Skopje is my city then and now

15 30
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

SKOPJE before the earthquake on July 26, 1963. Skopje that does not exist, Skopje that remains only in the memories of my fellow citizens - the old people of Skopje.

This series of photos from old Skopje, maybe the adults will visit them in the distant past and evoke memories.

After the earthquake, Skopje emerged like a phoenix from the ashes, thanks to the help of all the countries who selflessly helped to build and rebuild what was destroyed to the ground.

Today, Skopje is one of the most beautiful cities in the Balkans and I am happy to have been born and live in the most beautiful city in the world for me and who would not exchange it for anything in the world.

I wouldn't trade my beautiful city for anything in the world

SKOPLJE prije potresa 26. srpnja 1963. Skoplje koje ne postoji, Skoplje koje ostaje samo u sjećanju mojih sugrađana - starih Skopljana.

Ova serija fotografija iz starog Skoplja, možda će ih odrasli posjetiti u dalekoj prošlosti i evocirati uspomene.

Nakon potresa Skoplje je poput feniksa izašlo iz pepela, zahvaljujući pomoći svih zemalja koje su nesebično pomagale u izgradnji i obnovi uništenog do temelja.

Skoplje je danas jedan od najljepših gradova na Balkanu i sretna sam što sam rođena i živim u najljepšem gradu na svijetu za mene i koji ga ne bih mijenjala ni za što na svijetu.

Ne bih svoj lijepi grad zamijenio ni za što na svijetu

12
$ 0.37
$ 0.37 from @TheRandomRewarder
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

Comments

Da sekako Skopje prerasna vo vistinska metropola. Onoj sto podolgo vreme na bil vo Skopje tesko deka ke go prepoznae!

$ 0.00
3 years ago

Nice article

$ 0.00
3 years ago

U Skoplju sam bila davne 1987. godine. Odusevila sam se. Mostovi preko vardara su mi ostali u glavi. Prelep grad!

$ 0.00
3 years ago

,,Kraj Vardarot sedis mori, Belo platno belis, Belo platno belis duso, Sî na gore gledas."

I adore Skopje ... I've been to that city several times ... But honestly it's been a couple of years since I last went to Skopje ...

$ 0.00
3 years ago

Najlepši razgled na Skopje boš vsekakor doživel s hriba Vodno, ki se dviga nad Skopjem. Na vrh hriba vodi prijetna pešpot, katero smo ubrali tudi mi. Po vseh dobro založenih mizah, ki so se šibile zaradi dobrot, je nekoliko miganja prav prišlo. Za tiste, ki se raje popeljete, obstaja žičnica, ki vozi na vrh Vodna. In seveda, tudi tam ne gre brez največjih presenečenj. Makedonske civilne in verske oblasti so na gori postavile 66 metrov visok križ, ki ga ponoči razsvetljuje 550 reflektorjev. Gre za največji križ na Balkanu. Gradili so ga dve leti, vanj pa vložili 400 ton železa in 60.000 železnih zagozd.

$ 0.00
3 years ago

Da taj krst je na Vodno i Vodno je jedno najbolje izletnicko mesto da odmoris dusu nadises se cistog vazduha posto je odvojeno od grada, ima lepe sume, ima zicara i ides sa zicarom da razgledas Vodno iz pticje perspektive, mozda i napisem post za Vodno nekad

$ 0.00
3 years ago

Skopje ima mikroklima, izgor leto kocan zima gradski cigli goli brda, sino nebo, zemja tvrda Maten Vardar brzo tece, tajni nosi, vreme vlece Skopje pravi padni stani, ima devet luti rani Skopje ima slavni maala -debar mala nije sala Skopje java brzo konjce, a bre momce makedonce

Nasmevni se, ne beri gajle, namigni mi, ajde nazdravje, Skopje

Gradov posti, gradov pie, gradov demne, gradov spie, rano utro skembe corba, posle sekoj svoja borba Mladi momi ljubov vodat, dusa vadat, oci bodat Razni belji prvaat deca, site ke gi papam meca

Nasmevni se, ne beri gajle, namigni mi ajde nazdravje, Skopje

Jas i ti sme braka stari takva ljubov cini pari, ti me cuvas, ti me svakas, ti za kusur ne mi fakas

Nasmevni se, ne beri gajle, namigni mi ajde nazdravje, Skopje!

$ 0.00
3 years ago

Bravo apela pa ti si znala celu pesmu bas je takvo Skopje ko sto ga opevao u pjesmi

$ 0.00
3 years ago

Beautiful Balkan! You have my support!

$ 0.00
3 years ago

Nažalost u svojih četrdesetak godina nisam nikad bio u Makedoniji, sramota.

$ 0.00
3 years ago

Nikad se nezna mozda i budes posetio jednog dana

$ 0.00
3 years ago

Volim Skoplje.Tu mi živi školska drugarica,zbog lepote grada,jako sam slaba na Skoplje zbog zemljotresa ,zbog Leb i Sol!https://www.youtube.com/watch?v=lJj0L9rbiI8&ab_channel=esodapisam

$ 0.00
3 years ago

Skoplje je jedan od lepsih gradova koje sam posetila, Hvala ti sto si mi ovim slikama probudio secanja na odmor koji sam provela tu.

$ 0.00
3 years ago

Ponosan sam i srecan sto zivim u ovom gradu meni je on najlepsi narocito nocu

$ 0.00
3 years ago

you could submit this to my history community, thanks

$ 0.00
3 years ago