Nekad i sad

9 27
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Nekada su se čitali romani naučne fantastike i igrao se šah, karte, domine. Nekad je sva hrana imala okus, a godišnja doba su imala svoju draž. Mada ima neke poveznice sve to s djetinjstvom, s mladosti, ali karte i šah su ranije igrali i stariji. Šta se to desilo s čovječanstvom? U jednom ljudskom životu se sve izmijenilo do neprepoznatljivosti. Danas su osobe s 35 godina još uvijek djeca, a nekad su sa 17 godina bili zreli ljudi. Ili pretjerujem?

Zaviriti u taj nekadašnji svijet možemo samo kroz dobar crnobijeli film, kakvu staru knjigu ili kroz porodične albume, stare fotografije. I kroz poneku pjesmu.

10
$ 0.30
$ 0.30 from @TheRandomRewarder
Avatar for zapjevajmo
3 years ago

Comments

Tacno. Sve sto si napisao je tacno. Skoro sam nekome komentarisala za igru sa lastisom, kada sam izasla ispred zgrade deci da pokazem a oni me gledali u fazonu "da li je ova zena normalna"

$ 0.00
3 years ago

Sve je istina.Plašim se budućnosti za svoju decu.

$ 0.00
3 years ago

Nothing will be as was it before.. We are passing, and time is what stand..

$ 0.00
3 years ago

I used to look forward to many things, now I don’t know what it is that would make me happy.

$ 0.00
3 years ago

vreme neumitno kotrlja svoj tocak, i nesto novo dodje na mesto necega sto je nekad bilo, ponekad je tak skok veliki a ponekad se neprimetno uvuce u nase zivote

$ 0.00
3 years ago

bas me zanima sta če biti za 10 godina

$ 0.00
3 years ago

''daddy buy me a car, bicycle and romobil '' :) sa 17 sigurno nisu bili zreli ljudi, mozete pisati i pricati sta god hocete..ali da su ovi danasnji sa 35 nezreli, eee to je vec debela istina

$ 0.00
3 years ago

Ja mislim da su ranije ljudi vise bili srecni i ispunjeni nego sad.Bas se vreme nekako preokrenulo,tj ljudi su se promenili,vise nije nista isto.

$ 0.00
3 years ago

Nekada su ljudi bili siromasniji nego danas ali je bilo postovanja ,vise su se voleli ,ovo danas je katastrofa ,imao sam neke prijatelje pozajmio novac sad ih nema nigde nestali ,doslo je vreme da u nikog nemas poverenje .

$ 0.00
3 years ago