kao ova koju ste podelili sa nama.

$ 0.00
3 years ago

Upravo to je ono sto nas i odrzava!

$ 0.00
3 years ago

Dobro jutro. Zamisli, da bi ti imela hčerku i obuces je u to divno crveno..Mala goga.

$ 0.00
3 years ago

Oblačila sam je na lutke. Hhahahah!

$ 0.00
3 years ago

That was so interesting to read

$ 0.00
3 years ago

That was so interesting to read

Thanks much!

$ 0.00
3 years ago

Ja obozavam kada zavirim u stari sifonjer u selo i pronadjem deo mog detinjstva. Imam puno sacuvanih stvari,jedan mali deo moze moja cerka sada da obuce ili obuje. 😊

$ 0.00
3 years ago

Joj, milina. Mogu misliti kako se osećas kada je vidis u tome.

$ 0.00
3 years ago

jaoo kakva lijepa oblekica,baš čudo da se sačuvala toliko godina.....lijepe uspomene

$ 0.00
3 years ago

Sacuvala mama i moju i sestrinu. Kod moje nedostaju pertlice, a sestrina je kompletna.

$ 0.00
3 years ago

Čovek mora da smogne snage da kad vidi nešto što ga sedimentalno veže, a nije više u funkciji, ili onaj koji je učestvovao u tom stvaranju nije više tu, da pregrmi to što izaziva emocijalni zemljotres i lavinu suza. Nazalost, mi smo samo ljudi i nikad to nećemo naučiti. Hvala na članku...

$ 0.00
3 years ago

Hvala tebi

$ 0.00
3 years ago

Great part

$ 0.00
3 years ago

Thank

$ 0.00
3 years ago

Cuvaj haljinicu, kad budes imala unuku, obuces joj, tek tad ima da ti bude puno srce 💕💕💕💕💕

$ 0.00
3 years ago

Hocu. Hvala.

$ 0.00
3 years ago

This is so cute. The dress is very cute and you were such a cute girl. Thank you a lot for sharing this memory from childhood with us. I love to think about childhood, and this made me think about my own.

$ 0.00
3 years ago

Thank you from the heart

$ 0.00
3 years ago

Uspomene,,tako je divno što si to podjelila sa nama

$ 0.00
3 years ago

Rado delim lepe uspomene!

$ 0.00
3 years ago

Sjajno, ja sam nasao dzemper, nana isplela, taman je za trogodisnjaka. odprilike, jako sam se obradovao, eno ga na jastuku, lepa uspomena

$ 0.00
3 years ago

Sačuvaj za unuče!

$ 0.00
3 years ago

Slične haljinice je meni moja tetka donosila iz Pariza i slatkiše i neke figurice, broševe, marame... Ništa to nije ostajalo da se sačuva. Moja majka čim vidi da sam prerasla davala bi drugima moju garderobicu, igračke ... najžalije su mi baletske patičice sa gipsanim vrhom na kojima sam se vrtela dan noć ... A ja čuvam svašta :) Ima drangulija i za unučad, daće Bog :)

$ 0.00
3 years ago

Bas tako. Treba cuvati stvari koje su nama drage!

$ 0.00
3 years ago

Rasplakala si me.Ja kada odem kod mame koja ima82 godine ,isto to radim.Gledam tatine slike i stvari koje mama čuva.Nedavno sam uzela njegov ručni sat koji je dobio za 40 godina rada.Tata je umro pre 12 gdina.Ostaju samo sećanja Goco.

$ 0.00
3 years ago

E, bas tako Snežo!

$ 0.00
3 years ago

Koliko je je ovo jako i emotivna prica ...Ja sam odrasla bez majke ,cuvaj majku svoju ,hvala sto si ovako nesto napisala <3

$ 0.00
3 years ago

Hvala od srca

$ 0.00
3 years ago

Haha I have photos like this too.

$ 0.00
3 years ago

It's nice to look at them, isn't it?

$ 0.00
3 years ago

Mine wasn't so nice but I remember everything, it's definitely nicer than now.

$ 0.00
3 years ago

Well that is such a wonderful memory! It is nice to preserve something from my childhood, to remind us of some beautiful times ...

$ 0.00
3 years ago

Thank you from the heart

$ 0.00
3 years ago

Cuvaj svoju majku dok je ziva

$ 0.00
3 years ago

Hocu. Hvala!

$ 0.00
3 years ago