Silikonska čudovišta s ticalima unazad

10 68
Avatar for varda42
3 years ago

Svašta se od materijala pronađe putem interneta, pa tako i ove silikonske cjevčice za izradu tijela varalica, mušica.

Na "Alibabi", za par dolara. Jeste da zbog pandemije pošiljka putuje dugo, dugo.

Ovakav izgled ticala "u rikverc" je ustvari najrealističniji dio ovih imitacija. Zaista potkornjaci i razni tvrdokrilaši imaju sabljasta ticala, vjerovatno da im što manje smetaju pri letu i pri probijanju kroz krošnje stabala iznad površine rijeke ili potoka.

Vještačke mušice s velikim ticalima nije neka majstorija napraviti. Problemi nastaju pri lovu. U dodiru s površinom vode se fazanovo pero lomi i deformira. Ubrzo mušica izgleda kao sažvakana. Ovako manekenski fotografisane, prije odlaska na rijeku i eventualno slikane nakon ribolova, dva su svijeta različita.

15
$ 0.07
$ 0.05 from @MarijaJak
$ 0.01 from @goga14
$ 0.01 from @Purebeauty
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

Ja mislim,da sam ti več napisala komentar na ovaj članak.Pa kad imaš vrijeme svrati i do mene.Hvala.

$ 0.00
3 years ago

Ponovo si tu sa svojim ribolovačkim pričama, kao da čita Tom Sojera. Znimljive ti ove mušice.

$ 0.00
3 years ago

Hej read.cash prijatelju, dugo te nije bilo na platformi, Drago mi je da vidim da ste se vratili. Vase umece u pravljenju mamaca je zaista neverovatno. Fantasticno je! Dobro dosli nazad :)

$ 0.00
3 years ago

pored toga sto si dobar ribolovac isto tako si dobar i u pravljenje ovih mamci za pecanje riba, tako da sad mi je jasno zasto imas tako dobar ulov ide ribe po ovakve lepe mamce

$ 0.00
3 years ago

Very interesting constructive solution for bait, I hope a big catch.

$ 0.00
3 years ago

Wow, thats great article...

$ 0.00
3 years ago

nisam ribolovac ali mi se dopada clanak....jedino sto sam pecao je na plovak kad sam bio mali

$ 0.00
3 years ago

Ovaa umetnost e za voshit. Imitacija, a izgleda kako ziva. Vistinsko malo sovrsenstvo. Bravo za tie race koi uspevaat ova da go napravat. This art is to be admired. Imitation, and it looks alive. Truly a little perfection. This art is to be admired. Well done to those hands who manage to do this.

$ 0.00
3 years ago

You are a genious how easily you made these artificial flies.

$ 0.00
3 years ago

Ti si od varaličarenja napravio umetnost. Doduše meni je sam prizor dugačkog savitljivog štapa kako se izvija nad brzacima divljih reka sa silkom koji presijava od vode koja se u kapima sliva sa njega, stvarno izgleda kao vrhunsko umetničko delo. Šteta što je nastupila sva ova ujdurma oko pandemije, inače u mom gradu svake godine u maju organizuje se sajam lova i ribolova i tu se skupe profesionalci a i ovi koji kao ja što samo vole lov i ribolov, iz čitavog regiona pa i šire. Ne znam da li si pokušao da napraviš stranicu za prodaju tih tvojih mamaca? Moj savet ti je Etsy :) Od ovoga može biznis da se napravi.

$ 0.00
3 years ago