770 din za 60 sekundi

66 89
Avatar for TravelNomad
3 years ago

Dobar dan dobri ljudi! Kako ste danas??

Moram vam ispričati ukratko jednu situaciju koja mi se desila sinoć oko 22.30h dok sam šetao gradom, slušao svoj omiljeni radio preko neta kroz slušalice i uživao u sladoledu...

Dok sam tako šetao u centru grada, jedan muškarac je stajao po strani, lepo obučen, visok, lepog izgleda mogu reći.

Odjednom sam čuo glas kroz slušalice, bio je njegov. Obratio mi se sa rečima: "Izvini, sviđaju mi se tvoje slušalice. Zainteresovan sam da ih kupim!"

Pogledao sam ga onako čudno, i pomislio: Ovo je neka budala, nema šta da radi pa podjebava ljude!

Nastavio sam svojim putem dalje, ali sam se osvrnuo, kopkalo me je da li je ovaj dečko normalan??

U trenutku se pojavila jedna moja školska drugarica gde mi se obratila rečima: "Jel i tebe ovaj startovao da mu prodaš slušalice?!!

Pogledah je čudno,.. misleći se: Odakle ova zna šta me je ovaj lik pitao!??

Ma čoveče došao je pre pola sata kod mene u trafiku da kupi slušalice!- rekla je školska! Pa rekoh, a gde će naći slušalice u pola 11 uveče? Ovaj nije normalan... nije u vinklu! 😊

Posle nekih 500 m, lik me prestiže, prolazeći pored mene, osmehujući se dobacio mi je: " Brate, ja se i dalje ineteresujem za tvoje slušalice, da znas!?".

Ja ovako 'lujkan', kažem liku: Čekaj bre malo!! Šta će ti moje slušalice, u čemu je štos???

Rekao mi je da mu je jako hitno, da mora imati 'moje' slušalice i da je priča duga i da nema kad da mi objašnjava, samo mu je bilo važno da dobije moje slušalice po ne bitnoj ceni!!

Rekao sam mu da nemam druge, da uživam slušajući muziku i u razgovoru sa devojkom i da su i meni potrebne!

Na kraju bilo mi ga je nekako žao, jer je sve vreme bio kulturan, nasmejan i željan slušalica! Ponudio mi je 2.000 dinara za slušalice, a ako je malo daće koliko god da tražim a da on ima u novčaniku.

U tom trenutku sam skinuo slušalice sa sebe i ponudio mu ih, u smislu da mu ih poklanjam! On je rekao: "Ne, ništa na ovom svetu nije za džabe! Ti si te slušalice kupio, ja ih uredno želim kupiti od tebe! Hoćeš više od 2.000 din., evo uzmi 10.000 din!"

Želeo sam mu pokloniti od srca slušalice, međutim on nije hteo ni da čuje! Na kraju, izvadio je 1.000 din i stavio mi u džep i zahvalio se na prodaji. Rekao je: "Ako trebam još da ti platim, nikakav problem, ako se predomisliš i potrebno ti je još para!"

Ne pitajte me šta mi je sve prolazilo kroz glavu, zašto baš uvek ja, zašto su mu bile toliko potrebne jedne obične slušalice u 22.30h, itd. Čak sam pomislio da je neki youtuber i da snima neki 'prank'.

Upravo sam izašao na kafu do grada, pre toga mi je palo napamet da svratim u radnju i sebi kupim slušalice.... Koštale su celih 230. Din. obične, ali služe i sasvim lepo se čuju.

Pa tako,... do sledećih slušalica,.. ovaj, do sledećeg slušanja i čitanja! Lupite jedan lajk i razvalite sa komentarima!

P.S To je jedini i pravi način do zarade!

16
$ 0.00
Sponsors of TravelNomad
empty
empty
empty
Avatar for TravelNomad
3 years ago

Comments

Sve je dobro dok ne potrazi gace da kupi hhahahahah.Boga pitaj kakvu muku je imao,zasto su mu trebale slusalice?Ti onda pokreni biznis i prodavaj slusalice.

$ 0.00
3 years ago

Haha sta tebi ludaco sve pada na pamet

$ 0.00
3 years ago

ahahah hocu hocu

$ 0.00
3 years ago

Nastavi s pisanjem, hoćemo novi post.

$ 0.00
3 years ago

Hvala,.. bice, kad bude bilo inspiracije.

$ 0.00
3 years ago

Cekamo inspiraciju,nema te druze vec nedelju dana fali nam tvoj humor

$ 0.00
3 years ago

Hvala.. bice bice..

$ 0.00
3 years ago

Hahaha.. hvala puno. Iskreno, nisam se nadao da umem da pisem ovako... ako ustvari umem i ako su moje price zanimljive. Mozda cu danas da vam napisem novu pricu, istinitu naravno ...

$ 0.00
3 years ago

Ma umes ti to itekako nemoj da se neko usudi da kaze drugacije hahaha volim procitati zanimljive price kojih ima i kod tebe a i kod Milanceta

$ 0.00
3 years ago

Ja se Milancetu ne mogu ni pribliziti. Inace i ja volim citati njega, kao i ceky-ja, Gordanu, Tanju, Snezanu, ...itd.

$ 0.00
3 years ago

Navela sam sam vas dvojicu jer meni licno ste mi najduhovitiji ,naravno i ja volim citati i ostale jer i oni imaju zanimljive tekstove ali oni su mi nekad previse ozbiljni.Treba nam puno sale jer je lakse sa osmehom preziveti dan.

$ 0.00
3 years ago

Ohh my lovely darning... sad cu da ti recitujem nesto.. hahahahaha...

$ 0.00
3 years ago

ajd , cekam hahhaha

$ 0.00
3 years ago

Don't write that, beacouse you will be spamed from the site. That is new rule.

$ 0.00
3 years ago

sssssssssss

$ 0.00
3 years ago

Sorry but that language I don't understand.

$ 0.00
3 years ago

Vrlo zanimljiva situacija.Ocekivala sam na kraju price da saznam razlog kupovine tvojih slusalica u pola 11 uvece pa sad mastam sta bi bio razlog.

$ 0.00
3 years ago

Iskreno, ni sam ne mogu odgonetnuti tu misteriju evo od kako mi se to desilo. Da nije bila ova drugarica, ladno bih pomislio da sam to sanjao.

$ 0.00
3 years ago

Ma bitno da si pomogao coveku pa makar i da je u snu bilo a nije,lep je osecaj kad nekom pomognes ne trazeci nista zauzvrat,no ovaj put ti je ipak placeno odmah.Rzalog nije ni bitan bitno je pomoci coveku u nevolji.

$ 0.00
3 years ago

Tacno tako. Zeleo sam da mu pomognem, uopste me novac nije ni zanimao, samo je njegova volja bila da mi se oduzi.. sve u svemu, dobro se zavrsilo. 😊

$ 0.00
3 years ago

Goodevening friend, sorry I cant understand the word dear, by the way , thank you for sharing your artcle. Keep doing great 💕💗

$ 0.00
3 years ago

You can turn on the text translator by clicking on the 'world' icon on my page. Of course if you want and have the time. Thanks for the comment and for the honesty.

$ 0.00
3 years ago

Pozdrav. Prvo kad pročitam gore meni u glavu palo, da si na ulici našao novčanik i nisi ga vratio haha...Šalim se. Al je neki ljepi filing kad nekog razveseliš. I neču te pitat šta bi radio ako bi ti gače tražio....vidim žene samo to zanima( komentari) sada znam, da žene samo na gače misle...a ti ih možda i ne nosiš 😀😀😀

$ 0.00
3 years ago

Toplo je Apela, gace nam sad ne trebaju. Pitala ne pitala ja ti kazem. Bar da znas. Hahah... Negoooo, i ti si zena... 🤪

$ 0.00
3 years ago

subscribe done back plz

$ 0.00
3 years ago

I will.

$ 0.00
3 years ago

Ne znam sta je bilo u itanju...Moguce da je neka opklada ili mozda da dokaze prodavacici da je sve moguce...Sve u svemu ti si dobro prosao sa prodajom, a verovatno i on sa kupovinom...Definitivno svi zadovoljni...

$ 0.00
3 years ago

Ma ne,.. decko nije iz mog grada. Svuda je trazio po prodavnicama, ali ih nije nalazio.

$ 0.00
3 years ago

Iskreno fenomenalan tekst i stvarno dobar potez sa tvoje strane. Pamticete obojica taj trenutak, verujem da je to bio neki Youtuber, ali ima nas svakakvih, pa ko zna :D

$ 0.00
3 years ago

Inace, hvala na lepom komentaru..

$ 0.00
3 years ago

Da, ali youtuberi obicno smimaju takve price preko dana a ne nocu. Mislio sam da jeste ali no way.

$ 0.00
3 years ago

Nije bitbna cena, vazno je da covek u svakoj situaciji pokaze svoju humanost. lepo je to sto si uradio.

$ 0.00
3 years ago

Hvala Ruzo. To i lici na mene alo eto.. malo mi je vise bilo cudno.. ali dobro. Dobro smo prosli.

$ 0.00
3 years ago

Subscribe done back me

$ 0.00
3 years ago

Ok I will.

$ 0.00
3 years ago

Priča je kao iz filma ili iz knjige. Podsjetilo me kad smo nas nekoliko školskih prijatelja zaradili 20 eura za 10 minuta. Unijeli bogatoj starici komad namještaja na prvi sprat zgrade.

$ 0.00
3 years ago

E takvih prica ja imam podosta. Slicnih tvojoj. Ne znam, ali meni se desavaju takve neobicne situacije u zivotu. Nwkad je to ok ali nekad bas i ne.

$ 0.00
3 years ago

Ne postoji slučajnosti, sve ima svoje, i zaista je predivan osećaj kada izvučemo nešto korisno, posebno iz onih ružnih susreta... Nažalost, kod mene je više slučaj da se mjesecima (pa čak i godinama) kasnije osvrnem unazad, premotam film, i shvatim zašto je bilo tako i tako. Inače, baš sam prije neki dan sreo kolegu i kolegicu iz srednje, ali nismo nešto razgovarali, bilo ono "bok-bok", razmjenili par riječi oko toga tko je što uradio do sada i to je to... Ali bilo je i osoba kojima sam stvarno zlo učinio i sa kojima sam nepravedno postupao pogotovo u rukometu i koje su me kasnije primile i sa kojima sam i dan-danas u lijepom odnosu. Od takvih se treba učiti :)

$ 0.00
3 years ago

Hvala na ovakvom divnom komentaru. Lepo je cuti price ostalih. Ja sam dobar slusalac.. samo da se zna! 😉 Zivi bili!

$ 0.00
3 years ago

Ko zna zasto su mu bile potrebne, mozda je zaista nesto jako hitno. Ja mislim da si ti postupio i vise nego ispravno!

$ 0.00
3 years ago

Na kraju sam mu ih poklonio ali je on meni stavio novac u dzep od duksa. Eto, tako sam zaradio novac.. inace da sam zeleo mogao sam mu uzeti puno novca, opet nisam zeleo.. ima Boga.

$ 0.00
3 years ago

pozdrav za tebe, nadam se da ce mo se lepo druziti na ovom forumu, poseti me

$ 0.00
3 years ago

Hvala, nije problem, samo mi reci adresu i broj telefona da kad stignem ispred kuce, ne stojim dugo. A i cvece je sveze ubrano.. ne ide da stoji na suncu. 😉 Dobro dosla! Tvoj sam pratilac.

$ 0.00
3 years ago

gdje ti nadješ ovakve "tiče"......dobro ti si imao dobro izkustvo sa strancem ali večina takvih bi htjela,da te ukradu.....ja sa strancima i ne pričam,odzdravim ako pozdrave i to je sve..

$ 0.00
3 years ago

Moras biti 'lujkan' kao ja, tj. 'Lujkana'. Hahaha..

$ 0.00
3 years ago

Navistina interesna prikazna, tvoeto vistinsko dozivuvanje. I tvojata odluka da mu pomognes na deckoto, e navistina za pozdravuvanje. No mene seuste me interesira, za sto navistina mu trebaa tolku itno......haha. Nisto ne e slucajno.

$ 0.00
3 years ago

Da li verujes da i mene to kopka od sinoc. Jedna od mogucnosti je sledeca: Decko je iz Kragujevca, nije trebao biti u mom gradu, a nekome se mora javiti sa svog telefona. Medjutim, telefon mu je malo pokvaren i radi samo putem slusalica... Stalo mu je do nekoga, koga je ocigledno sinoc lagao.. a nije mu bilo pametno otkriti se pa makar ga slusalice kostale i 100 evra. A decko je pun para bio.. video sam koznu torbicu, kozni novcanik sa puno novca. Nesto tu nije stimalo... ali zasto bas meni da se dogodi takav lik... e to je.

$ 0.00
3 years ago

Čudno.Baš me zaintrigiralo.Ponašam se kao detektiv.Kako znaš da nije trebao biti u tvom gradu?

$ 0.00
3 years ago

To je moje misljenje, jer sta ce njemu slausalice u pola 11 uvece i to pod hitno! Nego nekome je morao da se javi.. da dokaze da je kuci.. a ovako ako se ne bi javio a fon mu pokvaren, a uz to nije imao sluske.. (zaboravio ih kuci) ...

$ 0.00
3 years ago

Pa sto mu ne uzede 2000 kad ti je covek davao? Nee, Nole kao i uvek hoce da poklanja haha. E, sala na stranu, svasta se coveku desi. Zivot se promeni kroz 10 minuta.

$ 0.00
3 years ago

Nije bilo u redu Tanja. Da zaradim na tudjoj muci.. nekako takva osoba nisam, ti me poznajes najbolje. Mogao sam i 10.000 din da mu trazum jer covek mi je davao. Neka, ima Boga. Opet sam u plusu, em nove sluske em parice. Realna cena sluski jeste mozda oko 10 evra, original samsungove.. ali bas me briga. Ionako imam nekoliko sluski kuci, samo ne znam gde su mi a ove velike mi se ne nose u grad, kao svemirac sam sa njima. Hahaha..

$ 0.00
3 years ago

Znam te, zato i kazem. Mada ne mogu da shvatim bas da je neka muka bas za slusalice. Ajd da je za telefonski poziv pa da razumem. Jel mladja il starija osoba u pitanju? Da nije neko mlad pa da je izgubio pa ne sme da ode kuci bez slusalica.. ne znam...

$ 0.00
3 years ago

Ma Tanja, lik je nasih godina. Nisam nastran al kazem da je decko visok, lep, zgodan, u kesu je.. jako mi je cudno bilo. Da me nije srela ta skolska, da potvrdi pricu da je dolazio kod nje, ladno bih pomislio da sam se utripovao.. ako mogu takvu rec da iskorostim za tako nesto. Bas cu veceras da odem do nje u trafiku da joj kazem da sam mu ih prodao posle nekoliko minuta. 😂

$ 0.00
3 years ago

Onda mu je verovatno bilo bas hitno zbog necega. Mozda mu je neko -poslao neku poruku glasovnu koju je morao hitno da cuje, ili je morao da pove nekoga hitno, preko vibera ili tako nesto.

$ 0.00
3 years ago

Ne veruejm, da ne sme kuci bez slusalica, a da sme da tek tako da 10,000. Verovatno my je bilo hitno zbog necega.

$ 0.00
3 years ago

dobro ispričana priča, majkemi... profesionalno da kažem... svaka čast buraz!

$ 0.00
3 years ago

Hvala, ispričao sam samo svoj sinoćni dogadjaj svijim rečima, ništa nije izmišljeno.

$ 0.00
3 years ago