Nice decoration

27 32
Avatar for Snezana28
3 years ago

At the culinary competition in Belgrade, my dish won the award for the most beautiful decoration! I share the recipe and pictures from the gathering!

CHICKEN GULAS: 2 medium onions, oil, 500 g chicken fillet, a spoonful of VEGETA spices, 1 / 2l mashed tomatoes, 1 red pepper, spice, chili and basil, rice salt. Chop the onion and fry in oil. Add the diced fillet, chopped paprika, spices and water to simmer. Cook over medium heat. Add the tomatoes. Cook the rice with a spoonful of spices to get a yellowish color. gets a nice decoration.

Na takmičenju kulinarstva u Beogradu ,moje jelo je osvojilo nagradu za najlepšu dekoraciju!Delim recept i slike sa druženja!

PILECI GULAS: 2 srednje glavice crnog luka, ulje ,500 gr pileceg filea, kasika VEGETA zacina, 1/2l pasiranog paradajza,1 crvena paprika, zacin ,cili i bosijak ,solja pirinca. Iseckati crni luk i proprziti na ulju.Dodati file isecen na kockice,iseckanu papriku,zacine i vodu da ogrezne.Kuvati na umerenoj vatri.Dodati paradajz.Pirinac skuvati sa kasikom zacina da dobije zuckastu boju.Manju ciniju nauljiti staviti pirinac i okrenuti da se dobije lepa dekoracija.

16
$ 0.01
$ 0.01 from @apela
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Moje omiljeno jelo oriz i pilece meso volim al sa pecurkama senf i hopla e to da mi dajes svaki dan bi jeo al i ovo ce da prodje samo da je meso tu

$ 0.00
3 years ago

Moje čestike majstoru kulinarstva . S velikim zadovoljstvom sam pročitao svako slovo ove objave.

$ 0.00
3 years ago

Hvala ,haha mastor kulinarstva...hvala Dragutine!

$ 0.00
3 years ago

Bravo Snezana. Da dobies prva nagrada na vakvo takmicenje sigurno e golema cest. Dekoracijata si go napravila svoeto, a sigurno i vkusot. Ti posakuvam uste mnogu prvi nagradi!

$ 0.00
3 years ago

Bravo čestitam..ponosana sam, da sam prijatelj. A recept ču skinut i izprobat.

$ 0.00
3 years ago

Jao divno si mi napisala.Ponosna sam što si i ti moj prijatelj!

$ 0.00
3 years ago

I ja.

$ 0.00
3 years ago

This meal looks really great! Congrats!

$ 0.00
3 years ago

Thank you very much!

$ 0.00
3 years ago

Bravo lepo za oko a verujem i ukusno za pojesti

$ 0.00
3 years ago

Hvala Bobi!

$ 0.00
3 years ago

Kuvar knjiga kao nagrada.

$ 0.00
3 years ago

Knjiga za dekoraciju a za ukus pekara za hleb nagrada!

$ 0.00
3 years ago

Fino. A najljepša nagrada je fino iskustvo i sjećanje na događaj.

$ 0.00
3 years ago

čestitam......fino jelo

$ 0.00
3 years ago

Mogla bi da ga spremiš!

$ 0.00
3 years ago

Čestitam obožavam gulaš

$ 0.00
3 years ago

Hvala kreni da spremaš!

$ 0.00
3 years ago

ooo moracemo ovo probati

$ 0.00
3 years ago

Obavezno!

$ 0.00
3 years ago