Moj super heroj

30 53
Avatar for goga14
Written by
3 years ago

Danas će moj članak obilovati fotografijama. Uskoro ćete saznati i zašto.

Na slici je moj muž Goran kada je imao 3 godine. jednostavno, kao da se sa biciklom rodio. Od tada , do sada, do njegovih 52 godine, samo su se menjali bicikli i destinacije, a ljubav za vožnjom je ostala ista, čak možda i veća.

Ne mogu da rečima objasnim šta za njega znači biciklizam. Kao droga. Neka samo nema snega na putu, put mu je otvoren.

Obišao je biciklom pola Srbije. Meni se zavrti u glavi kada mi kaže gde ide. Evo sada malo sličica , pa ću priču nastaviti.

Kada smo se upoznali, znala sam da rekreativno vozi bicikl. Nisam znala da je toliki fanatik. Ali, ja sam ponosna na njega. Ne pije, ne puši, izuzetan muz i otac. U početku sam se ljutila što svaki slobodan trenutak koristi da ode, a sada posle 18 godina zajedničkog života, navikla sam se. Ako to njemu prčinjava zadovoljstvo, a ne ugrožava nas odnos, ne zapostavlja porodične obaveze, neka ga. Svi moramo da imamo neki izduvni ventil. Sin i ja smo mu uvek na prvom mestu.

Ono što je meni veoma drago je činjenica da je vozeći bicikl , upoznao moj rodni kraj i zavoleo ga baš onako kao da je tamo rođen. Stekao je mnogo prijatelja biciklista sa kojima se svakodnevno čuje i kada smo u Loznici i kada smo u Beogradu. Sa njima , dok smo preko leta u mom rodnom gradu, svakodnevno ide na te ture. Išli su i u Republiku Srpsku, prelazili i granicu sa Crnom Gorom i Makedonijom. Da mogu, objavila bih gomilu prelepih fotografija sa njegovih putešestvija biciklom.

Neverovatno je to, da ja koja sam bila u početku malo buntovna što se tiče tog njegovog rekreiranja, počeh da mu kupujem opremu za bicikl: merač brzine i vremena, bidone, rukavice, kacige, odelo, čarape, svetla...razne dodatke. On, kao malo dete! Presrećan! E, to ne bih radila da on nije toliko pažljiv prema meni. I on mene veoma često iznenađuje kupovinom knjiga i cveća , jer zna da je to za mene najlepši poklon.

Eto, ukratko vam ispričah o mom Goranu. To je samo delić našeg života.

U nekom od narednih članaka, biće još priče o osobama koje čine smisao mog života.

Hvala što ste pročitali članak ! Za kraj, još malo fotografija mog bicikliste!

Prijatan dan!

16
$ 5.33
$ 5.29 from @TheRandomRewarder
$ 0.02 from @Jigglyspy
$ 0.01 from @Snezana28
+ 1
Avatar for goga14
Written by
3 years ago

Comments

Pametno on ne troši novce za gorivo..Bencin i nafta danas su skupi. Želim vaš još puno sretnih skupnih godina.

$ 0.00
3 years ago

Hvala od srca!

$ 0.00
3 years ago

Jos da mu se i ti pridruzis bilo bi savrseno

$ 0.00
3 years ago

Ja to pomalo kada odem u moju Loznicu. Mj bicikl je tamo.

$ 0.00
3 years ago

I think that your husband's hoby is amazing! I love to travel and I think that bike is the best way to travel. Riding a bike all over our beautiful country must be amazing! I am not good at riding bike and I am very sorry because of that

$ 0.00
3 years ago

He enjoys being a small child.

$ 0.00
3 years ago

Sorry for comment like this actually i dont know proper english thats why i cant given a beautiful comment.. Sorry

$ 0.00
3 years ago

The post was written in Serbian. No need to be sorry

$ 0.00
3 years ago

Thank you so Much for Understanding..

$ 0.00
3 years ago

Good post dear friend

$ 0.00
3 years ago

Drago mi je što ovakvi ljudi još uvek postoje. Verujem da je video stvarno prelepa mesta koja iz automobila ne možeš da vidiš,da je upoznao puno interesantnih ljudi na svojim putovanjima,čuo pregršt priča...

$ 0.00
3 years ago

Da znas da jeste.

$ 0.00
3 years ago

Bravo Goran je pravi biciklaš,usput i mnogo napravi za svoje zdravlje.HVala što si podjelila tvoju životnu priču.

$ 0.00
3 years ago

Hvala na lepim rečima!

$ 0.00
3 years ago

Predivan clanak.Ja se divim biciklistima koliko mogu da predju,ja kad god vidim slike na fb od moje prijateljice sa njenim muzem,gde sve idu,meni se u glavi zavrti.Samo nek ih cuva dragi Bog na putu.Inace su to osobe avanturistickog duha,vesele naravi.Koliko vidim sin lici na oboje,inace bas ste mi lepi svo troje <3

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti mnogo. Sto se tice biciklizma , i ja se pomolim svaki put kada krene na neku dalju turu.

$ 0.00
3 years ago

Iskreno verujem da njegova ljubav za biciklizmom i vreme koje provodi u vožnji, mnogo doprinosi njegov zdravlju! Zato, samo napred, podrzi ga uvek! Divne fotke, i hvala što si sa nama podelila deo tvog zivota!

$ 0.00
3 years ago

Hvala na lepim recima. !

$ 0.00
3 years ago

Upravo tako. Hvala na lepim rečima!

$ 0.00
3 years ago

Prelep clanak. Bas je lepo sto si jedan deo svog bloga posvetila osobama koje ti najvise u zivotu znace. Svako ima nesto svoje koje jako voli. Bravo!

$ 0.00
3 years ago

Hvala. Uvek cu rado pisati o dragi osobama.

$ 0.00
3 years ago

Divan clanak draga .prelepo je sto pises o svom muzu i svojoj porodici ,prelepe slike ,nastavi da pises jos zanimljivih clanaka

$ 0.00
3 years ago

Hvala. Prija mi da pisem o ljudima koje volim.

$ 0.00
3 years ago

Biciklizam je veoma lep sport i bas mi je drago cuti pricu o vasem suprugu Goranu i o njegovoj velikoj ljubavi prema biciklizmu.

$ 0.00
3 years ago

Hvala. Uvek cu rado podeliti sa vama neso sto mi znaci!

$ 0.00
3 years ago

Одувек сам се дивио бициклистима које срећем на путу, одакле воља, снага?! Свака част ...

$ 0.00
3 years ago

Bravo Goco.Divno.Pozdrav za tvoju porodicu!

$ 0.00
3 years ago

Hvala Snezo!

$ 0.00
3 years ago

As a kid, I had a bike and rode it often, great article.

$ 0.00
3 years ago

thanks

$ 0.00
3 years ago