Ovan u rijeci

27 135
Avatar for varda42
4 years ago

Često se sjetim doživljaja, a bilo je to prije desetak godina, sada je smiješno, no moglo je biti potpuno tragično. Išli smo prema izvoru rijeke Neretve, a to je skoro na granici Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Ljetna voda, pa su žedni svi. I biljke i životinje i ljudi. U klisurama brda uokolo pasu stada ovaca, a rijeka kao nožem jasno razdvaja dubokom klisurom obale na dva nepremostiva dijela. Tek na svakih desetak kilometara, u blizini naselja se mogu vidjeti žičare, mostovi koji povezuju sela sa lijeve obale i škrte pašnjake za ovce i koze na drugoj obali rijeke. U trenutku prelaska većeg stada ovaca sam lično pecao upravo ispod jednog takvog mosta - žičare. I uslijedilo je jedno veliko: BUĆ! Bam, tras, lom! Štrap vode me poprskao po licu. Nešto mi je palo tik uz noge, zamalo na glavu!

Fotografija je naravno ilustracija. Kroz daske na mostu je propao ovan predvodnik! Stotinu kila žive vage, pada s visine od desetak metara. U zraku je bio ogroman, onako sa suhom vunom na sebi. Kada je nakon nekoliko sekundi izronio iz hladne rijeke, bio je upola manji, čini mi se tako. Vuna se smokrila, zalijepila uz kožu. Nema ga pola! Tek tada me panika uhvatila, šta da mi je pao na glavu, kao što nije? Prvi automobil je tek na pola sata hoda uzbrdo. Ne smijem ni da pomislim šta bi bilo, kad bi bilo.

19
$ 0.03
$ 0.01 from @skole97
$ 0.01 from @SuncicaZ
$ 0.01 from @gordana
Avatar for varda42
4 years ago

Comments

Thankyou for sharing

$ 0.00
4 years ago

Post about animal accident at river fishing.

$ 0.00
4 years ago

Živom čovjeku se svašta dogodi. Neznam dal se smijem ili plačem. Al nisi kazao jel to on preživio?

$ 0.00
4 years ago

Isplivao je, otresao se kao pas i nastavio dalje. :) Nešto kasnije smo sreli čovjeka vodiča tog stada. Kaže da mu to nije prvi put, kao da se namjerno baci u vodu ljeti, kada mu je vuće. Hahah.

$ 0.00
4 years ago

Ja mislila napisat češ kasnije smo sreti tog ovna.....hah..lol

$ 0.00
4 years ago

Na ražnju? Ali vidiš ti kako je pametan. Želi da se rashladi.

$ 0.00
4 years ago

misliš da bi bio za pojest?

$ 0.00
4 years ago

Ti predvodnici su kao psi, dugo žive, jedu najbolju hranu, maženi su i paženi od ljudi.

$ 0.00
4 years ago

Uh... Srecna sam sto je preziveo

$ 0.00
4 years ago

ko? Varda ili ovan?

$ 0.00
4 years ago

Hahahaha... Mislila sam na ovna.... Ali da, varda je pravi srecnik. Da mu je pao na glavu pobio bi onu cuvenu da nista ne pada sa neba

$ 0.00
4 years ago

Drago mi je , da sam te nasmijala .

$ 0.00
4 years ago

jaooo baš jadan ovan....ali fala bogu da je dobro se izteklo

$ 0.00
4 years ago

Drago mi je da ste na kraju dobro i ti i ovan!

$ 0.00
4 years ago

Hvala, Sunčice. Pronaći ću fotografiju žičare i ubaciti u članak.

$ 0.00
4 years ago

Odlićan blog

$ 0.00
4 years ago

Hvala. Duboko urezana štorija u pamćenje.

$ 0.00
4 years ago

Možda si ovan u horoskopu.Kad pomislim šta je moglo da se desi ,nije mi baš komično.Inače mi se dopada kako si objavio post Jedno drevno ljeto!

$ 0.00
4 years ago

Vaga. Sad mi se zbog ove blog priče ide ponovo na mjesto događaja.

$ 0.00
4 years ago

Snufkin skoro ubio ovna

$ 0.00
4 years ago

Lola, ti mene zezaš malo. Dobro, pamtim, pa vratim.

$ 0.00
4 years ago

ja sam rak u horoskupu hahaha

$ 0.00
4 years ago

Dobro je, ima u čistoj rijeci i rakova.

$ 0.00
4 years ago