Banja Vrujci - Serbia

39 140
Avatar for Snezana28
3 years ago

Banja Vrujci is a spa town located in the northwestern part of Serbia, spread around the hillsides of Suvobor mountain and the River Toplica valley.

It is most famous for its healing water, which was commercialized during the 2000s. Branded as "Voda Voda", it is being sold in many countries worldwide, like Russia, Czech Republic, Singapore and Japan.The legend says that the national hero Milan Toplica had a palace there and that his name Toplica comes after the river Toplica The legend also says that Serbian soldiers during the First World War and especially after the Battle of Kolubara treated their wounds and cured themselves bathing in the River Toplica.

The Vrujci Spa is located at the foot of the mountains Suvobor and Maljen, between Ljig and Mionica. It belongs to the Mionica municipality and the Kolubara District. The Vrujci Spa and its area are surrounded by picturesque hills and captivating scenery of pristine nature.

The The Vrujci Spa is located at the foot of the mountains Suvobor and Maljen, between Ljig and Mionica. It belongs to the Mionica municipality and the Kolubara District. The Vrujci Spa and its area are surrounded by picturesque hills and captivating scenery of pristine nature.water is used for therapeutic purposes both for bathing and drinking.

Field Marshal Živojin Mišić was a Field Marshal who participated in all of Serbia's wars from 1876 to 1918. He directly commanded the First Serbian army in the Battle of Kolubara and in breach of the Thessaloniki Front was the Chief of the Supreme Command.

Hotel Vrujci swimming pools in summer 2019 in Vrujci spa.

The therapeutic properties of the water and the spa mud are used for treating rheumatic ailments, sterility, sciatica, varicose veins, high blood pressure, skin diseases...

The Vrujci Spa has a complex of bathing pools that are unique in Serbia because they are built right on the thermal water springs, which makes them free flowing. In addition to providing treatment for the said medical conditions, the Vrujci Spa is an ideal choice for holiday, recreation, leisure, hiking, fishing, camping and a series of other activities.

Vacation with mom in the spa

18
$ 0.00
Sponsors of Snezana28
empty
empty
empty
Avatar for Snezana28
3 years ago

Comments

Banja Vrujci, Hotel Vrujci, se vooduseviv od tekstot i slikite. Mestoto e prekrasno i sigurno kje go posetime.Vasiot narod e mnogu ljubezen i gostoprimliv, a za vasata hrana i da ne razgovarame. Se na se bi bil prekrasen odmor.

$ 0.00
3 years ago

Ma sve je lepo u Banji i hrana i voda ,obavezno posetiti.

$ 0.00
3 years ago

Moja sestra, koja zivi u Beogradu je toliko odusevljena ovom banjom da ni jednu godinu ne preskoci a da ne ode na par dana. E, ove godine je kupila plac i zeli tamo da sagradi malu vikendicu. Kaze da se tamo oseca smireno i opusteno. Ja nisam bila do sad, ali ne znaci da necu

$ 0.00
3 years ago

Tako sam se i ja zannosila 2015 godine kada sam prvi put otišla.Htela da kupim plac i da se preselim.Inače to mi je bila jedna od najlepših godina,toliko sjajnih stvari mi se desilo ...da sam letela kroz život.

$ 0.00
3 years ago

Ona je i ostvarila zelju. Ja mogu da shvatim da neko bude odusevljen, ali meni bi dosadilo posle par godina, kao sto mi je dosadila Soko Banja na primer.

$ 0.00
3 years ago

Ja bila u Soko Banji sa djacima na rekreativnoj,nedavno,mnogo jelepo,..

$ 0.00
3 years ago

Jeste lepo, ali kada se vracas svake godine nekako dosadi. Vec mi je sve poznato i nista se ne menja godinama.

$ 0.00
3 years ago

Spa Vrujci is located in the Valjevo foothills in the valley of the river Toplica, and at the foot of the air spas Divčibare and Rajac on the road Ljig - Mionica. Vrujci is only 92 km away from Belgrade. which makes them affordable and attractive for longer vacations as well as for shorter trips and weekends. You can use your stay in Vrujci for healing mud treatment, a walk along the river Toplica, swimming in the flow pools of Hotel Vrujci (pools unique in Serbia) and in the newly built attractive pools with hydromassage of the First New Spa. There are tennis and football courts within the Hotel, and you can try your hand at beach volleyball at the pools of Prva Nova Banja. You can complete your stay in Banja by visiting the surroundings that are extremely attractive for tourists - Struganik, Ravna Gora, Ribnička Pećina, the monasteries of Lelić and Ćelije, Divčibare, Rajac.

$ 0.00
3 years ago

Letovali smo jedne godine, kao klinci, sa roditeljima u Banju Vrujici. Bas mi je ostala onako u lepom secanju. Bili su neki bazeni sa toboganom, neka recica u kojoj smo se isto kupali bila je odmah iza hotela gde smo se smestili, a najzanimljiviji deo je bio mazanje blatom 🙃 tada Sam se prvi put vozila onim malim avioncicem... Bas lepe uspomene :-)

$ 0.00
3 years ago

Iskreno prelepa Banja i svi koji su je posetili su imali neke prelepe trenutke tamo, inace svaka cast na objavi koja je savrsena i drzi paznju!

$ 0.00
3 years ago

Hvala Vam puno na divnim rečima i želim Vam svakodobro!

$ 0.00
3 years ago

Ovo je veoma lepo, nisam do sada bila u ovoj banji. Posle ovog članka sam sigurna da ću je posetiti.

$ 0.00
3 years ago

Hotel Vrujci je jedini hotel u Banji Vrujci a dugi niz godina je sinonim za istoimenu banju - Vrujci. Specifičnost Hotela Vrujci je u tome što unutar hotelskog kompleksa poseduje izvore lekovite vode velike izdašnosti - preko 300 litara vode u sekundi, po čemu je Hotel na prvom mestu po količini vode u poređenju sa banjama u Srbiji. Takođe, lekovita banjska voda se koristi u celom hotelskom kompleksu za punjenje otvorenih i zatvorenih bazena, zatim u SPA & WELLNESS centru, kuhilji, sobama i apartmanima. Mi više puta ljetno idemo u banju.

$ 0.00
3 years ago

Nikada nsam bila, ali sam gledajuci ove slike definitivno pozelela da odem. Verujem da cu to uskoro uciniti.

$ 0.00
3 years ago

Obavezno,hrana im je sjajna a u sklopu hotela možete ići na razne tretmane.

$ 0.00
3 years ago

Jako zanimljiv clanak, Snezana! Ovo je moj smer! Nisam nikada posetio ovu banju, inace sam ih posetio dosta po Srbiji. Svake godine odem od 10 do 15 dana u Sokobanju. Pre sam obilazio i Vrnjacku, Matarusku itd. Moram posetiti ovu! Hvala ti! ❤

$ 0.00
3 years ago

Zanimljivo je ovde.U blizini jeMionica, Čarobno selo,zatim Struganik ,rodno mesto Živojna Mišića a svake godine se u maju organizuje Medjunarodni festival dečjeg stvaralaštva Kreativna čarolija,koji okupi učesnike iz Makedonije,Bosne,Turske,Grčke...

$ 0.00
3 years ago

Bravo! Eto to nisam znao. Dakle, lepooo...

$ 0.00
3 years ago

This is just one of many amazing spas in Serbia, unfortunately, many people do not know almost anything about spas in Serbia. We should talk more about spas in our beautiful country.

$ 0.00
3 years ago

This is just one of many amazing spas in Serbia, unfortunately, many people do not know almost anything about spas in Serbia. We should talk more about spas in our beautiful country.

Da ,upravo tako ,kada sam pokazivala slike mojima iz Banje Vrujci oni nisu verovali.Ovde je božanstveno.Tri godine sam vodila mamu.I dalje bi verovatno ali ona više ne može da putuje mnogo je bolesna.Kakvih banja i lepota ima u Srbiji!

$ 0.00
3 years ago

Sabria is a very beautiful country and there many people goes to visit the tourist attraction places

$ 0.00
3 years ago

Thank you Jean, I am especially attached to this Spa and I have been with my mother several times.

$ 0.00
3 years ago

welcome dear and the place is very beautiful

$ 0.00
3 years ago

Wow those are very nice pictures they are really beautiful and I love them.

$ 0.00
3 years ago

Thank you very much!Ayabanty.Have nice day!One should immerse oneself in such beauty.

$ 0.00
3 years ago

nigde ne mozes naci lepsi miran odmor nego sto ga mozes pronaci u nekoj banji ili mestima poput njih, jos od malih nogu odor sam zamisljao bas tako u miru i tisini bez obzira na tadasnju maldalacku vrelu krv, a pogotovu sada

$ 0.00
3 years ago

Ja bih sada išla stalno u neke banje ,jer su sve sredjene imaju otvorene i zatvorene bazene.Ranije su stari išli dok sada vidim i omladinu i porodice sa malom decom.

$ 0.00
3 years ago

da, dosta se radilo na njima a i ono sto ja nejbolje nema mesta u zemlji iz kog ne mozes stici bar do dve tri banje za manje od sat vremena voznje sto je nevidjeno bogatstvo

$ 0.00
3 years ago

nice view i wish i can go travel there to see and experience that place very clean and perfect for vacation...

$ 0.00
3 years ago

nice view i wish i can go travel there to see and experience that place very clean and perfect for vacation... Thank you, Banja is very beautiful. Wonderful vacation, flowers, nature, paradise. for the eyes.

$ 0.00
3 years ago