My life - story 4

8 28
Avatar for tmile
Written by
3 years ago

Zdravo dragi prijatelji....opet ja, pa da nastavim. Ustale smo, doruckovali u tisini, svako u svojim mislima. Bila je subota, nismo isle u skolu.....secam se te tisine,tog osvrtanja na svaki sum koji se cuo...Tako ceo dan....upalili smo stonu lampu,spustili roletne i jako malo,tiho pricali.....pada mrak, niko nas nije trazio, jos smo tu na sigurnom, u toplom...novembar je, napolju je hladno....Osecam neko blago olaksanje. Odjednom, cuju se koraci i zvono na vratima. Skamenjeni,cutimo, gledamo se, ne pomeramo se...i dalje zvoni...ovi sekundi su, vecnost....odlazi mislim u sebi,odlazi, molim te! Neko je uporan zvoni i dalje, pocinje i da kuca na vrata. Svi smo se sklupcali oko tatinog kreveta i dalje cutimo.....samo neka odu! Odjednom cuje se glas

Savo jeste li tu, otvorite...Ratko je! Uplaseno pogledam u tatu, njemu blagi osmeh na licu i tiho nam naredi da otvorimo vrata. Na vratima su bila dva coveka, jedan od njih je onaj iz prethodne price sto sam se sudarila sa njim na izlazu.....Prilazi tatinom krevetu,kleci pored njegovog kreveta i placu zajedno.....Mama,sestra i ja unezvereno posmatramo....Sta ce se desiti?...Cula sam deo razgovora....U ponedeljak ce nas iseliti na ulicu, sa policijom. Tako mora,onaj drugi covek sa Kosova je dobio stan...Cika Ratko je predsednik sindikata u tatinoj firmi,to sam kasnije saznala....dosao je na svoju ruku, da pomogne svom bolesnom kolegi......Secam se da je tata,klimnuo glavom i rekao... Neka se pakuju. Bilo je negde oko sedam sati uvece. U ponoc smo vec bili u drugom stanu na Novom Beogradu....I da ne duzim...kasnije smo sredili i sve papire, tako da je ovaj stan postao i legalno nas. I danas dan sam zahvalna Bogu, sto sam onaj dan naletela na cika Ratka, zahvalna tom coveku velikog srca, sto je razumeo nasu situaciju, sto nam je pomogao....Prolaze dani, meseci, godine. Sestra i ja smo zavrsile srednju ekonomsku skolu....pocele smo da radimo, nekad preko omladinske nekad na odredjeno vreme....Tata je i dalje bolestan, dobio je invalidsku penziju....Finansiski mnogo bolje zivimo, ali se brinemo za njegovo zdravlje....sve je mrsaviji, nogu je delimicno sanirao pomocu nekih silnih obloga koje je mama zavijala svaki dan.

Otklanjaju mnoge muke,

I kad klonem snagu daju,

znajte da to samo ruke,

moje drage majke znaju.

Nastavak sledi...

Hvala sto me pratite.

Hello dear friends .... me again, so let me continue. We got up, had breakfast in silence, each in his own thoughts. It was Saturday, we didn't go to school ..... I remember that silence, that look back at every noise that was heard ... So all day .... we turned on the table lamp, lowered the blinds and talked very little, quietly. .... it's getting dark, no one was looking for us, we're still safe, warm ... it's November, it's cold outside .... I feel some slight relief. Suddenly, footsteps and a doorbell ring. Petrified, silent, looking at each other, not moving ... still ringing ... these seconds are, eternity .... go away I think to myself, go away, please! Someone persistently rings the bell and starts knocking on the door. We all curled up around Dad’s bed and still keep quiet ..... just let them go! Suddenly a voice is heard Savo, are you there, open ... It's Ratko! Frightened, I looked at my dad, a slight smile on his face and quietly ordered us to open the door. There were two men at the door, one of them is the one from the previous story that I collided with him on the way out ..... He approaches my dad's bed, kneels next to his bed and cries together ..... Mom, sister and I are in disbelief we are watching .... What will happen? ... I heard part of the conversation .... On Monday they will move us to the street, with the police. That's right, that other man from Kosovo got an apartment ... Cika Ratko is the president of the union in my father's company, I found out later .... he came to his aid, to help his sick colleague ...... I remember that Dad, nodded and said ... Let them pack. It was about seven o'clock in the evening. At midnight we were already in another apartment in New Belgrade .... And not to be outdone ... later we sorted out all the paperwork, so this apartment became us legally. Even today, I am grateful to God that I came across Uncle Ratko that day, grateful to that man with a big heart, that he understood our situation, that he helped us .... Days, months, years go by. My sister and I finished high school in economics .... we started working, sometimes through youth sometimes for a while .... Dad is still sick, he got a disability pension .... We live much better financially, but we worry for his health .... he is getting thinner, he partially repaired his leg with some strong bandages that his mother used to wrap every day.

They remove many torments,

And when I shun strength they give,

know it's just hands, my dear mothers know.

To be continued...

Thanks for following me.

6
$ 1.66
$ 1.66 from @TheRandomRewarder
Avatar for tmile
Written by
3 years ago

Comments

I'm waiting for the sequel. Good post

$ 0.00
3 years ago

Everyone has ups and downs in their life. This has been a difficult period.

$ 0.00
3 years ago

Congratulations, Ratko! He seems to be a man with a big heart! I expect the story to continue!

$ 0.00
3 years ago

Uncle Ratko remained our friend for life.

$ 0.00
3 years ago

jedva cekam nastavak

$ 0.00
3 years ago

Napisacu veceras , nego miga nema robot...njemu se ne svidja !

$ 0.00
3 years ago

Znaci od rodjaka nista 😱😱😱😱😱😱pre ce ti pomogne neko ko ti nije nista.

$ 0.00
3 years ago

Naravno da nije prstom mrdnuo 😱

$ 0.00
3 years ago