Sapuni od glicerina/ Glycerin soaps

23 80
Avatar for goga14
Written by
3 years ago

Verujem da ste svi čuli za glicerin i koliko je široka njegova primena.

1 Koristimo ga za ćišćenje mrlja/fleka na garderobi

– fleke od voća možete otkloniti tako što ćete sat vremena držati u glicerinu isflekano mesto, a posle ga isprati u slanoj vodi

– lako ćete očistiti svežu mrlju od kafe ili čaja ako isflekani deo odeće stavite smesu glicerina i kuhinjske soli (1:1). Čim fleka izbledi, odmah je operite na ubičajeni način (ručno ili u veš mašini).

2. Glicerin protiv prašine

- glicerinom ispolirati lakirani drveni nameštaj i ogledala, pa se prašina neće taložiti na njima

3. Kožne stvari

- Ako se kožna stvar vremenom pohabala (jakna, tašna ili kožna garnitura), prebrišite je glicerinom. Možda joj nećete vratiti prvobitni izgled, ali izgledaće mnogo bolje i novije.

4. Glicerin za kosu.

-Najjednostavniji način: dodajte nekoliko kapi glicerina u šampon kod svakog pranja kose i kosa će postati poslušna, meka i hidrirana. Glicerin možete dodavati i u maske i pakovanja za kosu. Ova viskozna supstanca obavija dlaku i vlaži je.

I believe you have all heard of glycerin and how widespread its use is. 1 We use it to clean stains / stains on the wardrobe - you can remove fruit stains by keeping a stained spot in glycerin for an hour and then rinsing it in salt water - you will easily clean a fresh stain from coffee or tea if you put the stained part of the mixture glycerin and table salts 1. As soon as the stain fades, wash it immediately in the usual way (by hand or in a washing machine). 2. Glycerin against dust - polish varnished wooden furniture and mirrors with glycerin, so the dust will not settle on them 3. Leather items - If the leather item has worn out over time (jacket, bag or leather set), wipe it with glycerin. You may not return it to its original appearance, but it will look much better and newer. 4. Glycerin for hair. -The simplest way: add a few drops of glycerin to the shampoo with each hair wash and the hair will become docile, soft and hydrated. You can also add glycerin to hair masks and packages. This viscous substance wraps the hair and moisturizes it.

Pošto sam uciteljica, a to podrazumeva da sam kreativna( malo se hvalim), za potrebe skolskog projekta u" Skolsko preduzetnistvo), direktorka me je postavila za koordinatora tog tima. Moja ideja je bila, kako da decu nateramo da redovno odrzavaju higijenu ruku. Malo sam svrljala po internetu i zapao mi je tada za oko naslov "Sapuni od glicerinske baze!" Odmah sam krenula u akciju. Nabavila glicerinsku bazu, prirodne bije, prirodna i eterična ulja i mirise, silikonske kalupe, alkohol i počela da ludujem.

Razmisljajuci sta ce deci privuci paznju, dosla sam na ideju da u sapune ubacim kockice, klikere, zvezdice, igračkice. Glicerinska baza trpi do 8 dodataka, tako da sve to što sam kupila nije promenio sastav glicerina. Svsta sam nesto napravila. To je bilo uzivanje. U videu koji je ispod , mozete pogledati kako sam realizovala skolski projekat, a u nekom drugom clanku, predstavicu vam moju radionicu sapuna.

Since I am a teacher, which means that I am creative (I brag a little), for the needs of the school project in "School Entrepreneurship", the principal appointed me as the coordinator of that team. My idea was how to make children maintain regular hand hygiene. I browsed the internet a bit and then the headline “Glycerine base soaps!” Caught my eye. What will attract children's attention, I came up with the idea to put cubes, marbles, stars, toys in the soaps. The glycerin base suffers up to 8 additives, so everything I bought didn't change the composition of the glycerin. In the video below,you can see how I realized the school project, and in another article, I will present my soap workshop.

Da bismo projekat ostvarili do kraja, morali smo skupiti novac za kupovinu materijala za izradu sapuna: glicerinsku bazu, boje, mirise, silikonske kalupe, igracke.

Do novca smo dosli tako sto smo napravili prodajnu izlozbu. Organizovane su bile i radionice sa roditeljima. Napravili smo svasta, prodali i kupili sve sto nam je bilo potrebno.

In order to complete the project, we had to raise money to buy materials for making soap: glycerin base, paints, fragrances, silicone molds, toys. We got the money by doing a sales show. Workshops with parents were also organized. We made everything, sold and bought everything we needed.

12
$ 1.11
$ 1.09 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @varda42
$ 0.01 from @milanlukic
Avatar for goga14
Written by
3 years ago

Comments

dobro dosla gogo :) samo ako dozvolis jedan mali savet, za pocetak kada pises clanke na nasem i na engleskom neka ti prvo bude engleski da bi na taj nacin i ona publika koja ne govori nas jezik citala clanke, u susprotnom ih odbijas sto ti ne ide u kroist

$ 0.00
3 years ago

U, Milane, dobro da si mi rekao. Kod mene je sve naopako, znas me! Hvala još jednom!

$ 0.00
3 years ago

Ja bih dodala jos jednu stvar. Namazes brave od auta glicerinom zimi i one ne mogu da se zamrznu.. nisam probala, ali kazu da je tacno...

$ 0.00
3 years ago

Ima još 5, 6 stavki primene, koje sam mogla napisati. Hvala za to.

$ 0.00
3 years ago

Ma ja se toga setila, sigurno ima jos, ali meni eto nista vise ne pada na pamet :D

$ 0.00
3 years ago

Baš sam danas gledala jednu školu sa svojim projektima i naravno imali su ponudu ručno izrađenih sapuna. Klinci oduševljeni i stvarno su razvili kreativnost maksimalno. Odlična je to ideja. Super.

$ 0.00
3 years ago

Prelepo Gogi, svaka cast, sapuni su divni

$ 0.00
3 years ago

Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Hej, ovi sapuni su strava. Skoro sam trazila neke recepte za sapun od kozjeg mleka i prosto sam se iznenadila koliko u stvari recepta razlicitih ima i sta sve moze da se kombinuje. Sjajan post

$ 0.00
3 years ago

Veoma je kreativno. Videcete u sledecem članku.

$ 0.00
3 years ago

Hvala na savetu o proizvodnji bezbedne hemikalije za najviše pogođene ruke, koje sad i u vreme pandemije treba što više tretirati higijenskim sredstvima!

$ 0.00
3 years ago

Nema na čemu!

$ 0.00
3 years ago

Unlike many OTC soaps, pure glycerin soap is all-natural. It doesn’t contain alcohol, fragrances, or other chemical-based ingredients that could irritate your skin.

This makes glycerin soap vegan-friendly and a great option for people with sensitive skin.

Your skin’s natural oils are often stripped during the bathing process, whether from hot water or harsh products. Glycerin can help lock in your skin’s natural moisture and prevent over-drying.

$ 0.00
3 years ago

Bravo za post, i za video decu ucite jos od male da budu kreativni , a za sapune nemam reci nisam kod nas video da ima ovakvo nesto kupio bi , decja pesmica koja ide je mnogo lepa bravo bravo

$ 0.00
3 years ago

Hvala

$ 0.00
3 years ago

Bravo, najljepše je na blogu objavljivati hobije i ono što smo stvorili svojim rukama.

$ 0.00
3 years ago

Hvala!

$ 0.00
3 years ago

mogla bi ti postat samozaposlena...otvoriš neku trgovinu..

$ 0.00
3 years ago

Razmisljala sam ja i o tome!

$ 0.00
3 years ago

Divno,sjajno,kreativna koleginice.Čestitam!

$ 0.00
3 years ago

Hvala Snezo!

$ 0.00
3 years ago