Napuštena

17 41
Avatar for RenchyVk
3 years ago

Napustila me sreća u kocki,

napustih me i ti one kišne noći.

napustili me ljudi dobri i zli,

ma nek sve ode, ali vrati mi se ljubavi ti.

Ne trebam novce ni suho zlato,

trebam samo ono što od srca tvog dato.

Ne znam i ne mogu živjeti bez ljubavi tvoje,

sve što imam da ti dam to je samo srce moje.

bez svega u životu živjeti se može,

ali bez tebe srce lagano umire i boriti se ne može.

By. Renata Renchy Vajcl

Hvala na svima čitanju i podršci!

10
$ 0.00

Comments

Fina pjesma,samo naprijed. :)

$ 0.00
3 years ago

Hvala na čitanju i podršci!

$ 0.00
3 years ago

Divni stihovi. Drago mi je sto se ovde druzimo.

$ 0.00
3 years ago

Lepi stihovi

$ 0.00
3 years ago

Puuunoooo hvala na komentaru. <3

$ 0.00
3 years ago

Ima li zbirke tvojih pesama? gde bismo mogli to da pročitamo..onak ouz miris papira štampane knjige?

$ 0.00
3 years ago

Nemam, zapravo imam ali tu je više autora jer tada nisam imala puno svojih pjesama. Ovdje će se sve skupiti na jednom mjestu, pa možda jednom ovaj sajt posluži za moju zbirku. :)

$ 0.00
3 years ago

Prekrasna pesna za ljubovta. "Ne trebam novce ni suho zlato, trebam samo ono što od srca tvog dato." Kolku ubavo kazano , zborovi mokni kolku i ljubovta. Ocekuvame uste vakvi ubavini za citanje.

$ 0.00
3 years ago

Hvala puno, baš mi je drago da vam se sviđa. Bit će toga još...

$ 0.00
3 years ago

Lepo sto si opet pocela da pises ,prelepa pesma

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti, volim poeziju. Drago mi je da ti se sviđa. :)

$ 0.00
3 years ago

This song is very beautiful.I wish you good luck,stay positive and happy.

$ 0.00
3 years ago

Thank you for every good wish!

$ 0.00
3 years ago

Istinita?

$ 0.00
3 years ago

Je, istinta je, priča jedne iz noći prije par godina.

$ 0.00
3 years ago

Lepa pesma. Sve najlepse.

$ 0.00
3 years ago

Hvala na čitanju i podršci!

$ 0.00
3 years ago