Visiting ZOO with dad

10 22
Avatar for milanlukic
3 years ago


It is known that children love animals, much more than adults. Well, that's why one of the better ways to spend a day with Dad is to visit the zoo. When it comes to feeding and socializing with animals, each park has strict rules, for the safety of visitors and the animals themselves. Fortunately, Dad's genius enters the scene, thanks to which a simple visit to the zoo becomes an unforgettable memory.
Now when it comes to security, we'll leave that for another time.
Some man never grow up.

Poznato je da deca vole zivotinje, mnogo vise nego odrasli ljud. Pa bas iz tog razloga jedan od boljih nacina da se provede dan sa tatom je i poseta zooloskom vrtu. Kada je u pitanju hranjenje i druzenje sa zivotinjama svaki park ima stroga pravila, zbog bezbednosti posetilaca a i samih zivotinja. Na srecu tu na scenu stupa tatina genijalnost zahvaljujuci kojoj obicna poseta zooloskom vrtu postaje nezaboravna uspomena. E sad kada je u pitanju bezbednost, pa to cemo ostaviti za neki drugi put.
Neki muskarci nikada ne odrastu.

8
$ 0.00
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty
Avatar for milanlukic
3 years ago

Comments

Bila sam bezbroj puta u zoo vrtu sa decom ali nikada nisam opuštena,kada se približimo krvoločnim životinjama.Kao dete sam čitala u Ilustrovanoj politici tragičan dogadjaj u našem zoovrtu sa lavom i detetom.To me etouvek prati.

$ 0.00
3 years ago

ma to svakako, mnogo se losih stvari moze desiti i sa pitomim zivotinjama, zato treba postovati propisane mere opreza koje su tu s razlogom

$ 0.00
3 years ago

Another act of stupidity by other people,even parents taking their children into risk for just having fun,right better have strict rules on that kind of place,and for the irresponsible parents.

$ 0.00
3 years ago

Ha, ha, originalen nacin na deteto da mu se ispolni zelbata da go nahrani zivotnoto, no dali e siguren i bezopasen. Nema vrska, sigurno vo ovoj slucaj se pominalo vo najdobar red.

$ 0.00
3 years ago

Odavno nisam bila u ZOO vrtu. Nikad necu zaboraviti pricu kada je moj muz odveo nasu stariju cerku prvi put u ZOO vrt (imala je 2 godine). On je bio veoma srecan i izbudjen sto ce joj to pokazati i veoma se razocarao kad je video da ona ne deli to odusevljenje.

$ 0.00
3 years ago

i ja volim zivalski vrt- uvijek kad idem meni je kako da sam prvi put. Sloi i žirafe...nikad mi nije dosta njih da gledam.

$ 0.00
3 years ago

Nice

$ 0.00
3 years ago

Yikes! Not a good idea daddy! Mom hates to see me upside down. LOL!

$ 0.00
3 years ago

Bar su se radovali... bas mi se ide negde, u neki ZOO vrt.

$ 0.00
3 years ago

Ovaj tata je pruzio svom detetu iskustvo iz prve ruke. Verujem da je dozivljaj za ceo zivot. Takodje, vrlo neoprezno, ne bih preporucila ovakve aktivnosti u zoo vrtovima

$ 0.00
3 years ago