How many hours do you sleep?

61 78
Avatar for tanja011
3 years ago

How many hours do you sleep?

The question is how many hours of sleep are enough for us to be rested and ready for a new day?

Some people say that eight hours of sleep is ideal, while some say that only 5-6 hours are enough for them to be fresh. Certainly, each of us is different. They say that it is healthiest to fall asleep before midnight.

It's 2am now and I'm still awake, which is definitely not good. How about you?

Thank you for taking the time to read my article!!!

If you liked it, leave a comment!

29
$ 0.07
$ 0.07 from @TheRandomRewarder
Sponsors of tanja011
empty
empty
empty
Avatar for tanja011
3 years ago

Comments

Kad bi se spavanje placalo, bio bi najbogatiji covek na svetu, mogu da spavam uvek i zaspim kad god hocu. Suma sumarum, bas mnogo spavam....

$ 0.00
3 years ago

Wow nice! Good job!

$ 0.00
3 years ago

Wow...great writing

$ 0.00
3 years ago

Pa ja boga mi spavam nekih 10 do 12 sati hahah sovim do kasno nocu i onda dok zaspim, tek kad me uhvati san onda odvalim, sta cu ako se ne naspavam celi dan mi se vrti u glavi.

$ 0.00
3 years ago

isto kao i ja. Ponekad mislim da bi prespavala pola dana, ali nemoguce je zbog svih obaveza.A kad padne noc to je vec druga prica.. rasanim se zacas

$ 0.00
3 years ago

Obićno spavam u komadu 6 do 7 sati.

$ 0.00
3 years ago

Ako ti je to dovoljno i osecas se odmorno, onda super.

$ 0.00
3 years ago

Do skoro sam odlično spavala,desi se da ne čujem alarm .U poslednje vreme se nakupilo nekih problema tako da doživljam i košmare.

$ 0.00
3 years ago

Ja vec duze vreme ne spavam dobro. Legnem, cujem svaki sum.. onda se budim, ustajem opet legnem i tako do zore.. e onda se uspavam. A da problemi imaju veze sa snom, tacno je...

$ 0.00
3 years ago

How many I can, lol. I usually sleep for about 7 hours per night, and that is enough for me. If I am tired I take a nap during the day.

$ 0.00
3 years ago

Blago tebi kad mozes da dremnes. Meni deca ne dozvoljavaju.. reetko se desi da zatvorim oci na 15 min, a onda se cuje maaamaaa

$ 0.00
3 years ago

neki ljudi imaju 4 sata dosta.I naspavani su. Aneki nemaju ni 14 sata dosta. Ja mislim da je i kvaliteta spavanja vazna. Ako mi je vruče spavam loše ..i nakon 8 sata ja još sam umorena.

$ 0.00
3 years ago

Moj muz je od tih sto odspavaju 4 sata i kao novi su. Ja ne mogu. Mogi da izdrzim par dana, al onda me stigne

$ 0.00
3 years ago

Pa u posledno vreme spavam mnogo malo, tako da od kad radim ovaj twitch , ponekad znam i da dezuram nocu , al to vidim da mi mnogo ne smeta, tako da mogu da funkcioniram i sa malo spavanje,

$ 0.00
3 years ago

Mozes jos uvek.. trajace to neko vreme a onda ces da vidis posledice..

$ 0.00
3 years ago

Potrebno mi je bar 7 do 8 sati sna da bih normalno funkcionisala,sve ispod toga sto neko rece vec u komentarima bezi od mene.Ide to valjda sa godinama hahaha

$ 0.00
3 years ago

Vrlo je moguce da ima veze sa godinama. Ko bi ga znao

$ 0.00
3 years ago

I’m nit really sleeping continuously but I do sleep at least 10-12 hours a day, do you think that’s good eneough sleep for me to recover my energy?

$ 0.00
3 years ago

If you feel good that way, then I will say yes. We are all diferent, so we should know what is the best for us.

$ 0.00
3 years ago

I think some doctors says that if we don’t have enough sleep you might have some disorders or illnesses.

$ 0.00
3 years ago

Kad si mlad ozenjen sa dvoje dijece od 3 godine i 2 mjeseca nema odmora, ja sa 25 supruga 24 nema tu odmora a ni nekog pretjeranog sna :)

$ 0.00
3 years ago

Sve mi je to poznato. Onda ce da dodje period kad ce da spavaju, sve dok ne podju u skolu. E, onda vise nema psavanja..

$ 0.00
3 years ago

Deca ce odrasti pa cete se naspavati,tako to ide u zivotu.Covek dok je mlad moze da podnese taj ritam,znam iz iskustva i nije mi nista bilo tesko.

$ 0.00
3 years ago

A onda kad su deca odrasla tebi treba vise sna.. Svako doba ima svoje vrline i mane

$ 0.00
3 years ago

Hronicno sam neispavana...Volela bih da sam medved i da zalegnem i prespavam jedno par meseci... Spavam jako malo, a najveci problem je sto se cesto tokom sna budim....Da bar mogu da odspavam 6 sati bez budjenja bilo bi vrh...Ovako, ko da nisam ni spavala.

$ 0.00
3 years ago

Imam isti problem. Budim se stalno. Ne znam koji mi je problem, ali osecam da mi treba vise sna.

$ 0.00
3 years ago

Sto bi rekao moj muz, ja mogu da spavam za pare. Generalno dosta kasno lezem ali zato volim da duze ujutru odspavam. Kada moram da ustanem rano zbog posla ili neceg drugog, najcesce je obavezna i popodnevna dremka.

$ 0.00
3 years ago

Kao moja sestra. Ona bi mogla da spava kolko je pustis. Dok je bila mladja stavila pasulj da kuva, da odmeni mamu i uspava se. Sreca pa je mama naisla inace bi se verovatno ugusila od dima...

$ 0.00
3 years ago

ja obično spavam oko 8-9 sati.Ako toliko odspvam onda se i dobro osječam,imam energiju za ceo dan.Kad neštododje ,da ne mogu toliko spavat onda bježi od mene hahah

$ 0.00
3 years ago

E, tako i ja da kazem.. bezi od mene.. al niko nece da bezi, svako trazi svoje haha. Kad su deca mala san je luksuz.

$ 0.00
3 years ago

I sleep almost 8hrs. Pls subscribe me

$ 0.00
3 years ago

Done :D

$ 0.00
3 years ago

Thanks for your answer, I will

$ 0.00
3 years ago

od kako me drnda kicma spavam na prekide od po 15 minuta pa do maksimum sat i po, vrlo je frustrirajuce aj sta da se radi

$ 0.00
3 years ago

Da se ode kod doktora da ti prepise nesto , pa da se naspavas neki dan. Eto, to da se radi..

$ 0.00
3 years ago

ma nije problem meni da zaspim problem je sto me probudi to sto me boli kicma pa sav utrnem moram da se pomerim da promenim polozaj

$ 0.00
3 years ago

I sleep a lot

$ 0.00
3 years ago

And you feel good when you sleep a lot?

$ 0.00
3 years ago

Dobro jutro. Spavam sve manje i manje, kako starim. U prosjeku sedam sati dnevno. I ponekad pola sata popodne. Zavisi i od dana, godišnjeg doba, vremenskih prilika.

$ 0.00
3 years ago

Eto, menjamo se iz godine u godinu. Primetila sam i ja promenu, ali se privikavam da je tako.. Inace trebala bi malo vise da spavam, ovo nije bas dobro za mene

$ 0.00
3 years ago

Ja zaspim kada mi se spava, nekad mi se desavalo da spavam svega 5 ili 6 sati, sad u zadnje vreme zaspim pre ponoc, odspavam 8 do 10sati.Sad manje glavobolje imam, pre me vise bolela glava.

$ 0.00
3 years ago

Pa boli nas kad smo neispavani. Sta da radis, hocemo sve da postignemo, pa tako gurmao neko vreme dok ne osetimo premor.

$ 0.00
3 years ago

Subscribe done.please subscribe me.

$ 0.00
3 years ago

Ok, I will look. Thanks

$ 0.00
3 years ago

🙋Good👍👍👍

$ 0.00
3 years ago

Zavisi, kako kada... Trenutno spavam 10 sati. Dok sam radila, spavala sam 6 sati i nikako nije bilo dovoljno, nisam mogla da funkcionisem ujutru

$ 0.00
3 years ago

Ja kako kad.. ali me nekad stigne premor. E onda sve ostavim, pa spavam.. i nikako da se naspavam haha

$ 0.00
3 years ago

Opste je poznato da ja spavam nekih 3 sata u 24h. Ja sam hronicno ne ispavana osoba ali eto.. nw mogu duze spavati jer kad lezim malo duze od 3-4h, mene boli celo telo.. Eto.. ajdemo na spavanje.. Vreme je! 🤐

$ 0.00
3 years ago

Poznato mi je da si nocna ptica. sta da se radi, nekad mora i tako. Ne svako, ali neko moze.. kao ti na primer.

$ 0.00
3 years ago

Pa ja uvek i u svemu JA, moram da se razlikujem od vecine. Haha

$ 0.00
3 years ago

Hmm... my sleep is divided into naps. Naps at night then naps in the afternoon, each going for 4-5 hours

$ 0.00
3 years ago

Haha your life is a nap. Great..

$ 0.00
3 years ago