My Afusali with hot peppers

31 293
Avatar for Snezana28
3 years ago

Needed:

1kg of white grapes

200 g of hot peppers

2 teaspoons salt

4 tablespoons sugar

600 ml of alcoholic vinegar

water as needed

Preparation:

Wash the grapes, separate them from the stalks so that each grape remains whole.

Also, wash the hot peppers, cut off their stalks and keep them whole.

Arrange grapes and peppers alternately. Fill the jars to the brim. Pour 1 teaspoon of salt, 2 tablespoons of sugar, and 30 ml of vinegar into each jar.

Fill the jars with cold water to cover the grapes. Close with a metal cap and pasteurize.

You can pasteurize in the classic way in a pot. Place a kitchen cloth on the bottom of the pot and arrange the jars.

Pour cold water to the lid and let it boil for a maximum of 5 minutes from the beginning of boiling. Leave to cool in the pot. Wipe the cold jars and store in a cool place.

SOUR, SPICY, SWEET AT THE SAME TIME. MADNESS!

16
$ 0.77
$ 0.77 from @TheRandomRewarder
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

E snezana eo i ja sam se vratio malo na stranicu :D pa super je recept i ja sam postavio isto :D napredujes Pozdrav

$ 0.00
3 years ago

Stvarno?Nisam videla!

$ 0.00
3 years ago

Grozdje obozavam, ako moram da biram preferiram belo, a sto se ljutog tice, zaista ne smem, ali ipak, ova kombinacija izgleda odlicno, pa ako dodjem u susret sa teglom, skupicu hrabrost i probacu, deluje zanimljivo,

$ 0.00
3 years ago

Godinama je spremam i ne žalim. Em je ukusna, em je dekorativna pa mi dodatno ulepša svečanu trpezu za praznike i slave. Super je.

$ 0.00
3 years ago

Sneki, ovo prvi put vidim i čujem. Verujem da je ukus privlačan. Ako nekada svratim u Priboj, ovim da me počastiš. Može?

$ 0.00
3 years ago

Kakav je okus? nikada nisam jela niti vidila ovo. Jer ja vidim lovorev list u teglama? Moram barem jednu teglu napravit da probam.Nakon kolko vremena se može otvorit i probat?

$ 0.00
3 years ago

Kažu ukus zanimljiv prvo ljuto pa slatko.Prvi put pravila pa ne znam.Ko je probao dopada mu se.Ukusi su različiti.Gde ti vodiš lovor.U mom receptu ga nema.Kazu da treba da stoji više od mesec dana.Kao i svaka zimnica.

$ 0.00
3 years ago
$ 0.00
3 years ago

Jeste lovor,može ja nisam stavljala!

$ 0.00
3 years ago

u videu koji stavila..mi se čini da vidim lovor. Probat ču ja ovo..možda več danas da pravim.

$ 0.00
3 years ago

E ovo prvi put vidim i nekako nisam pristaljica na mesanja ljuto blago al nikad nije kasno da se nesto novo proba.

$ 0.00
3 years ago

Odlično! Verujem da je vitaminska bomba!Hvala najlepše i svaka čast na savetima i lepo uređenom sadržaju.

$ 0.00
3 years ago

Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Ovo sam probala i predobro je.

$ 0.00
3 years ago

I had to save this article, because the recipe is very interesting to me! I'm making for the weekend!

$ 0.00
3 years ago

Moram priznati za ovo nisam čuo ali interesantna kombinacija ljutog i slatkog.

$ 0.00
3 years ago

Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Probala sam ovo, ali nisam nikada pravila. Zanimljivo i cudno u isto vreme. Svakako nije lose probati nove stvari.

$ 0.00
3 years ago

opa, m,oram priznati da ovo vidim po prvi put, i mnogo mi je zanimljivo, osim toga volim kombinaciju ljutog i slatkog tako da je ovo nesto sto cu definitivno da isprobam

$ 0.00
3 years ago

Evo još jedan recept :Aranđelovački restoran (i vinarija) Tarpoš u meniju krije mnoge originalne specijalitete. Jedan od njih je i turšija od grožđa uz dodatak ljutih papričica. Kako smo čuli, veliki broj gostiju ne propušta da ih poruči prilikom svake posete. Upravo iz tog razloga odlučile smo se za isprobamo recept… J

Potrebno je:

2 kg belog grožđa 250 g papričica 1/2 kesice konzervansa 1/2 kesice vinobrana 1/2 l sirćeta 75 g soli 2 l vode 150 g šećera

$ 0.00
3 years ago

Kažu grožđe spolja kiselkasto- ljuto a kad zagrizeš slatko.Verovatno zanimljiv doživljaj!

$ 0.00
3 years ago

da definitivno veoma interesantno a da bude jos zanimljivije ovo se definitivno moze odlicno iskombinovati sa starim sirom

$ 0.00
3 years ago

Kazu da je veoma lepo i ukusno,moze i bez papricice,samo se ubaci slacica.Ja planiram isto to da stavim,cisto da probam.

$ 0.00
3 years ago

Such a easy tasks to do. Thanks for shared with us

$ 0.00
3 years ago

Than you!

$ 0.00
3 years ago

Nesto ne mogu da zamislim ovu kombinciju ukusa. Meni sigurno ne bi prijalo jer mi smeta i najmanje ljuto.

$ 0.00
3 years ago

Ni ja,ali videćemo!

$ 0.00
3 years ago