The bat ate the art fly

34 117
Avatar for varda42
3 years ago

O tome kako je šišmiš pojeo vještačku mušicu

Bilo je to jedne jeseni, dok još korone nije bilo ni u mislima, neobično kišan ali topao dan. Usred ribolova mi se šišmiš zakačio na udicu. Desetak minuta je trebalo da se raspetlja jer je naknadnim trzajima smrsio šnjuru oko svojih krila. Ova fotografija je internet ilustracija, a slično je bilo.

It was one autumn, a rainy but warm day. In the middle of fishing, the bat got hooked. It took him about ten minutes to untangle it, because with subsequent jerks he untied the string around his wings. This photo is an internet illustration but it was similar situation.

21
$ 0.13
$ 0.13 from @zapjevajmo
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

In my opinion, bats are not scary or creepy. Those animals are just living their lives, and they are not annoying people. They are not guilty for Corona, they were not asking to be eaten. I hope that bat from your atory was okey at the end.

$ 0.00
3 years ago

Sviđa mi se pozitivno, zdravo razmišljanje. Tu su šišmiši milionima godina prije nas, prije čovjeka na Zemlji. Mi smo praktično njihovi podstanari na ovoj planeti. I ponašamo se kao da smo vlasnici svega.

$ 0.00
3 years ago

Skoro Sam, listajuci turisticke ponude u Srbiji, procitala podatak da na Balkanu postoji 27 Vesta slepih miseva ili sismisa, a da ih samo u Lazarevoj pecini ima 23. Ona se nalazi blizu Bora, drugacije je nazivaju I Zlotska pecina :-)

$ 0.00
3 years ago

Super. Tu su milionima godina.

$ 0.00
3 years ago

I sa šišmišima si imao posla.Sada ih ne volim videti zbog korone.Kod mene na balkonu su u jednoj rupici bili mladunci šišmiša jedne godine.

$ 0.00
3 years ago

Eto, vrlo zanimljiva vrsta. Navodno su postali imuni na taj soj virusa, hiljadama godina, te su kao takvi, prirodni rezeorvari korona virusa.

$ 0.00
3 years ago

Pa to fino bilo..mogla si na balkonu sjedit...i nigde ni jednog komaraca,

$ 0.00
3 years ago

bljak.......šišmiš mi užasan

$ 0.00
3 years ago

click & subcribe like upvote comment .i also back you https://read.cash/@devjani/good-night-have-a-sweet-dreams-80fa225f

$ 0.00
3 years ago

Prije nekoliko godina u ovo ljetno vrijeme mi se često događalo da mi šišmiš uleti u kuću.Nisam paničario niti hvatao šišmiša nego jednostavno otvorio prozore kroz koje je nakon nekog vremena kada je shvatio da je na pogrešnom mjestu i odletio van.Šišmiš je plaha životinjica ali ako se osjeti ugroženom može i da ugrize.

$ 0.00
3 years ago

Djevojke, valjda zbog duge kose, imaju urbani mit da se šišmiš može zaplesti u kosu i uslijed panike izgrebati lice i oči nožicama. To je iz horor filmova scena. Inače imaju prefinjen navigacijski aparat, odavno bi izumrli, kada bi im se takve greške dešavale.

$ 0.00
3 years ago

Zašto ste je bacili? Šišmiši su korisne životinje zbog kojih možemo biti sretni u svojoj blizini, jer također rado biraju komarce za svoju prehranu. Stoga ih prihvaćamo kao susjede otvorenih ruku, a usvajanje šišmiša je također sjajna ideja. Čak je i njihovo izlučivanje korisno, jer je prvoklasno prirodno gnojivo. Dvadeset priobalnih šišmiša pojede oko milion insekata u jednoj sezoni, rekao je: Ženka šišmiša koja doji mladunca mora pojesti polovicu vlastite težine insekata u jednoj noći. To joj daje dovoljno hrane i energije da doji i osigura svoje štene.

$ 0.00
3 years ago

Može se reći da se simbol šišmiša retko koristi u zapadnom svetu. Kao što znate, feng shui simboli su duboko povezani sa kulturološki specifičnim simboličkim nivoom, što znači da biste trebali izabrati simbol kao feng shui lek u skladu sa značenjem koje ima za vas, a ne prema značenju feng shui knjiga.

Tumačenje simbola je uvek složen poduhvat, jer sve zavisi od kulture u kojoj ste odrasli ili kulture u kojoj se najbolje osećate. U klasičnim feng shui aplikacijama, šišmiš se smatra simbolom bogatstva i koristi se kao lek za bogatstvo zbog iste reči / izgovora za šišmiša - "Fook", što takođe znači "prosperitet" na kineskom. Šišmiš je takođe predstavljao sreću i dugovečnost, tako da je to povoljan simbol u kineskoj kulturi.

Šišmiši imaju legendarnu ulogu u Kini. U pećinama na brdima u Kini nalaze se šišmiši stari hiljadu godina koji imaju srebrnkastu boju. Veruje se da ovi šišmiši imaju lekovite vrednosti i važan su sastojak u kineskoj narodnoj medicini.

Simbolično prisustvo slepih miševa se upotrebljava u mnogim kineskim kućama, zajedno sa drugim simbolima bogatstva da bi privukli isto.

$ 0.00
3 years ago

Zabranjeno u 2020. godini, iz dobro poznatih razloga.

$ 0.00
3 years ago

Zanimljivo! Mada se ja plasim betmena.. nesto mi bas nije simpatican ovih dana.

$ 0.00
3 years ago

Postoji ono narodno verovanje da kad pogledas simpatiju kroz krilo slepog misa, tvoja je zauvek. Zaljubice se kao luda

$ 0.00
3 years ago

Da li si ga oslobodio? Nije bio povredjen?

Jednom je meni uleteo slepi mis u auto, dok sam vozila. Srecom, pribrana sam bila da zaustavim auto, a onda sam izletela napolje, svi mi se smejali. Ali to jaje sa krilima ispred ociju nikad necu da zaboravim. Betmen jedan xD

$ 0.00
3 years ago

Odletio je u žbunje, ali s ranom od udice. A nema u njemu pet grama, kako je to priroda sve spakovala. Još kad zakrešti, praveći eho, koji mu služi za orijentaciju...

$ 0.00
3 years ago

E svasta sam cula.. vade skoljke, flase, trave, ali slepi mis.. to nisam nikada cula. bar imas neku zanimljivu uspomenu kako bi se secao toga dana. Mozda si mogao i da ga spremis, vidis da je to specijalitet sada

$ 0.00
3 years ago

Teži je jedan ćevap od njega, nisam vidio lakšu životinju sisara. Pet grama.

$ 0.00
3 years ago

Nisam dosad imao blizak kontakt sa sismisem i ne bi ni zeleo da imam, postoji mit da je sismis brat od Drakule hehe, tako da bezite kad vidite sismisa mozda neki vampir odkud znas ahha

$ 0.00
3 years ago

Nama je sismis uleteo u stan jedno leto. Jedva smo ga izbacili napolje

$ 0.00
3 years ago

Ma šišmiši su zakon,jedu kojekakve leteće štetočine,a orijentiraju se u prostoru pomoću ultrazvučnih valova.

$ 0.00
3 years ago

Ja dok sam bila devojka,jedno vreme kod mene u selo,nisam mogla proci ulicom od slepih miseva,to leti,ne zna gde goni,gde ide?Joj kad mi zamahnulo i zakacilo krilom po celu i ramenima,jos kad napravi zamah,malo te ohladi.Doduse prestravila sam se.Posle kada smo ziveli u Pozarevcu,u jednom stanu,stalno su udarali o prozor,jos se okaci i visi.

$ 0.00
3 years ago

Znači da imate negdje u blizini komarce, rojeve komaraca, sve jedno drugo privlači.

$ 0.00
3 years ago

Pa jeste,tu su u blizini bunari,kao i potocic koji tece duzinom sela,tu je blizu.Ovamo u Pozarevcu bilo puno nekih drveca,u blizini su bacali smece.

$ 0.00
3 years ago