Priprema za narednu sezonu

17 133
Avatar for varda42
3 years ago

Svi znamo onu izreku: U postolara najgore cipele! Što bi značilo da postolar svima udovolji i završi posao, a za svoje potrebe ne mari. Kad smo kod cipel majstora, čuo sam da je negdje u Srbiji obućar ponudio svoje usluge da naplaćuje u bitkoinu (BTC). Ovih mamaca nikad dosta. Mnogi će pomisliti da je zimski, neaktivni period pravo vrijeme za pripremanje mamaca za sljedeće proljeće. Ali nije baš uvijek tako.
Ja volim praviti vještačke mušice pod dnevnim svjetlom, a njega je zimi vrlo malo. Dani su kratki, većinom tmurni zbog oblaka. Naravno da se može sve ovo raditi i pod neonskom rasvjetom, ali eto, zbog nijansi nije to to. Ili je samo navika upitanju.

Сви знамо ону изреку: У постолара најгоре ципеле! Што би значило да постолар свима удовољи и заврши посао, а за своје потребе не мари. Кад смо код ципел мајстора, чуо сам да је негдје у Србији обућар понудио своје услуге да наплаћује у биткоину (Bitcoin BTC). Ових мамаца никад доста. Многи ће помислити да је зимски, неактивни период право вријеме за припремање мамаца за сљедеће прољеће. Али није баш увијек тако. Ја волим правити вјештачке мушице под дневним свјетлом, а њега је зими врло мало. Дани су кратки, већином тмурни због облака. Наравно да се може све ово радити и под неонском расвјетом, али ето, због нијанси није то то. Или је само навика упитању.

12
$ 1.55
$ 1.55 from @TheRandomRewarder
Avatar for varda42
3 years ago

Comments

Bravo majstore....Ja sam totalni laik po ovom pitanju, ali gledajuci ove slike, vidim da je potrebno mnogo strpljenja i spretni prsti.. Barem ti zimi nece biti dosadno....Imaces pune ruke posla...Pa nek bude tako..

$ 0.01
3 years ago

I tako 25-30 zima već. :)

$ 0.00
3 years ago

odlicno si to rekao za svetlo, ja nikako ne mogu da isto odradim oje cokoladice pri vestackom svetlu, nijanse suu pitanju ali definitivno nije to to

$ 0.01
3 years ago

Oćoravilo se i od monitora, ekrana, desktopa, mobitela.

$ 0.00
3 years ago

ma da, a i stigle godine lagano jbga

$ 0.00
3 years ago

ufff koliko mamaca imaš.....sad samo treba da se ribe hvataju hahah

$ 0.00
3 years ago

Kakav unikat..meni svi izgledaju isti lol..samo se šalim. Nekom amateru izgleda sve isto. al sva čast na mirnoj ruki.

$ 0.00
3 years ago

I trebaju da izgledaju isto, ovo su slatki zalojagi za ribe. I svi kolači i kiflice izgledaju isto. Hrana.

$ 0.00
3 years ago

da al one radiju mašinski...barem mislim. Al tvojo je ručni rad i to je unikat.

$ 0.00
3 years ago

I zima ima svoje čari, mozda dok napolju bude padao sneg, a ti uz vatricu sedis i bavis se zanimljivostima u vezi sa tvojim hobijem, i pijuckas neko dobro vino... Mozda ces dobiti tako.jos neku inspiraciju...

$ 0.00
3 years ago

Vrlo zanimljiv članak, lijep hobi, nadam se da ćeš nešto tim hobijem i zaraditi!

$ 0.00
3 years ago

Zaraditi vedar duh, šum brzataka, cvrkut ptica sa stabala pokraj rijeke. Bitcoin zdravog života.

$ 0.00
3 years ago

Bravo amire moze da ti ovo tvoje hobi donese i neku zaradu , stvarno su unikatni svaka ti cast

$ 0.00
3 years ago

Svaka čast!Nadam se daćeš tipripremiti svoje kreativne mušice i naći način kada ćeš to raditi!

$ 0.00
3 years ago

Zbunio si me prvo jer sam primetila da citam isti tekst na istom jeziku dva puta. Morala sam da se vratim na pocetak da bih shvatila da su u pitanju razlicita pisma. Inace, clanak mi se dopada, dobro je biti spreman na vreme.

$ 0.00
3 years ago

Kad zafali slova, zamotaj sve u ćirilicu. :)

$ 0.00
3 years ago

Ne bi mi to nikad palo na pamet :)

$ 0.00
3 years ago