Naopak mentalitet

11 36
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Jedna od najlošijih navika koje čovjek može da ima jeste da obaveze vuče, prolongira do u beskonačnost. Sve počinje od školskih obaveza, a možda i ranije. Jesi li završio zadaću? Sutra ću. Pročitala si lektiru? To ću narednog mjeseca...

Da li nam je to u mentalitetu nacije, plemena ili je individualna mana svakog pojedinca? Pogledajte samo naše političare, prolongirali su sve što se prolongirati može. I tako 25 godina već. Možda je loš primer napisan, ali uglavnom je tako. Gdje je kraj i ima li ga uopšte?

11
$ 0.28
$ 0.28 from @TheRandomRewarder

Comments

Što možeš za danas, ne ostavljaj za sutra! Hvala na članku!

$ 0.00
3 years ago

E vidis, nismo svi takvi. Ali mi koji volimo da ne odlazemo obaveze cesto budemo nervozni, narocito ako ne stignemo da uradimo sve sto smo isplanirali.

$ 0.00
3 years ago

I bi ja tako dok nisam ubačena u mašinu i počela da radim za neke strance. Majko moja, koja frka, koja preciznost, ma bre sve se može kad se hoće i naravski tačna ko švajcarac :D

$ 0.00
3 years ago

Ne odlazem nikada nista, sem ako nije moranje. Sve sto imam od obaveza zavrsavam u tom danu pa makar ostala i cele noci budna...

$ 0.00
3 years ago

sve je to vise uzelo maha, na zalost tempo zivota koji nam pruza u svakom trenutku nove izazove i sadrzaje je veoma zasluzan za tako nesto i tu sada vise nije u pitanju samo manje ili vise izrazena lenjost kod osobe vec i skretanje paznje

$ 0.00
3 years ago

Ako nešto mrzim , mrzim to odlaganje za sutra. Tako učim i svoje dete, tako kako sam naučena i ja. Ništa ne ostavljam za sutra.

$ 0.00
3 years ago

Tačno.Ja nikada ne odlažem,trudim se da odmah sve završim ali ako se to desi onda mi to stvara užasnu nervozu.

$ 0.00
3 years ago

nema kraja i neče ga bit......polako stvari če iči u pravom pravcu

$ 0.00
3 years ago

Moje moto je sta mozes danas da uradis ne ostavljaj za sutra , i uvek ujutru kad ustanes napravis plan sta da imas da zavrsis za taj dan

$ 0.00
3 years ago

Samo lagano, nece biti propast sveta, ako se nesto ostavi za sutra.

$ 0.00
3 years ago

Kod nas kažu ne odlazi za sutra ono što možeš danas napravit. Al žurba isto nije dobra.

$ 0.00
3 years ago