Fly fossil in ice cream

31 150
Avatar for varda42
4 years ago

Insects and small animals are very often trapped in amber for millions of years. Oops, it also happens in ice cream.

Insekte i sitne životinje često pronalazimo zarobljene u ćilibaru milionima godina. Ups, dešava se i u sladoledu. Šta bi na ovo imala kazati udruženja za zaštitu potrošača?

Nekada davno, prije 99 miliona godina, nekoliko sitnih žaba u današnjem Myanmaru, Burmi, imalo je loš dan – ostale su zarobljene u smoli. Tokom vremena smola se okamenila, a četiri zarobljene žabe postale su danas najstariji primjerci ikada pronađeni u ćilibaru.

13
$ 0.11
$ 0.11 from @TheRandomRewarder
Avatar for varda42
4 years ago

Comments

Vise puta sam cula pricu da je neko pronasao malog misa u pivu. I jos puno toga, skoro sam procitala da je covek u nekom marketu kupio crvljivo meso, video je tek kada su mu se crvici razmileli po citavom frizideru. Sve je to tako grozno, i trebalo bvi da svako ko nadje bilo sta sto ne treba u hrani ili picu ode i prijavi to. Dok neko ne bude odgovarao, nastavice tako neodgovorno da se ponasaju prema potrosacima.

$ 0.01
4 years ago

Strasno Sam gadljiva I valjda bas zbog toga Univerzum meni salje SVE cemu nije mesto tu gde jedem 😂 dlake, musice, bubice, pa cak I deo hemijske olovke I cvarcima... Boze... 😬😬😬🤬

$ 0.00
4 years ago

jao ja se sječam kako su u uloženi solati bili miševi. svasta. bljak...zato je meni tako težko kupit nesto uloženo u trgovini.

$ 0.00
4 years ago

Stvarno. Pa mislim da je vama ženskima lakše, mislim mnogo toga same znate napraviti. Mislim, opet nije ni da muškarci ne spravljaju hranu...

$ 0.00
4 years ago

Thanks. Yummy 😍😍😋😋

$ 0.00
4 years ago

Uf! Ova slika me je podsetila na onu emisiju "Paklena kuhinja", kad Sasa Misic udje prvi put u kuhinju nekog restorana I zatekne bube oko radnih delova kuhinje gde se spremaju obroci! Mogu da zamislim u kakvim uslovima se sve prave I taj sladoled I pojedine namirnice koje kupujemo!

$ 0.00
4 years ago

Sad kad to tako kazes, ima smisla, sada i ja razmisljam sta mi to jedemo, i kako se sprema taj sladoled u kome moze da se nadje muva.

$ 0.00
4 years ago

Kvalitet života na Zemlji se pokvario do neprepoznatljivosti. Kao što rekoh, svaka šuša relativno lako može otvoriti mljekaru, punionicu, bilo šta. A inspekcije nema ili ima, a potkupljiva je.

$ 0.00
4 years ago

Ova so zabite kako informacija e navistina interesna, no me interesira toa so sladoledot, dali navistina insektot e zaroben ili toa e samo slikovito prikazuvanje.

$ 0.00
4 years ago

Zaista insekt. Propust tvornice, slučaj za inspekciju.

$ 0.00
4 years ago

Hahahhaa ovaj sladoled nije za vegeterijance. Samo za gurmane... Sladoled sa dodatkom mesa. Ja bih svakako preskocila ovaj dezert

$ 0.00
4 years ago

Ako kupite voće koje je prekriveno vinskim mušicama možete ih isprati. Ali u limenci soka od citrusa popit ćete pet vinskih mušica na svakih dva decilitra soka. Ako uzmete šaku grožđica pojest ćete gotovo 35 jajašaca vinskih mušica.

$ 0.00
4 years ago

Upravo jedem sladoled!

$ 0.00
4 years ago

Nadzorna kamera u jednom ugostiteljskom objektu u centru Rovinja uhvatila je proteklog vikenda turista koji je konobarima pokušao “prodati” jedan od najstarijih i najefektnijih trikova za izbjegavanje plaćanja ručka - insekta u tanjuru.

Kamera pokriva cijelu terasu slastičarnice te se na snimci vidi obitelj koja mirno jede - supruga, suprug i maloljetna kći. U jednom trenutku vidi se da otac izvlači vrećicu iz torbe, iz nje nešto vadi i stavlja to na tanjur. Nekoliko sekundi kasnije uzima tanjur u ruke i odlazi konobaru žaliti se.

$ 0.00
4 years ago

Nisam cula za taj slucaj manekenke. Ne znam koliko joj vredi taj novac. Ocigledno vise nego ruka. Mora da je imala svoje razloge. Samo sto osiguranje ne pokriva obicno stetu koju sam naneses @varda42

$ 0.00
4 years ago

Nevjerovatno. Na šta su sve neki spremni. Kao ona manekenka Slovenka odrezala šaku, da bi naplatila milionsko osiguranje.

$ 0.00
4 years ago

Od danas ne jedem sladoled...xaxaxaxa

$ 0.00
4 years ago

Ako ste ikada jeli konzerviranu hranu, vjerojatno ste pojeli crva. Ove životinje nalaze se u konzerviranim gljivama, rajčici, koncentratu rajčice i umacima za pizzu, pa čak i u višnjama – svježim, zamrznutim ili u Maraschinu. No, gljive su ipak najgore: Dopušteno je 20 crva na svakih 100 grama ocijeđenih gljiva i 5 na svakih 500 grama proizvoda od rajčice.

$ 0.00
4 years ago

Na zalost ovakve stvari se desavaju, ali moram priznati da je sa umetnicke tacke gledista ovo skoro pa neko malo remek delo, inace svuda gde se proizvodi hrana, ma sta mi mislili, ima i zivotinja i insekata koji se hrane njome, nijedna pekarska industrija ma koliko se trudila, ne moze se na primer osloboditi miseva, jednostavno oni su neotudjivi deo zitarica i to je to, dolaze u vrecama zita u mlinove i to je to, kod nas su jednom nasli celog misa u vekni hleba

$ 0.00
4 years ago

Kružio je neki članak Fejsbukom, lik našao žohara u flaši piva i dobio hiljade dolara odštete. Lažne vijesti ili ne, nebitno.

$ 0.00
4 years ago

postoji masa tih primera, ali na zalost neminovnost, statisticki nemoguce da sve prodje bez tako nekog slucaja

$ 0.00
4 years ago

jaoooo fujjjjjjj.....to mi se svarno gadi.....bože nedaj da to pronadjem u kojem jelu ili sladoledu ili bilo kuda.....bacim odmah u smeče.....ja ne mogu ni da popijem nešto ako mi jedna mala milimetrska mušica unutra pade....samo bacam hahah.....mile bože svašta se to dogadja......a čula sam ja i da u kruhu ima toga....zato ja ga ne jedem....ako več moram pečem ga kuči

$ 0.00
4 years ago

Tako meni nije jasno kada neko kupuje i prodaje domaće torte, bez ikakvog certifikata. Šta znaš ko je lizao i šta je od sastojaka ubacivao.

$ 0.00
4 years ago