Bižuterija i šljokice

34 179
Avatar for varda42
3 years ago

Materijal za izradu vještačkih mamaca ima dodirne tačke sa svijetom ženske kozmetike, šminke i nakita. Razne đinđuve, perlice, lateks, idealan su materijal za ovaj ribarski hobi izrade mamaca.

Tu su još i bezbojni lakovi za nokte, farba za kosu i obrve, razne tome slične stvari. Prvi moj pravi ulov na ovu foru je bio prije više od dvadeset godina, gdje sam u prodavnici stvari za kuhinju kupio talijanski "praško" čistač prašine, ali izrađen od fazanovih peruški svih boja i nijansi.

Znate onaj osjećaj kada nešto morate imati po svaku cijenu, ne pitate koliko to košta. Praška sam rastavio od bambusove drške, a dragocjena pera spakovao u PVC kesice sa zip zatvaračem. Vjerovali ili ne, nakon dvadeset godina, i danas imam dio tih talijanskih peruški, kakve se koriste za vojničke kape ovdje omraženih talijanskih Bersagliera. Čistač za prašinu je bio kao ova kapa, samo u više nijansi.

Kada se odvažim da nešto kupujem u tipično ženskim prodavnicama, obavezno kroz priču naglasim zašto mi to treba. Skroz je nepotrebno to spominjati i potencirati. Balkanski mentalitet valjda, šta bi drugo bilo?

22
$ 0.04
$ 0.04 from @zapjevajmo
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

you a good writer

$ 0.00
3 years ago

This is amazing, I like this very much!

$ 0.01
3 years ago

Thank you, I am proud now.

$ 0.00
3 years ago

Nisi slikao lak za nokte,ne vazi se.

$ 0.01
3 years ago

Avon. Sa šljokicama. Kupio od ženske koja radi internet poslove.

$ 0.00
3 years ago

A gde je fensy neonska sminka....xaxax

$ 0.01
3 years ago

Vidiš, to je dobra ideja za mušicu koja imitira svjetlavca, krijesnicu.

$ 0.00
3 years ago

Ti me svaki dan sve vise i vise iznenadjujes, ja blage veze nemam sa ribarstvo, i evo veruj mi da privi put cujem da se mamci prave od sljokica i zenske kozmetike, pa bravo za tebe sto od od sve sto di dodje mozes da napravis prelepe mamke, reko sam ti hiljadu puta zato i fatas onakve ribetine.

$ 0.00
3 years ago

Obično se nema vremena za oboje, pravljenje i pecanje. Kombinacija.

$ 0.00
3 years ago

Mnogu interesno. Si kupuvas razno razni sitnici koi zenite gi koristat kako bizutrija, za razubavuvanje, i si pravis vestaki mamki za fakanje ribi. Navistina impresivno.

$ 0.00
3 years ago

Što se tiče balkanskog mentaliteta i ja sam takva ali se ne sećam da sam nešto kupovala i da sam se stidela.Amire ,ribolov ili ljubav prema vodi?A ovo što radiš je umetnost!Mašta i veština da predmet esteski oblikuješ i podeliš sa drugima.Naravno uloviš i ribu.

$ 0.00
3 years ago

To je neodvojivo. A i ljubav prema ribama kao bićima. Ujesen kada se mrijeste, sve vratim nazad u rijeku. Nažalost, sve ih je manje, iz godine u godinu.

$ 0.00
3 years ago

Bižuterija i drugi aksesoari, kao i razni ukrasni predmeti za kuću, jer to je odličan način da se povoljno i na brzinu osveži lični imidž i životni prostor.Ja to malo kupujem jer i ne nosim toga puno.Znam pa žene tu koje za svako odjelo imaju svoju bižuteriju na sebi....imaju boja koliko hočeš i oblike kakve želiš.I za dom ja to ne kupujem.Onda treba samo prah da brišem hahah.Evo ti jedna pjesma od Jelene Rozga.....Bižuterija

Ti si nadaren ko niko, Skolovani prevarant, Imao si nisi znao, Kako sjaji dijamant. Uvijek sretan kraj, Izbjegnem za dlaku, Mozda rodjena sam, U pogresnom znaku? Ni okrenuo se nisi, Zamnom kao drugi svijet, Niti gurnuo kamencic, Zamnom jednom zauvijek. A ja samo sam, htjela oca djeci Malo ljubavi, pa ti sada reci... Ref. Ja sam ti bila privjezak, Sto se sija, obmana il' kopija, Tvome srcu, samo bizuterija... A bila sam ti sudjena, Blago meni, jos po…

$ 0.00
3 years ago

E to sad bar nije proble, kod kineza ima cela pakovanja raznobojnog perija, raznih perli, raznih lancica u mnogo boja, jeftinih lakova sa sljokicama u boji i onim sljokicama koji su boje metala, lakovi koji imitiraju ogledalo il oni sedefastih ko biser. Imaju perike od koji mogu da se seku pramenovi za dlake. svasta nesto i tu moze da se nadje za pravljenje mamaca.

$ 0.00
3 years ago

A za sta ti sada sluze ta pera koja cuvas u kesicama? Za sta su ti tada trebala? Samo pitam...

$ 0.00
3 years ago

Sve za izradu mamaca za ribolov. Samo pitaj. :)

$ 0.00
3 years ago

Nisam ni trebala da pitam, za sta bi drugo kod ribolovaca posluzila :D

$ 0.00
3 years ago

da se zakiti kad krece u ribolov

$ 0.00
3 years ago

Ponesem 50 mušica, bude kupoprodaje i na samoj vodi.

$ 0.00
3 years ago

Nisam ni sumnjala da ti znas hahaha

$ 0.00
3 years ago

Ne volim bizuteriju, ali ti si nasao super primenu. Svaka cast

$ 0.00
3 years ago

I to uglavnom rastavljam već sklopljeni nakit na proste faktore.

$ 0.00
3 years ago

Napravis mu novu svrhu :)

$ 0.00
3 years ago

Balkanci, bogovi improvizacije.

$ 0.00
3 years ago

to sam ja radila ogrlice kad sam bila mlada .....sad kupim i evo imam

$ 0.00
3 years ago

Ti si sastavljala, a ja rastavljam nakit.

$ 0.00
3 years ago

Jesi razmisljao a te stvari naručiš putem amazona,ebaya.. Ja moji curici tamo naročivala

$ 0.00
3 years ago

Da, da, kupovao sam neke gumice.

$ 0.00
3 years ago

O-ho, nije ni jeftino baš.

$ 0.00
3 years ago

Od pamtivjeka su ljudi smišljali načine kako loviti ribu i ribariti.Mogu slobodno reči da je i danas potpuno isto ali se razvijaju neke nove tehnologije s kojima se ribari upoznavaju

$ 0.00
3 years ago

U ribarskom časopisu piše da je prva mušica na svijetu napravljena u Makedoniji, vještačka mušica.

$ 0.00
3 years ago