Banana bread -Hleb sa bananama

34 35
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

You have bananas in the house that have started to get dark so no one in the house wants to eat them, or you just have bananas and want to use them to make something sweet. One solution is to make banana bread.

Ingredients needed:

- 2 bananas

-1,5cup fluor

-1 backing powder

- 3/4 sugar cup

1- 1/4 cup oil

- 2 eggs

- toppings on request (chopped chocolate, raisins ...)

Preparation:

Mash the bananas well and add all the other ingredients. Stir it all together until well combined. Bake in a pan at 250 degrees for about 40 minutes. Since the spores are different when we think it’s done we need to prick it with a toothpick to see if it’s well baked inside. You can make it without any additives, and it is so delicious.

Imate banane u kuci koje su pocele da tamne, pa niko od ukucana ne zeli da ih jede, ili jednostavno zelite da iskoristite banane da napravite nesto slatko. Jedno od mogucih resenja je pravljene bananabread ( hleb sa bananama)

Potrebni sastojci:

  • 2 banane

  • 1,5 case brasna

  • 1 prasak za pecivo

  • 3/4 case secera

  • 1/4 case ukja

  • 2 jaja

  • dodaci po zelji ( seckana cokolada, suvo grozdje...)

Priprema:

Dobro izgnjeciti banane i u to dodati sve ostale sastojke. Sve to promesati dok se dobro ne sjedini. Peci u plehu na 250 stepeni oko 40 min. S obzirom da se sporeti razlikuju kada mislimo da je gotovo treba ga bocnuti cackalicom da vidimo da li je unutra dobro pecen. Mozete ga praviti i bez ikakvih dodataka, i tako je ukusan.

14
$ 0.14
$ 0.14 from @TheRandomRewarder
Sponsors of ruza17
empty
empty
empty
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

Comments

Vau, izgleda delišes. U trenu sam ogladnio.

$ 0.00
3 years ago

Ukusno je, vredi probati.

$ 0.00
3 years ago

Your dish looking testi. Nice recipe . I will try this at my home. Thanks for your recipe.

$ 0.00
3 years ago

Hleb još nisam probala.Al pekla sam kekse sa bananama i sa ovsenim pahuljicama. Al iskreno nisu bas bili nešto wow...

$ 0.00
3 years ago

Probajte, jednostavno je i brzo se pravi. Meni se najvise svidja kada se doda seckana cokolada, ali o ukusima ne vredi raspravljati.

$ 0.00
3 years ago

bolje jesti ovakav hleb nego beli hleb beli hleb previse goji ako sam u pravu

$ 0.00
3 years ago

Ovo je vise slatkis, a mnogo hleba definitivno ne treba jesti.

$ 0.00
3 years ago

Mnogo zadnjih dana slusam o tom hlebu od banana.... Posto volim banane, vredelo bi i to probati...Nadam se da je dobar....

$ 0.00
3 years ago

Ja sam prvi put probala kod cerki nekom prilikom kada sam ih posetila u Beogradu. Dopao mi se, pa ga sad i sama povremeno pravim.

$ 0.00
3 years ago

Interesen recept, dosega ne sum pecela test so banani. No izgleda meko i vkusno. kako sto sum gladnicka sega malku, kako bi se presekla edno parce.mmmmm

$ 0.00
3 years ago

Jeste i meko i ukusno. Ponekad uvece napravimo duplu meru ovoga sto sam napisala u receptu, pa deo pojedemo, a deo ostavimo za dorucak.

$ 0.00
3 years ago

Sigurno uzivancija za cela familija.

$ 0.00
3 years ago

epten ubavo

$ 0.00
3 years ago

Vrlo zanimljiv recept.Baš ću da probam!

$ 0.00
3 years ago

Brzo i lako se sprema i sto je meni vrlo bitno, ne prlja se puno sudova.

$ 0.00
3 years ago

Good tips dear

$ 0.00
3 years ago

Thank Y

$ 0.00
3 years ago

Welcome

$ 0.00
3 years ago

Really great tips go one day I'll try

$ 0.00
3 years ago

You should definitely do it.

$ 0.00
3 years ago

Really great tips go one day I'll try

$ 0.00
3 years ago

volim ovakve varijante, ali iskljucivo ih jedem sa mlekom koje inace ne konzumiram u drugim situacijama, ali uz kolace uh :)

$ 0.00
3 years ago

Svakako se dobro slaze sa mlekom. Moze da se jede i kao dorucak ili vecera. Lep je i dok je topao, ali i kad se ohladi.

$ 0.00
3 years ago

Lepa zamisao.. dobar recept. Ovo trebamo probati.

$ 0.00
3 years ago

Mene su cerke " navukle". One su ga napravile, ja probala i dopalo mi se. Od tada ga i sama povremeno pravim jer se veoma brzo i jednostavno priprema.

$ 0.00
3 years ago

Diiiiivno

$ 0.00
3 years ago