The cupboard of my childhood

27 60
Avatar for Snezana28
3 years ago

We didn't have a cupboard, but grandpa and grandma are in the village. And just like in the picture. It was green against the white wall and golden patterns in the shape of flowers. .Dish on a crocheted milieu, in cutlery drawers, new kitchen towels, thread and needles, old letters and pictures ... a church calendar ... postcards from the sea from us ... And when I open one of the cupboard doors, everything smells of vanilla. Complex boxes of sugar cubes, ratluk made of roses and walnuts, biscuits

...Mi nismo imali kredenac ali deda i baba jesu na selu.I baš ovakav kao sa slike.Zeleneo se naspram belog zida i zlatnih šara u obliku cveća.Obožavala sam da zavirujem ,da raspremam,slažem stvari.Čega sve tu nije bilo.Prava riznica.Posudje na heklanom miljeu,u fiokama escajg,nove kuhinjske krpe,konac i igle,stara pisma i slike...crkveni kalendar... razglednice s mora od nas...A kada otvorim jedna vratanca od kredenca sve zamiriše na vanilu.Složene kutije šećera u kocki,ratluka od ruže i oraha,keksa...

17
$ 0.00
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Joj, imali smo jedan ovakav...Koliko sam ga volela , jos vise sam ga mrzela. I to zato sto je moja majka na vrh kredenca stavljala tegle sa marmeladama i ostalim slatkisima...A ja jadna mala pa nisam mogla da dohvatim...Ali, uvek postoji neko ali...Bog stvori stolice, pa op na stoluicu pa na kredenac i tegla i slatkisi su moji... Ali opet jos jedno ali... Kad majka uzme teglu sa marmeladom da namaze palacinke ona naravno prazna... I ko je dezurni krivac,....pa naravno ja....Mada sam se u pocetku izvlacila na foru...pa mama ja sam mala i ne mogu to da dohvatim, to je tata uradio....Ali i to je kratko trajalo....Ali nema veze, istrpim i batine zbog teglice marmelade.

$ 0.00
3 years ago

Divna sećanja na kredenac.Imam i ja dosta dogadjaja i često ih se setim.

$ 0.00
3 years ago

Istiot kredenec seuste go imam doma, sega, vo kukjata na mojot soprug. Ne znam dali e od negovite roditeli ili od negovata baba. Smesten e vo prizemjeto na kukjata, i sluzi za skladiranje na tegli so zimnica. No, za sreka, site tegli se nadofat na site.....i onie so slatkood kapinki i slatko od smokvi.

$ 0.00
3 years ago

Ovaj sa slike je postao raritet, viđam ga po sajtovima prodaju kao antikvarnice stare stvari i knjige.

$ 0.00
3 years ago

mi nismo imali ovakav kredenac ali ga je imala moja bakica.Dobro se ga sjetim.I bio je zeleno plave boje.U predalalčiču je imala uvijek sahranjene bonbone ako smo joj došli u posjetu pa sam jih mogla uzet.Bila su to divna vremena.

$ 0.00
3 years ago

Divno.I u fiočici bombone.Kakva divna sećanja!

$ 0.00
3 years ago

I svi su, izgleda, upravo ove boje.

$ 0.00
3 years ago

Bilo je i bez boje...kakve su to uspomene...dodje mi da se rasplačem...

$ 0.00
3 years ago

Moja pokojna baba bas imala ovakakv do skoro,ista kutija za secer,secam se da je cuvala kutiju od marmelade i od ulja.Ima jos jedan koji stoji u staroj kuci,dan danas ali malo kao moderniji.

$ 0.00
3 years ago

Svi smo imali iste kutije ,ja još neke čuvam ,moram ih slikati i postaviti.

$ 0.00
3 years ago

baš lijepe uspomene

$ 0.00
3 years ago

Hvala Teji!

$ 0.00
3 years ago

Čak sam vidio oglas na Facebooku: Kupujem kredenac.

$ 0.00
3 years ago

Moj školski Esad mi juče reče da ima isti,očuvan i star 60 godina!

$ 0.00
3 years ago

I also had some amazing peices of furniture, but unortunately, they are lost

$ 0.00
3 years ago

Trebalo je sve čuvati!

$ 0.00
3 years ago