Salamat read.cash

13 19
Avatar for sirmagz32
3 years ago

Ikatulo na nako nga adlaw karon diri sa read.cash. Nakapay out nako gahapon ug $0.03. Siyempre baguhan pa dili pa kaayo nato kabisado ang dagan diri labi na ug unsaon para modako ang points.

Pero karon mga 5pm ga sunod ug convert ako points into cash. Misulod na sya sa ako main account. Ang una nga amount kai $0.8083 daun after 7 minutes misulod na pud ang $0.2829. Lipay kaayo ko kai naa nakoy 50 pesos karon. Ako na syang gi process ang payout ug unya dapit mosulod na siya sa ako coins BCH wallet. Anyway, bisag gamay pa at least naa kay na earn karong adlawa kaisa sige kag facebook ug panlibak sa post sa uban. Hoping mas modugay pa ni nga site para daghang matabangan labi na tong walay mga trabaho o nawad an ug panginabuhian tungod sa covid19. Magtinabangay lang gud ta diri. Daun e follow lang ang mga rules.

Hoping for more payouts diri.

4
$ 0.00
Sponsors of sirmagz32
empty
empty
empty

Comments

Hala guys bag o lng K po

$ 0.00
3 years ago

hi sir just follow all the rules sa read cash at dagdag ka.ng iba pang mga subscribers tapos mag post ka.at mag comment...

$ 0.00
3 years ago

Garaa ni sir dako man ang napay out.heheh Akoa sir dyutay raman tawon akong pay out. Karung adlawa wajud tawon ko nakasulat kay nabusy sa paq approve heheh pero ok lanq atleast nakatabang pod kos uban. Maayo nana sir naa nay pangload. Ayo ayu og Godbless

$ 0.00
3 years ago

Haha..naningkamot sir mayna lang makapalit bugas.haha.bitaw abi nako naa kai points ana sir basta admin daun mag approve?

$ 0.00
3 years ago

naa may points sir ginagmay. Pero dako gyud og bintaha kong magpost ka.

$ 0.00
3 years ago

Bitaw mas ok ug mag post kay dagko ang points. Murag 20 points kada post basta Original content lang hahahha

$ 0.00
3 years ago

Hehehe tama jud na, sir. Maningkamot di magsige panghimantay. Dako kaau ako pasalamat sa nag invite nako, si sir abner. Happy earnings kanatong tanan!

$ 0.00
3 years ago

Yes maam. Pila naka ka days diri maam? Dako na siguro imo na earn diri maam no? Makatabang jud sya.

$ 0.00
3 years ago

Hahahahha namuot ko sa sige ug facebook ug panglibak. Bitaw uy kapoy kaayo sigeg facebook unya walay ma atoa bisan piso maypa diri kay bahala ug ginagmay basta kay naa. Sanaol naa nay 50 Pesos.

$ 0.00
3 years ago

Haha..lage maam maypa diri kai walay manglibak bisag unsa na lang ma post at least naka earn ka..kaya na maam..hehe

$ 0.00
3 years ago

Mas ok pa mag cge ta og post kay read cash maka kwarta pa ta ,kay sa facebook nga pisan piso d ta ka kwarta,,

$ 0.00
3 years ago

Tinoo jud maam. Ang tag iya sa facebook ray midato.haha. mao ng maningkamot ta diri para makakwarta.

$ 0.00
3 years ago

Hala guys bag o lng ko nga myembro dri aah tudlii man daw ko ug unsaon ni
Magsuwat raba lng ug estorya ngaria unya maka earn nkuh ug points ...salamat sa mutubag...

$ 0.00
3 years ago