Kiwi color

35 171
Avatar for varda42
3 years ago

Sometimes imitations of nature in fishing do not have to be in detail. It is important to guess the color and some of the features. Everything else is an “artistic impression”.

Ponekad imitacije prirode u ribolovu ne moraju biti do u detalje. Bitno je pogoditi boju i neku od osobina. Ostalo je sve "umjetnički dojam".

Svi oni van svijeta fly fishinga će kazati "nigdje veze"! Ali bitno je da je pogođena ta nježna kivi boja, i ove dlačice na repu.

24
$ 0.01
$ 0.01 from @zapjevajmo
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

Lovio jedan covjek ribu lovio, lovio cijeli dan pa ulovio ribicu zlatnu pa ulovio ribarski san

Pusti me kaze riba mala ispunicu ti jednu zelju provedi zivot k’o niko tvoj u pravoj sreci i veselju

Zar samo jednu, ribar pita dosad je uvjek bilo tri kakva su ovo dosla vremena mozda i nisi zlatna ti

Vremena ova kakva su da su sta tebe briga, reci zelju provedi zivot k’o niko tvoj u pravoj sreci i veselju

E, kad je tako, kad si takva idi nek’ te drugi hvata ja nisam covjek od jedne zelje i pusticu te iz inata

Dojdi mi, dojdi mi, diri, diri, dojdi mi

$ 0.00
3 years ago

Duško Trifunović napisao, a Vajta pjeva. :) Šta tebe briga, reci želju, provedi život, kao niko tvoj, u pravoj sreći i veselju.

$ 0.00
3 years ago

The thing from the second photo is really scary, what is it? Is it dangerous? How dangerous it is?

$ 0.00
3 years ago

To je ličinka leptirice, koja kao adult ima prekrasna krila. Sigurno si vidjela stotinu puta, lupka o vodu zatkom, polaže jaja ponovo u močvaru, vodu, rijeku, potok. Evo kako izgleda u odraslom stanju: https://cdn.britannica.com/27/142627-050-C195A0CE/Adult-caddisfly.jpg

$ 0.00
3 years ago

lijepa fotka ali ja nemam pojma šta to prikazuje,odnosno kako se ovo zove......znam samo da je za pecanje jer ti to voliš,a vidim i po tvojim postima da ti se to jako svidja.Zanimljivo je da ribe hvataju i na odredjene boje....eeee vidiš to sam prvi put čula.Sad znam i ja nešto više i drago mi,jer se kroz ova pisanja člankova mnogo i naučimo i saznamo.

$ 0.00
3 years ago

Prikazuje larvu tuluraša, engl. Caddis. Larva živi na dnu rijeke i u jednom trenutku zapliva, dođe na površinu i dobije krila, izleti na zrak. Postane leptirica.

$ 0.00
3 years ago

Veoma interesantan mamac za ribe, moram priznati da od svih mamaca za ribe koristim novac u ribarnici. Stara iskušana metoda koja ima 100% -tni ućinak na ribe. Mala šala , ova izrada mamaca za ribolov već prerasta u umjetnička djela tako da si ti osim sportskog ribolovca i umjetnik na svoj naćin.

$ 0.00
3 years ago

Thanks for the information ...i have never seen this before

$ 0.00
3 years ago

I am sure you are see this adult animal with wings.

$ 0.00
3 years ago

The beauty of the nature

$ 0.00
3 years ago

Vala ne bi ti bilo lose da to pravis kao kolekciju i da tako prodajes,eto ti biznis.

$ 0.00
3 years ago

And in this article I learn something new. You present so many interesting things, that I want to try to make one fish bait at home.

$ 0.00
3 years ago

Ajde da ti budem virtualni učitelj, lol.

$ 0.00
3 years ago

Odsamog pocetka navijam za tako nesto. Ti bi izdominirao na instagramu! Da se udruzimo, da ti budem marketing menadzer

$ 0.00
3 years ago

Veoma lep i interesantan post.

$ 0.00
3 years ago

Ženskim članovima je dosadna tema, ali šta da se radi.

$ 0.00
3 years ago

Nemam pojma o čemu pričaš :)) ribolov je za mene zadnja rupa na svirali kako se kaže.

$ 0.00
3 years ago

Vrlo interesantan članak! Samo tako dalje!

$ 0.00
3 years ago

Šta napisati što nisam već rekla.Jedino da pitam šta je imitacija.Opet neka larva.Pošto sam ja van sveta fly fishing reći ću da si sve lepo odradio.

$ 0.00
3 years ago

Dosta pecarosa imamo ovde, svaka cast! 👍

$ 0.00
3 years ago

I za pravljenje musica i za ribolov, treba imati debele zivce. Mene je baba na moru vodila na pecanje ali sam bila izraziti netalentovani nervcik

$ 0.00
3 years ago

Haha, čuj baba ribar. Totalno neobičmo.

$ 0.00
3 years ago

Evo upravo sam dobila objasnjenje od supruga kako se prave ove musice. Ono sto sam upamtila je da treba imati debele zivce. Haha , rekoh to mi je vec jasno. Rekao je da ih zaista lepo pravis. Eto, dobio si kompliment od pecarosa.. a i pozdrav

$ 0.00
3 years ago

Hvala, bistro ribaru, pogotovo junioru. A tebi hvala na prebacivanju.

$ 0.00
3 years ago

Evo, stize par fotografija malog ribara, samo da satavim neki tekst.. coming soon

$ 0.00
3 years ago

I na moru je pecao.

$ 0.00
3 years ago

Jeste kad smo isli u Crnu Goru

$ 0.00
3 years ago