San, ljubav i ti!

22 46
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Da mi je samo jedna šetnja pod ovim valom mora. da zajedno gledamo na zalazak sunca koji tamo samo za nas. obasjava nas zlatnim zrakama topline svog sjaja.

Nebo prelijepo, prošarano nadnaravnim bojama i nježnim oblacima toplih boja Naslonjena uz tvoje čvrsto tijelo koje mi je kao stup, moj si oslonac ti, ruke tvoje snažne a opet tako nježne drže mene dok pijesak upija naša stopala.

Samo jednom želim doživjeti ovo a znam da neću moći nikada. 

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na čitanju i podršci!

10
$ 0.02
$ 0.01 from @milos1998
$ 0.01 from @MarijaJak
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Comments

Predivno..

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti puno Katarina. Drago mi je da ti se sviđa.

$ 0.00
3 years ago

Obozavam poeziju gde se može sa malo reči, puno reći.

$ 0.00
3 years ago

Predivno!

$ 0.00
3 years ago

Hvala puno na komentaru, drago mi je da vam se sviđa!

$ 0.00
3 years ago

Emotional post ... I wish you a lot of love and happiness ...

$ 0.00
3 years ago

Hvala puno na lijepom komentaru!

$ 0.00
3 years ago

Dream, love and you is great love song.. Romance.. Thank you!

$ 0.00
3 years ago

Hvala puno na lijepom komentaru, drago mi je da vam se sviđa!

$ 0.00
3 years ago

Naravno da mi se sviđa! Još jednom hvala!

$ 0.00
3 years ago

:D

$ 0.00
3 years ago

odlicno napisano stvarno dobro

$ 0.00
3 years ago

Bas je lep ovaj tekst. Dobro nam dosla

$ 0.00
3 years ago

odlican tekst, pisi svakog dana i bice rezultata

$ 0.00
3 years ago

Hvala, imam ja već nešto tekstova u zalihi od ranije. Pišem ja već 25 god. :)

$ 0.00
3 years ago

Nikad ne prestani da sanjaš.Snovi se ostvare ako trdno želiš.

$ 0.00
3 years ago

Welcome to this site, beautiful verses indeed.

$ 0.00
3 years ago

Hvala puno na podršci.

$ 0.00
3 years ago

Very beautiful, I follow you! Welcome!

$ 0.00
3 years ago

Hvala puno na podršci.

$ 0.00
3 years ago