Avsenik Brothers Ensemble

34 624
Avatar for apela
Written by
3 years ago

The Avsenik Brothers Ensemble is probably the most successful Slovenian music group in the world. It operated from 1953 to 1990. The group was initially a trio, which soon grew into a quartet and in 1955 into the Gorenjska Quintet, which was renamed the Avsenik Brothers Quintet. During the operation, they released about 120 records and cassettes in a total circulation of more than 30 million copies. In total, they have about 670 songs.

The ensemble was also popular in Austria, Germany and elsewhere in Europe. In the German-speaking area, it was known as the Oberkrainer Quintett, but when several other Slovenian national-entertainment groups presented themselves in this field, the Original Oberkrainer. The core of the group was represented by Slavko Avsenik, who wrote the music, and his brother Vilko Ovsenik, who prepared arrangements for the ensemble. Slavko played the accordion, and Vilko was a clarinetist in the first years of the ensemble's operation.

They recorded abroad for Telefunken / Teldec (the first small record was released in 1955, large in 1957), and at home mainly for Jugoton (the first four small records in 1957, large in 1959) and later Helidon. In addition to the accordionist and clarinetist, the group also had a guitarist, trumpet player and baritone, as well as two singers. The composition changed over time.

Clubs of their fans have been established abroad since 1962, numbering a total of 150 by 1989. They have received several foreign awards for their contribution to the development of popular music and for originality, as well as 31 gold records, 1 diamond and 1 platinum.

It is believed that Avseniki were the pioneers of a new genre of folk music in Central Europe and their quality in this area is indisputable. Among their greatest successes are the songs Na Golici, Na mostu, Tam gdje murke cveto, Slovenija, od kod lepote tvoje, Only once are you fifty years old. About 70 lyrics were written for the ensemble by Ivan Sivec.

In 2015, the Irish dance group Riverdance, with their dance point to the sounds of Golica, was a guest on the show "Feste der Volksmusik" on German television

In 2011, Justin Bieber guest starred with Stefan Raab on the German talk show TV Total. Bieber and Raab competed in a duel of drumming skills to the sounds of Golica

20
$ 0.00
Avatar for apela
Written by
3 years ago

Comments

To be honest, I have not heard about those people before. But, it is not too late, I will listen to some their songs now.

$ 0.00
3 years ago

Vse vrti se naokrog, mlado, srednje in staro Poskakuje urnih nog, pozno v noč veselo bo Ko jo ureže stari bas, fantje vriskajo na glas In udarjajo z nogo, še veselo bo Kako lepo je biti muzikant Vedo dekleta, kdo je zanje pravi fant Zagodi zdaj, veseli muzikant Potegni še enkrat svoj stari škant Kako lepo je biti muzikant Vedo dekleta, kdo je pravi fant Kdor pa kislo se drži, tu početi kaj mu ni Naj bo kar lepo doma, naj ga var'je mamica So dekleta sem prišla, da jim godba zaigra Vsaka išče pravega, fanta brhkega Kako lepo je biti muzikant Vedo dekleta, kdo je zanje pravi fant Zagodi zdaj, veseli muzikant Potegni še enkrat svoj stari škant Kako lepo je biti muzikant Vedo dekleta, kdo je pravi fant Kako lepo je biti muzikant Vedo dekleta, kdo je pravi fant

$ 0.00
3 years ago

apela brate fališ mi u komentarima hahaa

$ 0.00
3 years ago

sestra dolazim ti

$ 0.00
3 years ago

meni ove obavijesti ne dolaze po redu haha nego kako koja, dođe mi obavijest sad od ovog komentara a od novih će doći poslje tek tamo nekad za 15 minuta

$ 0.00
3 years ago

meni poeni dolaze tek tamo hahaha..nikad ih nema dosta

$ 0.00
3 years ago

kad si phlepna

$ 0.00
3 years ago

BAS TI HVALA NA KOMENTARU

$ 0.00
3 years ago

no on what haha

$ 0.00
3 years ago

Postot e prekrasen. Kakov samo ansambl.Kolku generacii, tri? Ova mi e najinteresno...In 2011, Justin Bieber guest starred with Stefan Raab on the German talk show TV Total. Bieber and Raab competed in a duel of drumming skills to the sounds of Golica

$ 0.00
3 years ago

Po klančku gor, po klančku dol Izvajalec: Ansambel bratov Avsenik Avtor besedila: Ivan Sivec Avtor glasbe: Slavko Avsenik, Vilko Ovsenik Po klančku gor, po klančku dol, po lepi štajerski deželi, čez hrib in dol in preko polj, kjer so vinogradi rumeni. Vesel drvim, naprej hitim, ne ustavim deklici nobeni, saj fant sem mlad, trenutek vsak v hitrosti res uživam rad.

Ko skoz’ vasi se zapodim, preplah pred hišami nastane. Čez dol in hrib spet vik in krik, vse žuga mi, vpije name. Če pa prehitro ubiram jo, miličnik me v precep vzame, se ves potim, saj se bojim, da še vozniške ne ‘zgubim.

Ko skoz’ ovinek pridrvim, zahupam na ves glas in od veselja zažarim, saj sliši me vsa vas.

Pod oknom pa ustavim se, zatrobim še enkrat. Tu moje je dekle doma, ki rada me ima.

Po klančku gor, po klančku dol, dokler mi avto ne zakuha, ko brez vode ustavim se, so tudi moja usta suha. Zgodi se kdaj, da kje doma ostane mi rezervna guma, takrat pa mi nasmeh zamre, po treh kolesih pač ne gre. https://youtu.be/ksU-9GWKMtM

$ 0.00
3 years ago

to ti znas na harmoniki igrat sigurno. T i si goernjka tale je zate Prelepa Gorenjska, ponos si mi ti, kdorkoli te vidi, te znova želi! gorovja, planine in bistre vode, zelene doline povsod te krase.

Spomladi, ko planšar oddide v gore, ko mora pustiti v dolini srce, takrat se odeneš v tisoč cvetov, pastir pa zavriska, ker pušeljc ma nov!

Ne bom te pozabil, kjerkoli bi bil, preveč sem lepot se že tvojih naužil! očaka Triglava le kdo ne pozna, na jezeru čolnič se v vetru igra.

Ponoči, ko fantič na lestvi stoji, ko od svojga dekleta rdeč nagelj dobi, takrat se mu lunca poredno smehlja, a fant si zavriska ker nagelj ima.

$ 0.00
3 years ago

Zapratio Lajkovao Predivno

$ 0.00
3 years ago

Jedan njihov tekst i za tebe Zašto si dosadan, tata? Ništa nije u redu s tobom. Uvijek me samo grdiš, porežete se.

Ali meni, tata, to se samo čini da ti se ne sviđa moj ljubavnik, jer je uvijek karate, ali ja idem bolje od tebe.

Idem na Roblek, Povest ću ljubavnika sa sobom. Tamo gdje živi stari pastir, Uživat ću u planinskom miru sa svojim ljubavnikom.

Ja ću ostati gore, tud krav'ce pasti gnal, na Robleku s ljubavnikom tamo, tata, bit ću sretan kao i svi drugi.

$ 0.00
3 years ago

ovakve sou emisije sam veoma voleo da gledam, pojavile su se s pocetka osamdesetih, ako se ne varam u nemackoj, i vrlo rado su taj model preuzele televizije sirom sveta, na zalost slovenacko izdanje nisam imao prilike nikad da pogledam ali ovaj snimak mi je jeko lepo docarao atmosferu koja je vladala

$ 0.00
3 years ago

Ja kad su oni bili znani nisam to nikad slušala.Kazala sam ovo je goveđa muzika hahaha.Kad malo odrasteš sve čuješ drugače.I sada baš su mi ove melodije omiljene. i tekstovi...Oboje smo bili mladi kad smo prešli most preko mosta kojim smo išli

May je disala i mak je procvjetao, i rado bih zagrlio cijeli svijet.

Još se uvijek sjećate da je svibanj daleko, godine su prošle svi smo sivi, i još se uvijek sjećam.

Kad vidim vodu u mraku, vidim kako godine teku, mladost je iza nas, sve joj je bliža.

Oboje smo bili mladi kad smo prešli most ali sad mi drhtavo rukuješ ruku ali lijepo nam je oboma.

Još se uvijek sjećate da je svibanj daleko godine su prošle svi smo sivi, i još se uvijek sjećam.

Kad vidim vodu u mraku, vidim kako ljeto teče mladost je iza nas, bliži se noć Oboje smo bili mladi kad smo prešli most ali sada mi drhtiš ruku ali lijepo nam je oboma.

$ 0.00
3 years ago

Goveđa muzika. :) Pravi dječiji odgovor.

$ 0.00
3 years ago

da kad smo bili mali govorili smo u nedelju...danas nam netreba goveđa muzika..imamo goveđu juhu hahahahaha. Bila je navika da se svake nedelje obavezno kuha goveđa juha.

$ 0.00
3 years ago

Nakon što je Slavko Avsenik 1991. godine zaključio svoju profesionalnu karijeru, na pozornicu je stao njegov sin Gregor s novom generacija glazbenika. 2009. godine došlo je vrijeme i za treću generaciju Avsenik glazbenika jednih od najpoznatijih ansambala slovenske narodne glazbe.

$ 0.00
3 years ago

Dopada mi se kako to generacijski ide i prenosi se. Treba da se odrzava narodna izvedba

$ 0.00
3 years ago

DA a koja izvedba Golice ti se najviše sviđa?

$ 0.00
3 years ago

Gregor

ObožavamGrand Prix Polka 2017 odlična za ples

$ 0.00
3 years ago

Super odlican post..

$ 0.00
3 years ago

thank you dear ... and great music. He listens to her young and old

$ 0.00
3 years ago

Džastin Biber svirao njihovu skladbu?

$ 0.00
3 years ago

takmičili su se u igranju bobnova...slusaj video..dodala sam ga

$ 0.00
3 years ago

Štefan Rab šou sam gledao prije 20 godina. Mnogo zvijezda je doveo.

$ 0.00
3 years ago