Nesto oz mog dnevnika

17 32
Avatar for sandra22
3 years ago

Sled različitih okolnosti učinio je da moja generacija u mnogo čemu bude poslednja. A evo ne pamtim da smo u nečemu bili prvi. Poslednji smo primljeni u pionire pred veliki raskol i rat. Poslednji smo učili iz udžbenika koji su u sebi pominjali Tita i lažne ideale izgrađene nakon Drugog svetskog rata. Tako vazda poslednji slušali smo u višim razredima osnovne škole i predmet zvani Domaćinstvo.

Sećam se da nam je Domaćinstvo predavala neka Sneža i da smo je zvali Dosađinka. Sneža je bila slobodna, sama, nezainteresovana za domaćinske poslove iz nje je izvirao neki bunt protiv predmeta koji nam predaje. Slabo smo šta naučili od nje osim da iz kataloga i novina isecamo savršeno aranžirane ručkove, nasmejane porodice, lepo uređene I dan danas joj nisam oprostila što mi je zaključila četvorku. Ruku na srce dala mi je mogućnost da popravim ocenu. Ipak pokopa me tada pitanje u kom je položaju telo u toku peglanja. Ja kažem stojeći, jer godinama gledah žene kako tabanaju noge peglajući stojeći dugo pored stola za peglanje. Kaže Sneža: "Ne, nikako!" zakoluta očima na mene "Pegla se sedeći. Evo tebi četvorka nije to baš za tebe." Ne znam da li je tada poverovala da domaći poslovi nisu za mene jer mi je našla još par mana na osnovu kojih je formirala moju ocenu...

I tako nije baš kao iz Snežnih kataloga, ali je ručak spremljen, ukusan i serviran. Snašla sam se ja vremenom u svemu tome jedino sam bandoglava pa i dalje peglam stojeći :)

17
$ 0.72
$ 0.71 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @tatatatira
Sponsors of sandra22
empty
empty
empty

Comments

Domacinstvo,ja taj predmet nisam imala :D

$ 0.00
3 years ago

He he moja imenjakinja.Ja sve poslove obavljam stoječi ali sestra pegla sedeći.

$ 0.00
3 years ago

ovaj clanak kao da sam pisao ja, istina je dve je tako bilo.

$ 0.00
3 years ago

Sve, ali apsolutno sve kucne posolove radim stojeci. Peglam, seckam, kuvam, ljustim povrce, ma sve do jednog :) mislim da, kada bih ja iznela svoje stavove i navike vezane za kucne poslove, ta tvoja Dosadjinka bi me ostavila na popravni :D :D :D

$ 0.00
3 years ago

You are real housewife. Don't bather everything teacher said to you in school. Everyone have traumas of that period. It's not matter who is teaching you, life, couches, teachers, grannies, it's important for you to make yourself some work easier.. When you teach someone you'll not be like your complicated teacher you write about.. Thank you for sharing..!

$ 0.00
3 years ago

I don't iron ... So there's no need to think about how to sit or stand or lie down properly.

$ 0.00
3 years ago

Haha I couldn't beat the eggs for a cake. In those years, I didn't even know how to cut a slice of bread. My friend beat the eggs resolutely. Even today, I couldn’t do it manually. Even then there was a mixer.

$ 0.00
3 years ago

Phenomenal every honor, I can't wait for your next post

$ 0.00
3 years ago

Interesantno je kako nam ostane urezano u pamćenju takvi neki pehovi koji u stvari ni malo nisu bitni. Sećam se da me je najviše bolela šestica iz Sociologije. Dala masu ispita sa velikim ocenama pa još stručni a ta pusta Sociologija koja je za mene bila nešto bitno ali eto sveprisutno i lako me zakucalo da sam se baš razočarala. Žena je samnom na svakom predavanju debatovala jer niko nije hteo ni da gleda u njenom pravcu, jedino ja sam bila ljubazna da joj bar malo dignem predavanje na viši nivo. Evo sad se iznervirah...uuuh. Sve te razumem. Čuš, stojeći ili ko moja ćerka klečeći po patosu pegla minut pred izlazak, hahaha... šou.

$ 0.00
3 years ago

Meni se to nekako urezalo pa se setih iz svog dnevnika da napisem nesto neobicno iz svog dnevnika ,koji je star vise od 20 godina ahha..mozda malo neobicno za ove clankove hvala draga na komentaru

$ 0.00
3 years ago

Nisi jedina i ja peglam stojeci, ne umem drugacije, a sto se rucka tice, uvek nesto sklepam, a to dal' je za cetvorku ili dvojku, bas me briga, iskren da budem, .... Nastavi sa odlomcima iz dnevnika, podeli sa nama, lepo je za procitati

$ 0.00
3 years ago

Hvala .bice ih jos

$ 0.00
3 years ago

Jesi li ovo prepisala odnekud ili je ovo Tvoj autorski članak? Ako jeste, savršeno! Kao profesionalni lektor, mogu reći da nemam niti jednu zamerku na tekst. Bravo. Nastavi ovako da pišeš crtice iz života. Podrška.

$ 0.00
3 years ago

Da ja sam napisala :) Hvala Kajo sto ti se dopada clanak

$ 0.00
3 years ago

I Don't understand your language.

$ 0.00
3 years ago

I don't know who irons while sitting, we all stand when we iron.

$ 0.00
3 years ago

I iron while seated sometimes.. In fact it was my normal before

$ 0.00
3 years ago