How to choose the right glasses for your face shape?

25 25
Avatar for SuncicaZ
3 years ago

We are all wearing glasses. Some of us only sunglasses, and some of us also need glasses to improve eyesight. In case that you have any problem with choosing the right frame for your face shape, I am here to help you.

If you are wondering, why some kind of frames do not suit good to you,that is because they are not made for your face shape.

First of all, you need to find our, which face shape you have.

You can have one of those shapes:

  • Square

  • Round

  • Heart

  • Triangular

  • Heart

In case that you have square face

If you have round face, choose some of those

If you have heart shaped face, those are for you

If you have triangular face, choose those

Glasses for oval faces

Ad, here are some more examples, and some more shapes

20
$ 0.00
Avatar for SuncicaZ
3 years ago

Comments

Ja nosim naocare sa dioptrijom i imam okruglo lice, uvek probam milion ramova dok ne ubodem mi se svidja.

$ 0.00
3 years ago

Pa, mislim da nisi jedina, svi probamo mnogo ramova, pre nego sto nadjemo taj pravi, koji nam savrseno stoji. Ja nekako dan danas mislim da nisam nasla savrsen ram za sebe i da bi mogao bolje da mi stoji. Ovde imamo neke smernice koje bi trebale da pomognu oko izbora, mada mislim da postoje i neki ramovi koji svima dobro stoje, recimo mali pravougaoni, ili mali okrugli takozvane Lenonke.

$ 0.00
3 years ago

Ovo je savrsen clanak za mene. Ja imam toliko problema sa pronalaskom odgovarajuceg oblika naocara. Imam glupu glavu i nista mi ne stoji. Niti one zunzare, niti lenonke... Ni stariji modeli... Izgore mi sunce oci

$ 0.00
3 years ago

Sigurna sam da nemas glupu glavu! Samo jos uvek nisi nasla odgovarajuci okvir. Licno smatram da svi treba da nadju ono sto im odgovara, ne treba da gledamo sta je moderno, ili sta nam se dopalo na nekom drugom.

$ 0.00
3 years ago

Pa da...ima i toga.. meni se bas dopadaju neki okviri kad ih vidim ovako, ali cim stavim to izgleda katastrofa

$ 0.00
3 years ago

Znate li šta su đozluci? Slomila sam đozluke. Očale, naočale, naočari. Ima i dalmatinska, talijanska verzija, koje se trenutno ne mogu sjetiti.

$ 0.00
3 years ago

Evo, kada se polome, da se lakse nadju nove, idealne cvidze, cale, ili kako vec ko zove, sigurna sam da ima jos puuuno naziva haha

$ 0.00
3 years ago

Estetika, ozbiljna nauka. U sudaru s oftalmologijom.

$ 0.00
3 years ago

Ja mislimd a ne moraju biti u sudaru. Bez obzira da li nosimo naocare za vid, ili one za sunce, mogu da budu i lepe i korisne.

$ 0.00
3 years ago

I'm not fond of wearing sunlasses and thankfully I don't have to wear eyeglasses yet because it just goes down due to my flat nose 😆 But this one should still help when it's inevitable to wear one in the future.

$ 0.00
3 years ago

I had many problems with finding the perfect frame for myself, and whem I found some of those photos on the Internet, I wanted to share that wiht other people.

$ 0.00
3 years ago

Veoma koristan post. Ja naocare biram na nacinm odem probam,ovo mi se ne svidja, ovo moze da prodje, a ovo mi se svidja. Sada znam vise.

$ 0.00
3 years ago

To je odlican nacin. Uvek, bez obzira o cemuy se radi, treba da biramo ono sto nama licno dobro stoji, umesto onoga sto je moderno, ili sto je popularno.

$ 0.00
3 years ago

e dobro ti je ovo, veoma je bitno kako i sta postavis na lice i da li se taj oblik uklapa u linije ili strci da bode oci, takodjer je jako bitno i sminku uskladiti, tj linije koje se vuku

$ 0.00
3 years ago

Da, mnogo zena danas ima problema sa sminkom. One su negde videle ili im je neko rekao da to tako treba, a vrlo cesto njima to ne stoji uopste. I naocare, i konture kod sminkanja, i sve ostalo sto se stavlja na live treba uskladiti sa oblikom lica.

$ 0.00
3 years ago

bas to, sve ima uticaja

$ 0.00
3 years ago

Ako nekad, jureći za srećom, nađete tu sreću, vi ćete, kao i ona starica što je tražila naočale, otkriti da vam je sreća sve vrijeme bila na nosu.

BERNARD SHAW

$ 0.00
3 years ago

Ovo je jako lepo. Sreca uglavnom i jeste tu, ipsred nosa, ali je mi ne vidimo, jer uglavnom ocekujemo da je sreca nesto mnogo veliko, i mnooogo daleko.

$ 0.00
3 years ago

al mi ne znamo nesto cjenit..dok to ne izgubimo. Tek tada shvatimo

$ 0.00
3 years ago