Would you wear shoes like this?

54 47
Avatar for tanja011
3 years ago

I really love shoes, just like any woman. But this time I want to say that fashion has gone too far. I've seen a lot of ugly shoes, but these are nonsense to me.

I don't know if anyone could wear this? I honestly wouldn't

I would love to hear from you, do you perhaps have any unusual shoes?

Thank you for taking the time to read this post! If you like it, leave a comment...

21
$ 0.01
$ 0.01 from @jacaks79
Sponsors of tanja011
empty
empty
empty
Avatar for tanja011
3 years ago

Comments

I would not wear anything like this in my life. Those shoes are not pretty, and I am sure that they are just parts of some weird costumes.

$ 0.00
3 years ago

haha fantazija

$ 0.00
3 years ago

Pre bi rekla nocna mora haha

$ 0.00
3 years ago

ma ni njima nije drago ono nositi ali kad plate, jebiga, i ja bi :)

$ 0.00
3 years ago

Honestly I do not wear shoes like this.

$ 0.00
3 years ago

Me too, but it is interesting to see them

$ 0.00
3 years ago

nema granice zenskom mazohizmu jos jedan idealan nacin kako slomiti vrat nizbogcega :D da san prosla pored izloga sa ovako necim a d abez pogledam malo bolje ostala bi sa utiskom da su u pitanju decije igracke

$ 0.00
3 years ago

Meni ovo lici na neki ukras.. na cipele ne. Mada ne verujem da ih mozemo videti u radnjama, bar ne kod nas

$ 0.00
3 years ago

Thanks for giving so much important information💙💙

$ 0.00
3 years ago

Haha what an answer

$ 0.00
3 years ago

Those... are very unusual shoes.... fashion has taken a much weirder turn ;-;

$ 0.00
3 years ago

You said this well. I would never spend my money on something like this. I would not even wear them if I get them for free haha

$ 0.00
3 years ago

Same same, it would be the weirdest trend ever but i think some people would... for wear your passion themed clothings, perhaps?

$ 0.00
3 years ago

I am for clasic- black heels, sneakers, and some shoes withoiut heel.

$ 0.00
3 years ago

As for me, I'm all about boots and sneakers. Every kind of boot is beautiful :") but sneakers are best for comfort

$ 0.00
3 years ago

Yeah, you are right about that

$ 0.00
3 years ago

Hahaha they are adorable. Very creative. But, they are not for every day

$ 0.00
3 years ago

Just for special ocasion haha

$ 0.00
3 years ago

ne, draga moja, sebe nikako ne mogu da zamislim da nosim takve cipele, mada ove zute i nisu tako lose :D jedina je mula ne znam dal bi se nasao moj broj

$ 0.00
3 years ago

Mile ako ti se svidja, ja cu da ti narucim po meri.. Vec te zamisljam kako gegas u stiklama dok pravis stapice od cokolade

$ 0.00
3 years ago

ne zalis trosak za merak sto bi rekli juznjaci :D

$ 0.00
3 years ago

Hhaha pa bre ako ti se svidja, da ti poklonim za rodjendan

$ 0.00
3 years ago

joj majko moja kakva morbidnost

$ 0.00
3 years ago

Hvala za podrsku.. @jacaks79

$ 0.00
3 years ago

A zasto, bas su fensi.. haha

$ 0.00
3 years ago

ja ove čevlje sigurno ne bi nosila,ne svidjaju mi se i jesu čudnog dizajna.Ko bi ovo dao na nogu smijali bi se mu ko ludi.Ma stvarno bezveze i da jih radu.Ali uvijek se nadje i koja luda glava i njoj če se svidjat to.Ja najviše volim superge da nosim.Sasvim su mi udobne,modne i mogu da jih obujjem za svaku priliku.I noge su mi hvaležne da jih ne mučim previpe hahah. Ali post ti dobar i zanimljiv.

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti :D Mislim, ne verujem da bi neko ovo obuo, ali reko ajde malo ili da se cudite il da se smejete.

$ 0.00
3 years ago
$ 0.00
3 years ago

Are these real shoes?

$ 0.00
3 years ago

I am not sure. Found them on the internet. I guess that they exist somewhere

$ 0.00
3 years ago

Pridruzujem se gomili komentara. Ne da su mi smesne neke cipele nego su mi presmesne. 🤐

$ 0.00
3 years ago

Ja bi pre rekla da su tuzne.. a i oni koji ovo mogu da nose.. i oni su tuzni

$ 0.00
3 years ago

Vala bas! U pravu si. Ti mora da nisu u vinklu. Hah

$ 0.00
3 years ago

Ni u vinklu ni u libelu. Mada pazi uvek ima neka budala

$ 0.00
3 years ago

Budala ima na kilo, Tanja. Haha

$ 0.00
3 years ago

Mislim da su to cipele samo za revije i fotografisanje. Slatko izgledaju, pogotove te sa psima, ali ih, naravno, nikada ne bih obula

$ 0.00
3 years ago

Ma ne verujem ni za slikanje. Neka fora postoji postos je internet prepun ovakvih fotografija. Prosto ne znam odakle ih vade vise

$ 0.00
3 years ago

Izopacen svet,sto je bilo normalno vise nije

$ 0.00
3 years ago

Slazem se

$ 0.00
3 years ago

Da moram,razmišljam koje bih obula,pa nijedne.A da su zanimljive jesu!

$ 0.00
3 years ago

Vise bi rekla da su smesne, ali dobro, svakako su neobicne

$ 0.00
3 years ago

Imam jednu sličnu, u njoj držim kašiku za obuvanje duboke obuće.

$ 0.00
3 years ago

A joooj, ajd molim te nam slikaj da vidimo

$ 0.00
3 years ago

OK, sutra slikam, tek sad ugledah ovaj komentar. Mobitel se puni na punjaču.

$ 0.00
3 years ago

M opusteno, kad mozes

$ 0.00
3 years ago

Good article dude. Carry on . keep work hard and leads to success

$ 0.00
3 years ago

Thanks dude..

$ 0.00
3 years ago