Želim samo jedan topao pogled

23 36
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Ponekad želim samo jedan topao pogled, pogled koji govori: lijepa si. gledam i uživam u tome jer si moja, samo moja. poštujem te i volim, čak i onda kad me živciraš. Volim te jer imaš dobro srce, srce koje me voli ovakvog kakav jesam, nisam idealan ni ja, znam ja to, ali pored tebe sam najbolji što mogu biti jer me ti činiš boljim, ljubav nas čini boljima. Poštujem svaki dio tvoga tijela, od vrha pramena tvoje duge smeđe kose koja ima i poneku sijedu vlas, do tvojih malih stopala.

Volim što mi uvijek govoriš istinu čak i kad nije po mojoj volji i kad me ta istina boli, volim te jer si posebna, drugačija od svih koje sam upoznao prije tebe pa i onih koje susrećem sad dok si moja, samo moja. Zato te ljubim sa srcem i poštovanjem kakvim TI zaista zaslužuješ. Dobrodošla u moj život, tu ti zaslužuješ biti.

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

16
$ 0.02
$ 0.01 from @minimaus
$ 0.01 from @sandra22
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Comments

We all want to feel warm in realtionships with other. any type of relationship. Friendship, emotional relationship, relationship with relatives. Amazing article. There are many emotions in this article.

$ 0.00
3 years ago

Thank you so much for this all compliment and good comment.

$ 0.00
3 years ago

Lep i jako emotivno napisan članak. Super!

$ 0.00
3 years ago

Divno i jako emotivno napisano !

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti,

$ 0.00
3 years ago

Jako lepo napisan clanak.

$ 0.00
3 years ago

Da istina divno pišeš...al mislim da je problem u dužini posta ili mozda neka slika fali.

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti, a zbilja ne znam u ćemu je problem. Zašto nema baš zarade, evo sad sam dodala sliku...

$ 0.00
3 years ago

Svakog ceka svoja sreca,inace predivan je clanak,puno lepih emocija.

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti, pišem od svoje 14god.

$ 0.00
3 years ago

Wonderful, you are love poet.. Keep doing this stuff..

$ 0.00
3 years ago

Thank you, I will! ;)

$ 0.00
3 years ago

Nicely written article, fine.

$ 0.00
3 years ago

Thank you! ;)

$ 0.00
3 years ago

emocialan članak....baš lijepo za čitat

$ 0.00
3 years ago

Lijepo pises, sve je puno topline.

$ 0.00
3 years ago

Jako lepo napisan clanak. Nastavi da pises

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti puno na komentaru, drago mi je... <3

$ 0.00
3 years ago

To je ljubav :)

$ 0.00
3 years ago

Puno hvala na komentaru i drago mi je da vam se sviđa.

$ 0.00
3 years ago

Nema na čemu 😉

$ 0.00
3 years ago

Emotivno I nezno... Lep članak!

$ 0.00
3 years ago

Puno hvala na komentaru i drago mi je da vam se sviđa.

$ 0.00
3 years ago