For a nice weekly day

22 29
Avatar for pandepop
3 years ago

Good morning dear friends. With a good selection of music, I want to wish you all a nice Sunday. Listen to the beautiful music from the popular Zdravko Colic, and enjoy.

Zdravko Colic - Bosnian Serb pop singer, popular throughout the former Yugoslavia. Colic represented Yugoslavia at the 1973 Eurovision Song Contest with the song Gori Vatra. Although the song received a low place in the competition, it became a big hit in Yugoslavia.

His first album was You and Her in 1975. The second, entitled If You Come Closer (1977), sold 900,000 copies, and some of his most famous and favorite songs came out. Colic reached his peak in the early 1980s, when he was perhaps the most popular musician in Yugoslavia.

In 1984, Colic moved from his hometown of Sarajevo to Belgrade. After the war and a long break, he returns to the music scene and regains his popularity to a certain level and still holds occasional concerts.

Zdravko Colic is considered one of the greatest, and perhaps the greatest music legend of the time of SFRY. With his hits "Pusti, pusti modu", "Pisacju joj pisme duga", "Malo amacajaj radio" and others, he made his fans enter that world of Colic's music. With his concerts all over Yugoslavia, he created dizziness among his fans. Today, Zdravko Colic, after the break during the wars in the region, reminds his audience of the old hits again, and creates new ones.

9
$ 0.17
$ 0.17 from @TheRandomRewarder

Comments

Nisam bas u fazonu da pustam njegove pesme kada mi "dodje" ali uglavnom ih sve znam, jer ne mozes da ne znas Coline pesme :)

$ 0.00
3 years ago

Nisam bas ljubitelj njegovih pesama ali mu se mora priznati da je velika zvezda i da mnogo dugo traje, postovanje za to.

$ 0.00
3 years ago

Bila sam dete kada je nastupao sa pesmom Gori vatra na Evroviziji.Kakav je to bio dogadjaj.Nikoga na ulici svi ispred TVa.Ujutru smo se igrali ispred zgrade i svi samo pričali o njemu .Lep,mlad,njegov glas,naš idol.Volim i pesmu Sinoć nisi bila tu ...i bezbroj njegovih pesama.Jedan je Zdravko!

$ 0.00
3 years ago

Jako lijepa objava Zdravko Čolić vjećiti mladić zvjezda našeg glazbenog prostora svih generacija

$ 0.00
3 years ago

ebiga ne volim colinu muziku uz izuzetak nekih pesama, ali generalno nije to muzika koja je za mene, e sad o lokicama bi se dao dati drugaciji komentar :D

$ 0.00
3 years ago

eeee, za lokicite....da imav nekoja dobra slika, ama ete ne se setiv na niv, steta

$ 0.00
3 years ago

nacice se i to za neki sledeci post

$ 0.00
3 years ago

Mnogo volim pesmu Noc mi te duguje. Takodje, volim i noviju Niceg nije bilo izmedju nas. Pre dve godine sam bila na njegovom nastupu u Novom Sadu

$ 0.00
3 years ago

I veliki posrću. Zdravko Čolić je jedne prilike pao sa bine visoke 2,50 metara. To se dešava kada su reflektori prejaki i svjetlost udara pjevača u lice. Zakoračio je korak više i to je bilo mučno za gledati. Pao je sa visine od preko dva metra.

$ 0.00
3 years ago

Lele, strasno, padnal od tolkava visina. ne se sekjavam da sum procitala za ova, se nadevam deka ne se povredil i deka go prodolzil koncertot.

$ 0.00
3 years ago

Noga mu je bila u gipsu, sjećam se dobro slike iz novina. Ima tome dvadesetak godina već. Bio je mlađi, ko zna kako bi sada malo stariji to sve podnio.

$ 0.00
3 years ago

Ti blagodaram za odgovorot, za informacijata.

$ 0.00
3 years ago

Legendarni Čola nema mu zamjene, hvala sto si me podijelio post, da od ove bezorazne nove muzike, poslusamo hitove dobre, takodjer da napomenem mogao bih se i neki Džoni Štulić preslušat.

$ 0.00
3 years ago

Besedilo Pogledom me milujes, K'o da me dodirujes; I svaki put kao da je prvi. Ja stalno mislim prestat ce, Iz cista mira nestace; Al' pozuda ne prestaje. Ti si mi u krvi. Toliko dugih godina, Uzimanja, davanja, Ostajem poslijednji i prvi. Zbog tebe sanjam Cigane I smisljam slatke prevare; Al' djavo se ne predaje, Ti si mi u krvi! Ako te odvedu Cigani cergari, Ili te ukradu strasni Haremski cuvari; Ako te odvedu - ja cu da poludim. Bez tebe ne umijem Vise, jutrom da se budim. Ako te odvedu sve ce da se srusi, Pamti me k'o prijatelja, Cuvaj me u dusi; I onda kad mislis Da je prekasno za snove, za sve. Toliko dugih godina, Uzimanja, davanja, Ostajem poslijednji i prvi. Zbog tebe sanjam Cigane I smisljam slatke prevare; Al' djavo se ne predaje, Ti si mi u krvi! Ako te odvedu Cigani cergari, Ili te ukradu strasni Haremski cuvari; Ako te odvedu - ja cu da poludim. Bez tebe ne umijem Vise, jutrom da se budim. Ako te odvedu sve ce da se srusi, Pamti me k'o prijatelja, Cuvaj me u dusi; I onda kad mislis Da je prekasno za snove, za sve.

Mnogo smo ga slušali u mojoj mladosti.Sad više ne hahah.

$ 0.00
3 years ago

Da, tolku mnogu ubavi pesni, covek ne moze ni da gi dobroi. Bezvremenski e, a koncertite mu se fenomenalni. Tolku mnogu ima kvalitet i energija vo ovoj covek. Mu se voshituvam.

$ 0.00
3 years ago

Сакав да додадам усте две убави песни, ама не успеав, можеби грешам некаде. Ако сака некој, може да ми помогне. I wanted to add two more beautiful songs, but I failed, maybe I'm wrong somewhere. If anyone wants, they can help me.

$ 0.00
3 years ago