How Annoying is the Bad Internet Connection?

48 63
Avatar for SuncicaZ
3 years ago

I had some problems with my Internet connection yesterday, and I was not active here, and anywhere else.

We are living in the age of the Internet, and we all need good Internet connection. Many people are working on the Interent, and for them good connection is extremely important. I know how hard is for me when I do not have good connection.

What about you?

What are you doing when you have the bad connection? Do you call your provider, do you get nervous? How are you calming yourself when you have this problem?

18
$ 0.00

Comments

Pa ljepo ugasneš komp i ideš u bastu sadit salatu. Ili druga varianta..tako radim ja...Uzmem telefon nazovem servis i poludim. Ako ne srede zovem još jednom i kažem sutra idem kod drugog providera ...Ioni odmah srediju.

$ 0.00
3 years ago

I ja ih zovem, i svadjam se, i lepo pricam, i ne vredi nista, hoce, doci ce, propravice i nista se ne desi.

$ 0.00
3 years ago

evo ljepo ti njima priporučeno šalji da ako ne srede u 2 dana prekidaš sa njima..i račun svekako i nečeš platit.

$ 0.00
3 years ago

wow realy awesome writing dear

$ 0.00
3 years ago

Od kada sam u Vipu preporodila sam se,da ih ne hvalim previse pu pu.Pre njih sam imala Boze sacuvaj konekciju vise nisam imala interneta nego sto jesam,mogla bih roman napisati o njima koliko su losi. Inace ako i kad imam problem sa netom prvo se iznerviram i onda obavezno zovem (posle par minuta) svog provajdera.

$ 0.00
3 years ago

Ja zovem, i oni onda prvo dok se smiluju da dooodju, i juce su dosli, pa su ustanovili da im je kvar negde u stanici, pa je radilo par sati, i sada ponovo jako lose.

$ 0.00
3 years ago

Jooj poznata mi ta prica te kvar tu te kvar tamo pa na kraju ni neznaju gde je kvar.Jedva ih se resih jer smo imali opciju mts ili vip kucni.Iz mts jos nisu dosli nakon skoro godinu i po dana.

$ 0.00
3 years ago

jaoooo užasno .....to i mene nervira jako ako mi internet ne radi.....prije godinu dana smo bili kod drugog operatera i skroz smo imali probleme sa netom......bio je jeftiniji ali mi pojeo puno živaca....onda smo odlučili da idemo kod Telekom.....eee tu ti je milina....net radi ko sat.....ako slučajno ima prekinitve onda to srede brzo

$ 0.00
3 years ago

U Srbiji mi svi provajderi deluju pomalo neozbiljno. Blago tebi, ti si u EU, vama je sve to puno bolje nego kod nas.

$ 0.00
3 years ago

koliko me nervira, ne znam da li je potrebno ista vise objasnjavati ako ti kazem cinjenicu da u kuci imam dve razlicite internet lineje od dva razlicita provajdera, kolikome je samo para kostalo pucanje interneta, i to ko zainat kao da gleda kad ce me najvise zajebati dok igram poker, taman krenem ljude da navlacim kad imam jake karte i oni se prime i meni pukne net i naravno nadlicitiraju me i odose pare kroz prozor

$ 0.00
3 years ago

To je stvarno haos, cini mi se da se svi provajderi u Srbiji ponasaju jako neodgovorno prema svojim korisnicima. Kao da nama internet treba samo za gluposti.

$ 0.00
3 years ago

nisam ja iz besa uveo 2 razlicita provajdera, a pogotovu kad je krenulo sa koronom, hajd za mene manje vise i moje zezanje ali ne znam sta bi i kako goca sa poslom da nije bilo toga

$ 0.00
3 years ago

Internet konekcijata, dokolku ja snema, navistina pretstavuva golem problem. Kako za resanjanje na domasnite potrebi, taka i za izvrsuvanje na rabotnite obvrski. Bilo kade da e toa, dali doma na rabota, v prodavnica, v banka. Pred nekoj den kupuvavme so mojot soprug malku garderoba, i samo sto trebase da platam so mojata karticka, snema struja, a jas kes vo mene nedovolno. Toa e eden od realnite problemi koi mozat da ni se slucat.

$ 0.00
3 years ago

Da, to je zaista jedna od losijih situacija sa internetnom.

$ 0.00
3 years ago

Danas kad ti net padne na par minuta odmah panika, joj sta cu, kako cu trebam ono gledati, ovo sam pocela, aman bre kako smo pre ziveli bez neta, druzili medjusobno pili kafe isli na kafe, a ovo zoves na skayp skuvas kafu i pricas, cista otudjesnost izmedju ljudi odkad se ima net.

$ 0.00
3 years ago

Tacno tako, danas su ljudi mnogo otudjeni. Razumem da puno nas radi preko interneta, da puno toga ide preko interents. Ali, bez obzira na sve mi idalje mozemo da zivimoi bez interneta.

$ 0.00
3 years ago

Kada nestane interneta u kući,a dešava se često,svi smo nervozni.Obično mi se to desi u danu kada trebam platiti račune .A da ne pričam o sajtovima koje radim...zavisnost!

$ 0.00
3 years ago

Ja imam probleme vec par dana. I bas me to jako nervira.

$ 0.00
3 years ago

Elon Musk će sve to da popravi sa svojim satelitima, kablovi nam neće ni trebati.

$ 0.00
3 years ago

Pa kad ce hahaha_

$ 0.00
3 years ago

Eh, šteta najviše zbog Vitae, dozivali smo te po chatu. Sada će jesen, kiše, vjetrovi i odmah problemi s internet konekcijom. Tako je bar kod nas.

$ 0.00
3 years ago

Da, tacno, stalno se pokvari nesto, i onda kad ih pozovem, oni se ne javljaju, vrlo cesto ni ne znaju da negde posotji problem.

$ 0.00
3 years ago

Ja znam da u svetu, u razvijenim zemljama koje sam imao prilike da posetim, verujem kad bi jedan dan samo bio iskljucen internet, da bi se desevala i masovna samoubistva. Posebno tamo gde je sve vezano bukvalno za internet. Ako nema neta ne mozete platiti karticom da jedete, da kupite bilo sta.. ne bi ste gledali ni tv,.. ne znam... nasa zemlja je sranje i uvek ce to biti. Da, da, Srbija brale da pojasnim! Kasnimo za svetom u svemu.

$ 0.00
3 years ago

Upravo tako, nije mi palo na pamet da transakcije takodje idu preko Interneta, i da jos mnogo toga ide preko interneta.

$ 0.00
3 years ago

Da, da.. sve preko neta ide. Ja sam u jednom trenutku kad sam bio u Oslu pitao sestru: Aman sta bi se desilo kad bi na dan nestao internet ovde!? Ona se nasmejala i rekla nesto u smislu: 'Narod ne bi znao ni da spremi da jede'. Kad sam razmislio kasnije, shvatio sam da je bila u pravu. Jednostavno je narod tamo 'glup' da se snadje kao mi, ... da ne pricam kako se placa prevoz, kako se gledaju rute, kako se pale automobili na struju, kako se narucuje hrana u Meku,.. skroz druga prica nego ovde.. zato sam rekao ljudima mnogo puta: Evropa i svet su ispred nas 100 godina a Norveska je bar 110.

$ 0.00
3 years ago

Neka hvala nek oni budu i 200 godina ispred nas, ali sto je vise tehnike uvedeno u ljudske zivote, ljudi su sve gluplji hladniji otudjeniji ne znaju nista svojim rukama uraditi, recimo u americi pre par g kad je bilo nevremena i nisu imali stuju nisu znali kako se rukuje svecama, izazvali masovne pozare, tako da ja licno gledam na to sto je neka zemlja naprednija u ekonomiji i tehnici narod je sve gluplji i nesnadjeniji.

$ 0.00
3 years ago

I to je tacno postajemo gluplji i hladniji, sve zahvaljujuci tehnologiji. Jer, osim sto ih kortistimo za dobre stvari, koristimo ih i za manje dobre stvari.

$ 0.00
3 years ago

Dobro, ima i toga jer su navikli da zive olaksanim nacinom zivota. Meni je to ok jer umem da se snadjem i u sumi, tako da mi prijaju novotarije i sva ta tehnika.

$ 0.00
3 years ago

U tim, da kazemo razvijenim zemljama, maltene sve ide preko interneta, i kod njih bi nastao kolaps kada bi im tehnologije i veze bile u prekidu.

$ 0.00
3 years ago

I often have bad internet connection but there is no way to contact our service provider asap. But we're used to it so we just patiently wait for the connection to get better. Though it is really annoying at times especially if I have to do something important on the internet.

$ 0.00
3 years ago

Same here! When I have some problems with Interent or the Television signal, I try to contact my provider, but they never answer!

$ 0.00
3 years ago

Koliko smo svi postali zavisnici interneta cudesno :D

$ 0.00
3 years ago

Mnogo ljudi radi preko interneta, placa preko interneta, skoluje se preko interneta, i nekako su primorani da koriste interent.

$ 0.00
3 years ago

kada nam se desi problem sa konekcijom osecamo se kao da je kraj sveta. Stvarno smo postali previse zavisni od naseg on line zivota

$ 0.00
3 years ago

To da, ali mnogo ljudi radi preko interneta, i za njih ovo jeste veliki problem. Oni gube novac i vreme dok nemaju adekvatan interent.

$ 0.00
3 years ago

Znam, mladja cerka mi radi tako, ali isto tako i znam da treba da pokusamo da se ne nerviramo oko stvari na koje ne mozemo da uticemo.

$ 0.00
3 years ago

To svakako, ono sot ne mozemo da promenimo, trebalo bi da prihvatimo.

$ 0.00
3 years ago