A boring rainy day

15 51
Avatar for tanja011
3 years ago

Autumn has begun on this side of the planet. Rainy days are here.

I have to admit I don’t like autmn. I don't like rain either. Somehow, the feeling is depressing. I don’t have enough energy to get myself started, but I also don’t have the inspiration to write and work. I really don't know if it's just me or if you have the same feeling. The wind, which passes through the bones and the gray clouds are not exactly what I like. I am more for summer, sun and heat. I'll take my cup of coffee, stay home and do nothing ... because this is a boring rainy day.

Summer, come back , please!!!

12
$ 1.48
$ 1.48 from @TheRandomRewarder
Sponsors of tanja011
empty
empty
empty
Avatar for tanja011
3 years ago

Comments

Baš težak dan,zamalo da zakasnim na posao,jedva se izvukla iz kreveta.Doneo je i lepe i ružne trenutke.Dobro došla opet Tanja!

$ 0.00
3 years ago

Meni smeta ovo vreme danima. Imam taj problem, ali sta da se radi. Ovakvo vreme je normalno kod nas. Hteli ili ne moramo da guramo dalje..

$ 0.00
3 years ago

Kiša je dobra za one koji mogu da spavaju, onima koji imaju obaveze se spava i ne mogu baš da se koncentrišu.. Divan post! Hvala i nek jesen probudi neke divne emocije, iako deluje depresivo, moramo imati antidepresiv... Podržavam Vas!

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti na lepim recima. Nadam se da nije bilo dosadno za citanje :D

$ 0.00
3 years ago

Naravno da nije... Jesen nas priprema za još teže godišnje doba, zimu, i treba mu posvetiti pažnju... Ne samo ljude, već i biljke i životinje..

$ 0.00
3 years ago

Ja danas spavao 3x srecom nikakvih obaveza pa sam sebi to mogao da dozvolim, inace ja licno volim ovakve dane

$ 0.00
3 years ago

Blago tebi Mile, ja bi prespavala ceo dan kad bi mogla, ali tesko pored dece.

$ 0.00
3 years ago

e mogu ti reci kad se sve sabere i oduzme nije mi bas prijalo

$ 0.00
3 years ago

bas je dosadan, kisan dan. Veoma mi je bilo tesko jutros da odem do posla iako nije dalaeko, al mrzim kisu.

$ 0.00
3 years ago

Kad vidim ovakvo vreme jedina asocijacija mi je kafa, kafa i jos jedna kafa,,,,

$ 0.00
3 years ago

Eh, tek je jesen pocela, bice na zalost jos dosta kisnih dana. Ali ne daj se, oboji dan u vedre boje sama :)

$ 0.00
3 years ago

I'm also bored with autumn, rain, dark clouds ... I would just sleep ... I don't have the strength to move ...

$ 0.00
3 years ago

Isto i ja ne volim jesen, najdepresivno godisno vreme, tmurno, kisovito , pa i leto nesto bas mnogo ne volim kad je previse vruce, za mene posto sam rodjen u aprilu , najvise volim prolece, tad je sve rascvetano, zeleno dobijas neku snagu energiju. Tako da ja glasam za prolece.

$ 0.00
3 years ago

I love autumn, but only that there is no rain.

$ 0.00
3 years ago

Eto ga nazad za 290 dana. Brzo će to.

$ 0.00
3 years ago