Fićo u jezeru

14 26
Avatar for ceky321
3 years ago

Sredinom 50-ih godina prošlog stoljeća pojavio se fićo, automobil koji će uz preostalu dvojicu veličanstvenih, stojadina i yuga, idućih pedesetak godina neprikosnoveno vladati jugoslavenskim cestama Mnogo ljudskih sudbina, a i prića su isprićane u tome autu, tako je i ovo moja neisprićana prića na koju baš i nisam ponosan ali život je taj koji piše romane pa da krenem.

Sječam se jednog školskog raspusta i neugodnosti s jednim fičom koji je zbog moga ludog interesa za jednom djevojkom konobaricom završio u Orahovačkom jezeru na kupanju. Fićo nije bio moj, jer tada nisam imao auto već od sestre.

Ovako to bilo!!

U restoranu pokraj jezera u Orahovici radila jedna djevojka jako lijepa i simpatična,zgodna iz obližnjeg mjesta Duzluka nadomak Orahovačkoga jezera.

Ćini mi se, ili je to bila samo moja mašta da se ja njoj sviđam jer prije toga u mjesnoj trgovini par puta se susreli i izmjenili poglede.

Kako je sestra u ono vrijeme gradila vikendicu ( kuču) za odmor u blizini jezera , cijeli dan sam radio na betonaži.

Poslijepodne mi dala auto da odem do jezera, jer je znala da ova moja simpatija taj dan radi u restoranu.

Vrijeme bilo jako vruće i došavši do restorana vidio sam svoju dragu kako na terasi poslužuje goste.

Da me primjeti u autu istog sam parkirao odmah do restoran terase na travu i pun sebe izašao van, sjeo na terasu čekajući da me primjeti i dođe do mene kako bi me poslužila.

Upravo u trenutku kada je došla začula se neka vriska s jezera i primjetio njen zaćuđen pogled ali ne u mene nego iza mojih leđa i njen glas "Ode auto u jezero"

Okrenuvši glavu natrag vidim kako moj fićo prednjim krajem bućnuo u jezero. U tom trenutku sam se uplašio ali od srama htio u zemlju propasti.

Nisam ništa rekao digao se s stolice i potrćao prema jezeru, skoćio u vodu uhvatio fiću za zadnji kraj i jednostavno ga u vodi okrenuo jer je već počeo plutati i gurati prema obali.

Akciji spašavanja fiće u vodi mi se pridružili neki dećki koji su utrčali u vodu i zajednički ga izgurali iz vode na obalu.

Svoju dragu više nisam mogao od srama pogledati u oći. To ljeto nakon toga događaja je za mene bilo završeno i nisam odlazio u restoran. Sestri nisam rekao za to ali prića o fići u jezeru je kružila. tako da je došla i do nje.

Djevojku iz restorana nakon toga više nisam vidio, po pričanju poznanika otišla je iz restorana nedugo nakon ovoga moga incidenta.

Jedna nostalgićna prića ali s sretnim završetkom za fiću koji je još dugo godina nakon toga kupanja taljigao našim cestama.

10
$ 0.00
Avatar for ceky321
3 years ago

Comments

Na kraju se fica nije utopio u vodu sto je super inace predivan post svaka cast kolega

$ 0.00
3 years ago

Opet se u temu upetljao fico hahah, kad procitah naslov secam se kako je moj otac non stop lickao ficu, prao cistio, nije smela muva da stane na njega.

$ 0.00
3 years ago

Bas mi je drago da se Fica na kraju nije utopio u jezeru. Ovakve price se pamte zauvek. Svi imamo neke blamove iz mladosti koje pamtimo i prepricavamo.

$ 0.00
3 years ago

aaaa baš lijepe uspomene imam i ja na fiču....mi smo imali više njih....razne boje.

$ 0.00
3 years ago

Sta vam je s tim Ficom zadnjih dana? nesto vas uhvatila nostalgija izgleda.. Tako bese sa krompirom, e sad je ficka dosao na red

$ 0.00
3 years ago

E, ovo su prave štorije za bloga. Doživljaji iz vlastite glave. Kada sam ugledao ovu boju Fiće na slici, sjetih se davno prošlih vremena, kada su se mogli na ulici sresti ti Fićo automobili, ali sa kontra vratima, kontra otvaranje vrata. Sad me kopka, da li su se tako otvarali originalni talijanski Fiat-i ili i ovi iz Kragujevca. Uglavnom, vrlo stari modeli su upitanju.

$ 0.00
3 years ago

Dobro pitanje ali ja odgovor nemam

$ 0.00
3 years ago

mi smo imali zutog ficui to dva puta za redom, prvi je bio onaj stariji model gde su se vrata otvarala naopako u odnosu na danasnji standard a secam se ovaj drugi je imao nekog zeku nalepnicu koja mi je bila fascinantna u tom uzrastu od 5-6 godina

$ 0.00
3 years ago

Lepa i simpatična priča.Prosto svaki dan čitam nešto o njemu.Postao je jedna od atraktivnih tema .Hvala Drago!

$ 0.00
3 years ago

To je naš auto, auto naše mladosti našeg prepoznavanja u svijetu.

$ 0.00
3 years ago

Simpaticna prica. Izgleda da nam je fica postao jedna od omiljenuh tema. Nije ni cudo, svojevremeno su ga mnogi imali i vozili.

$ 0.00
3 years ago

To je naš auto koji ima mnogo neispričanih prića.

$ 0.00
3 years ago