Is it the right time for children to go to school?

74 78
Avatar for tanja011
3 years ago

We all know that the pandemic is still ongoing. But in my state, children should go to school on the first of September. They will have special conditions, they will wear masks, there will be fewer of them in the classsroom. They will also have four subjects each day, that means only two hours spending there.

Well, I want to know what is your opinion about this? Do you think that is good idea that kids start with school? Will your child go to school or will they attend online classes?

If you liked my article leave a comment! Thank you for your attention!

41
$ 0.00
Sponsors of tanja011
empty
empty
empty
Avatar for tanja011
3 years ago

Comments

The timing of when children should start school is a complex issue. To thoroughly investigate this topic for your dissertation, you may want to consult the https://phdify.com/dissertation-help dissertation writing service. Their experts can guide you through the research process, helping you gather data on the cognitive and social development of children at different ages and explore the advantages and disadvantages of early school entry.

$ 0.00
7 months ago

i think no

$ 0.00
3 years ago

My kids are already going to school, and everything is good for now.

$ 0.00
3 years ago

I think that it is not right time for children to go to school now. It is very complicateed for now. Specially for younger children.

$ 0.00
3 years ago

svakako valja krenuti sto pre makar i na nedelju dana da se deca prebace iz neradnog u radni rezim rada jer je tako bolje i za njih i za roditelje

$ 0.00
3 years ago

Kod nas u Makedonija donesena je odluka od 1 oktomvri da pocnu da idu u skolu deca od 1 do 3 oddelenie sto znaci 1 odd je zabaviste sto je bilo ranije posto je devetoletka i to kao da se zapoznaju, a ovi svi drugi online. To vazi za celu Makedoniju, ja nemam dete al kad bi imao ja sigurno ga ne bi pustio da ide u skoli to sigurno .

$ 0.00
3 years ago

iskreno nisam pametna sta ce ovo biti,u Pozarevcu,gde je mali isao u skolu,cujem da jedne nedelje idu ponedeljak,sreda,petak,sledece nedelje utorak,cetvrtak,jedna grupa dolazi kuci,druga grupa iz odeljenja ide u skolu.Ovde u ZR jedna grupa iz odeljenja ide celu nedelju u skolu,casove imaju po rasporedu,druga grupa iz odeljenja ide sledece nedelje,a ona prva grupa sedi kuci.Svuda razlicito.

$ 0.00
3 years ago

Kod nas ih dele po grupama u odeljenju. Deca idu na 2 sata: od pola 8 do pola 10, pa od 10 do 12.. mislim lupila sam vreme, jos nije sigurno, ali ide na tu foru

$ 0.00
3 years ago

nice

$ 0.00
3 years ago

thanks

$ 0.00
3 years ago

place subscribed

$ 0.00
3 years ago

i will do back

$ 0.00
3 years ago

Honestly want an academic freeze because it feels like holding classes in any form wouldn't do any student nor parent any good. Not everyone is privileged enough to stay at home and do online classes because not everyone has an appropriate work/study space. And not everyone can risk going to physical classes because not everyone has a private vehicle

$ 0.00
3 years ago

Yes, but kids here are together on the street, playing all day, without masks. I don't see a reason why they should stay at home

$ 0.00
3 years ago

Hmm.. i don't even think it's that safe for kids yet to be outside like that. How's the covid situation there even? It feels like it's moderated well

$ 0.00
3 years ago

It's not that bad as it was in Mrach and April.. we will see what will happen when kids start school. parents are working anyway. And how about there?

$ 0.00
3 years ago

Ahh so everything mellowed down there. That's nice. And seems like your country's economy will be resurrected too if parents are already working. here... it got worse with over 200,000 active cases and no plan except herd immunity whatsoever

$ 0.00
3 years ago

Wow very good dear🥰🥰😍😍

$ 0.00
3 years ago

thanks

$ 0.00
3 years ago

Nice cmnts. U can support me. I support you

$ 0.00
3 years ago

Iskreno nisam procitala ceo tekst jer pretpostavljam o cemu se radi.Iskreno mislim da uopste nije vreme da deca krenu u skolu pod ovim uslovima tipa nosenja maski,distanciranje i slicno.

$ 0.00
3 years ago

Nisi ni morala da citas, slika je dovoljna. Bice ovo jedan veliki cirkus.

$ 0.00
3 years ago

Mislim da je najveca glupost da deca idu u skolu sa maskama. Sve vreme izdisu ugljen monoksid pa ga zatim udisu. To je jako nezdravo i trebalo bi da krenu u skolu sto pre, ali bez maski

$ 0.00
3 years ago

Ipak ugljen dioksid, sad će Milan da se oglasi, kao hemičar.

$ 0.00
3 years ago

Ja mislim da ce ovaj cirkus da traje jos malo. Ili ce deca da sede kuci ili nece da nose maske. Ne vidim trece resenje. Mali su, ne mogu oni to da shvate tako lako

$ 0.00
3 years ago

I dont think it is, it could be dangerous for them...

$ 0.00
3 years ago

Thanks for your answer. I see people have different opinions, and that is good.

$ 0.00
3 years ago

verujem da ce se pronaci najbolje resenje za decu

$ 0.00
3 years ago

Tesko Neno, samo nesto menjaju. Ko zna sta ce na kraju da bude.

$ 0.00
3 years ago

U Sloveniji su odlučili,da djeca i dijaki i študenti svi idu Septembra u škole.Ja mislim,da je to dobro za djecu jer u školi se najviše nauče.Tamo jim učitelji sve objasne,zato onda lažje odraduju domače zadače i testove.Držat če se nekih pravila zbog korone,možda če bit to dovoljno,da se virus ne širi ako slučajno neko oboli.

$ 0.00
3 years ago

Isto kao i kod nas. Ma deca su i onako se druzila, izlazila, roditelji rade. Pa nismo ni mi ni oni u potpunoj izolaciji. Virus je svuda, ne samo u skolama

$ 0.00
3 years ago

Svjetska zdravstvena organizacija preporučila je da bi djeca starija od 11 godina trebala nositi maske na mjestima gdje ih nose i odrasli. Prijedlog je da u Hrvatskoj učenici nižih razreda osnovne škole maske ne nose, a studenti nose kao i učenici viših razreda osnovne škole.

$ 0.00
3 years ago

U Beogradu u jednoj osnovnoj skoli traze da deca vec od prvog razreda nose maske,ja kao baka se protivim tome no videcemo sta ce biti.

$ 0.00
3 years ago

A kod nas kazu da nose svi. Ne znam kako ce deca to da podnesu. casovi su skraceni na pola sata, ali opet to je 2 sata pod maskama. Oni ce to da pipaju, skidaju.. plasi me da ne naprave jos vece zlo tako

$ 0.00
3 years ago

Mislim da treba da idu u skolu. Svakako su po ceo dan sa vrsnjacima na ulici, igralistu, kaficima...

$ 0.00
3 years ago

Tacno je i to. Moji su celo leto na ulicu sa drustvom. Stariji su se krili i izlazili za vreme vanrednog stanja. Ali eto, ovako moze da bude jos gore, posto ce stalno da pipaju rukama masku i lice.

$ 0.00
3 years ago

Školu mi ne pominji,Ne znam kako ćemo krenuti sledeće nedelje.Totalno sam pogubljena .Pišem neki raspored,maska će me ugušiti.A tek deca.

$ 0.00
3 years ago

Evo ja sam malopre dobila obavestenje da 31.8 idemo na roditeljski. Verovatno da nas rasporede. Ne zna se kome je teze prosvetarima, roditeljima ili deci. Mi smo bili deca rata u skoli, a ovo ce da budu deca korone.

$ 0.00
3 years ago

Razlicni komentari vo odnos na ova prasanje. Kovidot e realnost, no kako e najdobro da se spravuvame so nego. Dali decata da odat na uciliste? Mislam deka e mnogu tesko da se dade ispraven odgovor na ova prasanje a da ne se zgresi. Mene bi mi bilo tesko da odlucam koga bi imala dete sto treba da odi na uciliste. Mec so dve ostrici, taka mislam jas.

$ 0.00
3 years ago

Jeste mac sa dve ostrice, ali kad malo razmislim, pa oni se nisu cuvali ni kod kuce. Svaki dan su sa drugarima, mi radimo. Taj virus moze i roditelj sa posla da donese.

$ 0.00
3 years ago

Za decuje najbolje d akrenu u skolu makar isli i samo nedeljeu dana, jer je potrebno da se u startu uvedu u pricu, koliko znam i kod nas su iz tih razloga odlucili da se na ovakav nacin u ovom trenutku porganizuje nastava, situacija je svakako nezavidna i gleda se sta je najmanje zlo, na zalost nama samo ostaje da se nadamo da ce se sve to u manjoj ili vecoj meri uskoro unormaliti

$ 0.00
3 years ago

Videcemo Mile. Ja sve mislim da ce nesto kratko da budu u skoli, a onda opet online. Imam dete prvi i cetvrti razred, ne znam za koga vise brinem, mada mislim da mi teze pada sa prvakom.

$ 0.00
3 years ago

i meni se tako cini ali samo polako proci ce i ovo a siguran sam da ces ti moci da pruzis svaku potrebnu pomoc

$ 0.00
3 years ago

Ma ja mogu, ali ne svaki dan, ceo dan.. nista nije opasno da ne moze da se resi. Ali, ja ne volim da ga ucim, ono me ne slusa jer ne mora (ne ide u skolu), e onda popizdim i padne mi mrak na ove moje buljave oci

$ 0.00
3 years ago

It is definitely not the right time

$ 0.00
3 years ago

Thanks for your answer. I don't know what to say, it is not safe, but on the other side parents can not be teachers.

$ 0.00
3 years ago

Ma daaaj, sve zivo radi a oni ce da razmisljaju o maskama u skolama. A sta su deca radila do sad? Nosili maske? Ja jos ni jedno dete nisam video s maskom. A da li ce da idu u skolu? Pa hoce, 2-3 nedelje a posle online nastava! Bar ja tako mislim. Inace ne gledam tv.

$ 0.00
3 years ago

Moji nose kad ulaze u radnje. Ne zato sto zelim, nego zato sto mora. Ja se slazem sa tobom u potpunosti, ali mislim da ce, cim se prvo dete razboli da raspuste skole. Daj boze da gresim.

$ 0.00
3 years ago

Seriously that time is so dangerous for kids to go school.

$ 0.00
3 years ago

People in my country don't think that way. Kids have been with their friends all summer, and parents go to work. Do you think it is going to be dangerous this way, and they have already been in contact?

$ 0.00
3 years ago

Thanks for your valuable comments

$ 0.00
3 years ago

Thank you for your attention :D

$ 0.00
3 years ago

💝

$ 0.00
3 years ago

This will be okay mate, I think I'll agree with this.

$ 0.00
3 years ago

I hope that kids will be good in school. It's a little weird that they have to wear masks durng classes. They are just kids. I have two kids, they will both go.

$ 0.00
3 years ago

Yeah it's a lil wired but it'll protect them, thou God protect but my belief is that they'll be fine

$ 0.00
3 years ago

Hope so. Thanks for your answer I really appreciate it :D

$ 0.00
3 years ago

U Sarajevu donijeli odluku, od prvog do četvrtog razreda idu u školu, a svi stariji online nastava. Dok u ostalim mjestima van Sarajeva, druga pravila. Idu svi. Lud, zbunjen, normalan.

$ 0.00
3 years ago

ma kod nas biraju svi, da li hoce ovu ili onu nastavu. Ja se samo pitam sta ce biti kad deca budu krenula. Na sta ce to da lici, kako ce da se izvede. Ali eto, kroz par dana videcemo. Ja imam prvaka i zaista me pomalo strah

$ 0.00
3 years ago

Nice cmnts. U can support me. I support you

$ 0.00
3 years ago

Thanks I wil

$ 0.00
3 years ago

💘💜

$ 0.00
3 years ago

Cekaj radi kafana, kafic kazino kladilnica, svi ljudi hodaju na posao, sta ne bih skolo gde ce biti zastita na veoma visoko nivo. Moje mislenje je da treba da funkcionira.

$ 0.00
3 years ago

Hoce u pocetku. A sta ce biti kasnije ostaje nam da vidimo. Zima je opasna, kada se zatvore svi prozori, a deca pod maskama i u prasini u skoli. Pa kad krenu da se pipaju po licu.. bice veselo

$ 0.00
3 years ago

druga pravila. Idu svi. Lud,

$ 0.00
3 years ago

Pravila su svuda razlicita. Videcemo.

$ 0.00
3 years ago

Yahh 👈👈very good article dear❤

$ 0.00
3 years ago

I would love to hear what is happening in your country, are kids going to school?

$ 0.00
3 years ago