Webinari, kursevi i obuke ?/ Webinars, courses and trainings

26 48
Avatar for tatatatira
3 years ago

Danas na društvenim mrežama zatrpani smo reklamama o silnim obukama, webinarima i kursevima gde za neke simbolične iznose dobijate svo potrebno znanje i veštine da bi ste mogli raditi u IT industriji. Koliko je sve to merodavno?! Kome verovati???

Today on social networks we are flooded with advertisements about great trainings, webinars and courses where for some symbolic amounts you get all the necessary knowledge and skills to be able to work in the IT industry. How authoritative is all this ?! Who to trust ???

poreklo reprodukcije Google Search

Evo na primer poslovi developera ili npr. dropšipera, virtuelnih asistenata su ogromne oblasti i zahtevaju konstantne edukacije jer se dnevno menjaju i usavršavaju tulovi i mora da se prati ritam da bi se održali na tržištu.

Here, for example, are the jobs of developers or e.g. droppers, virtual assistants are huge areas and require constant education because the bodies change and improve daily and the rhythm must be followed in order to stay order to survive on outlet.

Znači tržište je obezbeđeno i spremno ali šta ponuditi ili pak šta izabrati. Da li izabrati pojedinca koji nam nudi kratke obuke on line na mesečnom nivou u vidu podcasta ili izabrati realnu školu sa šestomesečnim ili jednogodišnjim planom? Samo se pitanje nameće posle odabira, da li je u planu obuke uračunata i praksa? To je u stvari srž takve edukacije.

So the market is secured and ready, but what to offer or what to choose. Should we choose an individual who offers us short online trainings on a monthly basis in the form of podcasts or choose a real school with a six-month or one-year plan? The only question that arises after the selection is, is the practice included in the training plan? That is, in fact, the core of such education.

poreklo reprodukcije Google Search

Na mnogim platformama data je prebogata ponuda kurseva ali praksa je tipa, provežbati posle predavanja u vidu testiranja pređenog gradiva. Za kraj svi oni daju digitalne sertifikate i tu stvarno nema problema ali se sada kao svršeni developer nalazite u još težoj poziciji. Sve vam je jasno, savladali ste neke osnovne stvari ali to je tek temelj. Sledeća stepenica je naći poslodavca i ponuditi svoje znanje. E tu vam sertifikat dođe samo kao podsetnik čime bi trebali da se bavite.

On many platforms, there is a very rich offer of courses, but the practice is of the type, to practice after the lecture in the form of testing the passed material. In the end, they all give digital certificates and there is really no problem, but now as a graduate developer you are in an even more difficult position. Everything is clear to you, you have mastered some basic things but that is just the foundation. The next step is to find an employer and offer your knowledge. Well, the certificate comes to you only as a reminder of what you should do.

poreklo reprodukcije Google Search

Poslodavci znaju da treba da im se završi nekakav posao i znaju neke osnovne stvari ali ne i da veština virtuelnog asistenta ne podrazumeva poslove programera ili pak developera. Oni mogu da ažuriraju sajtove ali ne i da ih izrađuju. Međutim, sretala sam masu ljudi koji su multipraktik i takav status su izgrađivali eto zahvaljujući poslodavcima koji kada se naviknu na rad sa vama teško se odlučuju za neko novo lice.

Employers know that they need to get some work done and they know some basic things, but not that the skill of a virtual assistant does not mean the work of a programmer or a developer. They can update sites but not create them. However, I met a lot of people who are multipractitioners and they have built such a status thanks to employers who, when they get used to working with you, find it difficult to decide on a new person.

poreklo reprodukcije Google Search

Zahvaljujući internetu edukacija nam je na "izvol'te" servirana, sažeta i dostupna 24/7 tokom čitave godine iz tople i meke fotelje. Na nama je da izaberemo pravac, i dovoljno volje i energije za novim znanjima i veštinama. Topla preporuka sa moje strane bez obzira koje polje izaberete. Možda se i pronađete. Srećno!

Thanks to the Internet, our education is "please" served, concise and available 24/7 throughout the year from a warm and soft armchair. It is up to us to choose the direction, and enough will and energy for new knowledge and skills. A warm recommendation from my side no matter which field you choose. Maybe you will find yourself. Good luck!

13
$ 1.11
$ 1.10 from @TheRandomRewarder
$ 0.01 from @apela
Sponsors of tatatatira
empty
empty
empty
Avatar for tatatatira
3 years ago

Comments

Honestly, I would love to learn programming, but I can’t because of insufficient time. There are also free courses, you just need to find them

$ 0.00
3 years ago

Nice post

$ 0.00
3 years ago

Ja sam vise puta htela da pocnem sa nekim internet kursom, ali sam sve bila skepticna da li cu dobiti pravi kurs, obuku, ili cu mozda bezveze baciti novac... Bas sjajna tema... Jos ako imate provereno sigurne kurseve iz IT oblasti, mogli biste da podelite sa nama te. informacije...

$ 0.00
3 years ago

Ima i besplatnih, npr. Digitalni marketing sa sertifikatom na platformi : Digitalna garaža na Google.com Srećno :)

$ 0.01
3 years ago

Hvala ti puno!

$ 0.00
3 years ago

Ja lično podržavam ovu priču i smatram da će u budućnosti možda i zameniti školstvo koje poznajemo u ovom formatu.

$ 0.00
3 years ago

Ide svet a i mi za njim... da to može da bude neka edukacija u budućnosti ali dolaze još bolja rešenja i brža, pa i jeftinija :D

$ 0.00
3 years ago

Nisam pristalica učenja preko vebinera. Za mene je zakon kurs i praksa od godinu dana ili skola i fakultet ko želi time da se bavi.

$ 0.00
3 years ago

Iskrena da budem, webinar je samo način kako plasirati svoja iskustva, znanja i veštine nekome koga to interesuje. Naravno, tu nema prostora da se neko obučava ali da u tom nečemu čime se bavite saznate neke nove opcije i funkcije, svakako da je korisna alatka.

$ 0.00
3 years ago

Za nešto manje, slažem se. I ja sam prošla npr preko webinera kurs za elektronski dnevnik. Pomoglo mi je, ne mogu da lažem.

$ 0.00
3 years ago

Tu sam car, kralj ;) elektronac stvarno znam u prste a i na srpskom meni je rađen u vidu aplikacije tako da su greške gotovo smanjene na nulu. Mada imala bih šta da zamerim, naročito na prvoj strani priliko ubacivanja podataka o održanim časovima.

$ 0.00
3 years ago

Imam dobro iskustvo sa kursevima, cak sam i sada uplatio 3 i radim polako, davno na jednom razgovoru za posao su mi dali zadatak da uradim nesto u Excelu, nisam se snasao, nakon toga sam zavrsio kurs i shvatio, da ja to ustvari znam da radim, ali na tezi nacin. Moj savet, ima sjajnih jutjubera na nasem jeziku, moze dosta da se nauci. Nije diploma sa kursa fakultetska diploma, ali verujte mi moze da pomogne.

$ 0.00
3 years ago

što kažeš nije fakultetska diploma, to samo mi komplikujemo, ako želiš i interesuje te nema šta da te spreči da naučiš, da budem iskrena to je ta priča :)

$ 0.00
3 years ago

Mislim da vecina kurseva koji se nude na netu ne mogu mnogo da nas nauce. Nista bez prakse...

$ 0.00
3 years ago

Ja sam za kurs, čisto da vidim o čemu se radi a posle zna se, bez vežbanja svakodnevnog nema rezultata.

$ 0.00
3 years ago

Odlična tema za razgovor. S obzirom da su poslovi programiranja ujedno traženi i plaćeni poslovi, verovatno se svi okreću obukama i uz mnogo truda, uspevaju da završe kurseve. Posle toga, treba graditi kompetentnost. Mene lično interesuje Python.

$ 0.00
3 years ago

Da, trenutno je aktuelan ali mora da se radi od početka tj od kodiranja pa html, css... i na kraju Python. Dug je put prijatelju ali se debelo isplati.

$ 0.00
3 years ago

Hvala!

$ 0.00
3 years ago

Nista od silnih sertifikata, ako ti nemas praksu...Evo npr, ranije kad neko dodje u Nemacku da trazi posao ne pitaju ga jel imas diplome i bla bla..., nego stani ti za masinu da vidim sta i koliko znas. Naravno, ne kazem da se ne treba skolovati, to je jako vazna stavka u zivotu, ali pored skole, sa ovim danasnjim tempom tehnologije, praksa i edukacija moraju biti sinhronizovani...Znaci, ovi takozvani onlajni kursevi itd, za mene su mlacenje prazne slame, lagano uzimanje novca od ljudi..

$ 0.00
3 years ago

Doživela i to da dobijem od Iraca posao koji se obavlja sa Nemačkim potrošačima ali nisam mogla da ga radim ma ni da zamislim da radim takav posao da nisam imala pre toga gomilu nekih obuka. Srećom te su to bila tri vrhunska i mnogobrojna tima koji su pokrivali suport 24h pa si mogao da uletiš na grupnom sa po nekim podpitanjem ali 99% je bilo seti se budalo ili pak snađi se :D Prevrnuli i to preko glave, samo je potrebna dobra volja i energije na tone... o živcima i da ne govorim, njih više nema pa tako nema ni problema hahaha

$ 0.00
3 years ago

omg mogla sam skapirat da si to ti......a ja čitam prvi post i razmišljam koji je to user

$ 0.00
3 years ago

Ooo da, to sam ja, malo sam se ugojila :D Šalim se, dobrodošla na moj blog drugarice i hvala za donaciju <3

$ 0.00
3 years ago

Da, bas je veliki izbor online kurseva. Ali ipak treba istrazivati I odabrati pravi. Postoje I "kursevi" sa masom gluposti, a ono sto ti je potrebno I za sta si se prijavio nema ga ni na vidiku...

$ 0.00
3 years ago

Odradila kamaru i ništa ovi naši nisu bolji od stranih. Sve se svodi u principu da ti pokažu jedan malecki deo i da bi to primenio moraš ponovo da se vratiš i produžiš sa obukama i kursevima. Beskrajno je sve to ali se mora. Srećom te je dostupno za nas koji imamo pristup internetu 24/7h

$ 0.00
3 years ago

Iskreno mislim da je bolje izabrati kurs na duze vreme, kao i gde možete dobiti sertifikat.

$ 0.00
3 years ago

Daju svi sertifikate ali praksa je problem i nalaženje poslodavaca koji će ti pomoći da usavršiš te svoje veštine.

$ 0.00
3 years ago