Fahreta

16 37
Avatar for kajabgd1
3 years ago

Najveća diva današnjice, kakve Cece, DareRadojke, Karleuše, eto jedino možda  da je stavimo u rang sa Šemsom.  Bosanke su čudo, pa vidite samo sisi’ku-tupav;evi’ku, namerno sam stavila ove znake da me ne suspenduju jopet.

Novosti, najnovije vesti...eno i ona fina mlada dama iz Sandzaka, sto joj brat jelte bivsi kosarkas, bila kaze, opsednuta Brenom, godinama, po sopstvenom priznanju, lagala da joj ova rodjaka. Show.

Samo da se nije podvrgavala toliko estetskim operacijama, pa mozda bi i licila na sebe, ali jelte nije vazna spoljasnjost nego unutrasnjost. Zena koja kaze sta misli, i svaka joj cast, skidam kapu na onome sto je nedavno izjavila ''ljudi odavno nemaju svoje Ja''

Ko ne zna nista o Fahreti, molim nek se sam edukuje. Sramota je praviti se pametan i ne znati, a nije sramota pitati.

Molim lajk i sabskrajb, hvala.

15
$ 0.00
Avatar for kajabgd1
3 years ago

Comments

bila je vrlo popularna kad se pojavila , bila je pravi bum na estradi.

$ 0.00
3 years ago

Bila je, a i dan danas je jako popularna

$ 0.00
3 years ago

Bila je najpopularnija Jugoslovenka

$ 0.00
3 years ago

Volim neke njene pesme...

$ 0.00
3 years ago

pojm a nemam ko je ta žena..ne slušam to

$ 0.00
3 years ago

evo imaš sve od mene

$ 0.00
3 years ago

Volim njezine pop balade. ponekad mi je žao što svi starimo jer nitko neće biti kao ona, nezamjenjiva je.

$ 0.00
3 years ago

Bila je popularna jako.

$ 0.00
3 years ago

i dan danas je

$ 0.00
3 years ago

Brena is really something special. Everyone loved her music, and we still love her music. She was singing many various song, love songs, silly songs, fast, slow, everything. She is great!

$ 0.00
3 years ago

Ona je puno uradila na sebi, na svim poljima. Nisam ljubitelj te muzike.

$ 0.00
3 years ago

I love her songs.. She has a group "Sweet sin".

$ 0.00
3 years ago

Mlađe generacije stvarno nemaju poima o njoj, niti ih zanima tj. zanima ih onolko kolko i starije generacije recimo Baka prase i Čoda.

$ 0.00
3 years ago

Kao dete sam htela da budem kao ona :) divna umetnica nasih prostora

$ 0.00
3 years ago

She is not a singer, she used to have beautiful songs, but now she doesn't.

$ 0.00
3 years ago

totally agree. mozes i na srpskom pisati ;) btw, hvala za komentar

$ 0.00
3 years ago