In vino veritas

42 50
Avatar for Snezana28
3 years ago

In vino veritas, also written as in uino ueritas, is a Latin phrase that means "in wine lies the truth", suggesting a person under the influence of alcohol is more likely to speak their hidden thoughts and desires.

Red grapes are synonymous with good health. Although it’s true that white grapes also are beneficial to our well-being, darker grapes possess a greater number of antioxidants. There are people who don’t distinguish between the flavors of different grapes. Those who do understand the difference appreciate a nice bunch of red grapes above any other type.

Merlot is a dark blue-colored wine grape variety, that is used as both a blending grape and for varietal wines. The name Merlot is thought to be a diminutive of merle, the French name for the blackbird, probably a reference to the color of the grape.

Syrah, also known as Shiraz, is a dark-skinned grape variety grown throughout the world and used primarily to produce red wine. In 1999, Syrah was found to be the offspring of two obscure grapes from southeastern France, Dureza and Mondeuse Blanche.

Zinfandel is a variety of black-skinned wine grape. The variety is grown in over 10 percent of California vineyards

22
$ 0.00
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Great article!

$ 0.00
3 years ago

Oznaka vrhunskog ili kvalitetnog vina dobiva se temeljem zakonom propisanih odrednica. Na primjer - ukoliko grožđe potječe s određenog i ograničenoga vinorodnog područja, od određenih sorti ili skupine sorti vinove loze, nije premašen dopušteni prinos po hektaru, ima karakterističan kemijski sastav i organoleptička svojstva, proizvođač je evidentiran u Upisniku... (Zakon o vinu)

$ 0.00
3 years ago

Hvala na veoma iscrpnom komentaru tako da sam naučila i zakon o vinu!

$ 0.00
3 years ago

svašta čovjeku dođe pod ruku kad nema pojma šta bi napisao :))))

$ 0.00
3 years ago

Wine is definitely very healthy, and not only that, wine is making many meals compleate. That is why we all like it, but we just need to be careful, and to know where to stop.

$ 0.00
3 years ago

Omar Hajjam, perzijski mistik, filozof, pjesnik, autor stotina rubaija, o vinu, kada je u islamskom svijetu to bio smrtni grijeh: Zbirka poezije i burence vina, Komad suha hljeba – i nijema tišina, Ti i ja, sami, oko nas pustinja. To je carstvo a ne kruna od rubina!

$ 0.00
3 years ago

Zbirka poezije i burence vina, Komad suha hljeba – i nijema tišina, Ti i ja, sami, oko nas pustinja. To je carstvo a ne kruna od rubina!

Ko karavan prolazi život i moć,

Sve, što je na svijetu, sve će bit i proć.

Šteta za dan, kad bez užitka mine,

Krčmarice, amo vina – kraju ide noć!

Kad jednom na zemlji ne bude nas – svijet će biti svijet.

Kad nam se izgubi trag i glas – svijet će biti svijet.

I prije nego smo bili mi – svijet je bio svijet.

I nama kad kucne zadnji čas – svijet će biti svijet.

$ 0.00
3 years ago

Predivno.. ulepsali ste nam dan..

$ 0.00
3 years ago

OOO ne mogu da verujem!

$ 0.00
3 years ago

Jedno veliko hvala,.. Snezana. ❤

$ 0.00
3 years ago

Jao što je divno!!!Amire ulepšao si mi dan.Sada bih ti donirala odgovor ali ne smem!

$ 0.00
3 years ago

Od vina volim samo penusavo Belo, ostala nije da mi se ne svidjaju nego mi ne prijaju (citaj boli glava posle jedne case 😂). Lep tekst u svakom slucaju. Citajuci komentare narucila Sam I ja Zakon o vinu 😂😂😂 Laku noc

$ 0.00
3 years ago

Odavno sam prestala da ga pijem . Nekako mi mnogo teska glava ako popijem vise. Trenutno mi je pivo pice broj jedan

$ 0.00
3 years ago

Obozavam dobro crno vino uz dobru hranu, ali za razliku od vas 2 ne placem ako vise popijem, vec se zavrnem i spavam, mogu u trenu da zaspim :D

$ 0.00
3 years ago

hahaha,ja pomislih pevaš i veseliš se.Uh ja postajem melanholična tako da izbegavam ...

$ 0.00
3 years ago

Domasno vino nema podobro.

$ 0.00
3 years ago

Domace vino volim kada je slatko, ako lepo vri, volim popiti malo, ako je bas jako onda sa koka kolom. Inace od vina volim vermut, sardone, tamjanika, pinot, bordo,merlot. Za sada sam ostala na vermut, poneki put volim tamjaniku, isključivo ta svetla vina. Mada sangrija je lepo vocno vino, kao kupinovo vino. Ja volim da uzivam u picu, a ne da se napijem da ne znam za sebe.

$ 0.00
3 years ago

Ja jedino popijem ali retko kupinovo vino sa prijateljicom kad proslavljamo neke značajne datume.

$ 0.00
3 years ago

Pls subscribe me i also subscribe you

$ 0.00
3 years ago

u vinu je istina.. osim za onog ko dobro laze i pije svaki dan, pa mu vino dodje kao uzina. Inace, vrlo retko popijem casu vina, vise sam za neku zestinu

$ 0.00
3 years ago

Znači žestina!Bravo!

$ 0.00
3 years ago

U vinu je istina! Volim da popijem casu dobrog vina, obicno crnog (crvenog) u zavisnosti sta je na dnevnom menu-ju za rucak. Uvek se setim one stare izreke: "Zena je kao vino, sto starije to bolje!"

$ 0.00
3 years ago

Odlična izreka.

$ 0.00
3 years ago

Uvek.. tako je to od mene.. 😉

$ 0.00
3 years ago

Dal' me volis ili ne dal' sam tebi jedina reci ces mi hoces ti u vinu je istina Moram da te napijem hocu srece mi jer sto trezan misli pijan govori Dal' me ljubis iskreno il' si nesto sakrio sve cu to da saznam ja kad se budes napio Ako nisam voljena u tvom srcu jedina da Bog da te vino to odvelo do ludila

$ 0.00
3 years ago

Obožavam pesmu Vino i gitare -Gabi Novak!

Vino i gitare nek' opet ispune mi noc to vino staro i gitare veceras ce prijatelji doc'

Vrijeme neka stane kad ovdje okupe se svi zivotu s' neke druge strane veceras stajat' cemo mi

I mladost neka ide zivot mora nekud poc' pa i rane sto se vide sve ce proc'

$ 0.00
3 years ago

Zašto oni koji vole vino, ne vole baš pivo, a oni koji vole piti pivo, ne podnose baš vino?

$ 0.00
3 years ago

Retko šta deli ljude kao pivo i vino - na ljubitelje vina i na one koji preferiraju pivo. Pitanje je ipak koje od ta dva pića bolje (ili lošije) utiče na čovekov organizam.

$ 0.00
3 years ago

Pivo se uglavnom pije ljeti, a vino je za zimu...

$ 0.00
3 years ago

ja vina ne pijem...nekad kad smo nešto slavili možda sam malo probala belog vina,ponekad crveno ali nije mi bilo okusno.....najviše mi se svidja rose ili šampanjac za novu godinu......naravno u malim količinama

$ 0.00
3 years ago

i eat this its yummy😋

$ 0.00
3 years ago

nekako nisam nikada bio rad vinu, miris mi je ocaravajuci ali ukus mi ne prija, mada ako se osvrnem na tematiku tvog posta, slozicu se da je skroz tacna izreka u vinu je istina, mada isto tako da cujes tek istinu posle pola flase votke kolko je dobra :D

$ 0.00
3 years ago

Što si ti neki komplikovan čovek.Ne voliš spanać,ukus vina,da ti nisi neki nadžak.

$ 0.00
3 years ago

miris spanaca i kuvanog slatkog kupusa mi izazivaju mucninu, vino mi nekako ne prija, ali zato sve ostalo tamanim u neogranicenim kolicinama :D

$ 0.00
3 years ago

Very good article !

$ 0.00
3 years ago
$ 0.00
3 years ago

What a article . I like the grapes vines most

$ 0.00
3 years ago