Add a teaspoon of this in the coffee and lose weight fast!

12 30
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

We all love coffee, the favorite morning drink that gives us energy.

Coffee can be an amazing way to lose weight too.

Here you will read about the coffee that makes you slimmer. It is tasty and melts fat, speeds metabolism and gives you the body you always needed.

1 tsp cinnamon

¾ cup coconut oil

1 tsp cocoa

½ cup honey


Svi volimo kavu, omiljeno jutarnje piće koje nam daje energiju. Kava može biti nevjerojatan način i za mršavljenje. Ovdje ćete pročitati o kavi zbog koje ste vitkiji. Ukusan je i topi masnoće, ubrzava metabolizam i daje vam tijelo koje ste uvijek trebali. 1 žličica cimeta ¾ šalice kokosovog ulja 1 žličica kakaa ½ šalica meda

11
$ 0.29
$ 0.28 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @zapjevajmo
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

Comments

Zašto svuda mora med, kad sam ja na njega alergicna..Ovo mi izgleda ukusno, Probacu ali bez meda.

$ 0.00
3 years ago

Ja sam za obicnu kafu i to je to..

$ 0.00
3 years ago

mene vise zanima kako nacrtat nesto na kavu.

$ 0.00
3 years ago

Cimet + kafa+ čokolada = kapućino a ja ga obožavam. Stavljam ovu kombinaciju ukusa i u bazu za sladoled i igram se sa jačinom. Neki put mi više se sviđa cimet da zavlada ukusom i mirisom a neki put čokolada ali kafa obavezno ;) Super

$ 0.00
3 years ago

Obozavam kafu, ali crnu, jaku, bez icega :D Jedne godine je kod nas, tu negde pred novu godinu, cinimi se Doncafe izbacio kafu sa cimetom, tada sam je probala i nikada vise, meni se bas nije svidela :)

$ 0.00
3 years ago

Ja u kafu ništa ne stavljam. Morala bih ovo probati.

$ 0.00
3 years ago

Divno,kakao,med,kokos i kafa!

$ 0.00
3 years ago

Prelepo! Čuo sam ya cimet u kafi, ali ne i za ostale sastojke.

$ 0.00
3 years ago

Med u saću, fantazija u zimskim danima.

$ 0.00
3 years ago