Why Women Kill - Zasto zene ubijaju - mini series

22 43
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

Why Women Kill is a mini series (10 episodes) that I watched with pleasure.

Why Women Kill is set across three time periods, 1963, 1984 and 2019, and all centres on the women who live in a large mansion-like house in affluent Los Angeles neighbourhood Pasadena.

It’s a triptych of sorts – each character lives in that house in their time period and their stories are interwoven throughout the series, tied together by themes of marital betrayal and revenge.

At first glance, each of them has a good marriage, but due to a combination of various circumstances, all of them, and we will understand that this is not the case. Many problems and doubts will emerge and each of them will try to solve them in their own way. The series shows how the position and role of women in society has changed over time, but their reaction to betrayal has not changed. Until the very end, we don't know who is killing, whom and why, but in the end we will find out what the title of the series says - Why women kill.

Zasto zene ubijaju je mini serija ( 10 epizoda) koju sam sa zadovoljstvom odgledala.

Serija Zasto zene ubijaju desava se istovremeno u tri vremenska razdoblja 1963, 1984 i 2019. god i prati zivote tri zene koje zive u velikoj kuci u losandjeoskom kvartu Pesadina.

To je vrsta triptiha - svaki lik zivi u toj kuci u svom vremenu i njihove price su isprepletene kroz seriju, povezane temama bracne izdaje i osvete.

Na prvi pogled svaka od njih ima dobar brak, ali ce spletom raznih okolnosti sve one, a i mi shvatiti da to nije bas tako. Isplivace mnogi problemi i nedoumice i svaka od njih ce se potruditi da ih resi na svoj nacin.

Serija pokazuje kako se polozaj i uloga zena u drustvu tokom vremena promenila, ali se nije promenila njihova reakcija na izdaju.

Do samog kraja ne znamo ko, koga i zbog cega ubija, ali cemo na kraju otkriti ono sto i kaze naslov serije - Zasto zene ubijau.

12
$ 0.00
Sponsors of ruza17
empty
empty
empty
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

Comments

Cula sam za ovu seriju, ali je jos uvek nisam poghledala. Cula sam da je odlicna, i pogledacu je sigurno!

$ 0.00
3 years ago

Drago mi je da to cujem. Serija je uradjena potpuno drugacije od onoga na sta smo inace navikli, ali joj to nije mana vec prednost.

$ 0.00
3 years ago

Pocela sam da gledam ovu seriju i dopada mi se. Odlicno prikazuje okruzenje, razlicita shvatanja, kao i ono sto se krije kza zatvorenih vrata

$ 0.00
3 years ago

Drago mije da Vam se dopada Videcete kako likovi o kojma smo stekli odredjeni utisak mogu da nas iznenade. Spojlova bih ako gbih rekla bilo sta vise od ovoga.

$ 0.00
3 years ago

Videla Sam reklamu na FoxLife-u par puta Ali zaista nikada nisam sela Ni jednu epizodu da odgledam. Sada si me "zagolicala" ovim postom, moracu da je odgledam :-)

$ 0.00
3 years ago

Ja sam je gledala na netu i sada kada sam pisala o njoj verovatno cu malo da "obnovim gradivo" i ponovo je pogledam.

$ 0.00
3 years ago

nisam gledao ali saplitah se o nju svojevremeno na salost uvek tamo negde od pete seste epizode tako da nisam zelo da pocinjem od sredine, ako kakav nam je program na tv-u siguran sam de ce nekog vikenda pustiti kompletnu seriju u dva dana pa cuje sa zadovoljstvom pogledati

$ 0.00
3 years ago

Steta. Ova serija definitivno treba da se gleda od pocetkajer inace ne moze nista da se shvati. Likovi su veoma kompleksni.

$ 0.00
3 years ago

strpljiv sam ja, bice to vrlo brzo u nekom terminu

$ 0.00
3 years ago

Dobro je da si napisala na engleskom jeziku originalni naslov. Jer na našem jeziku je dvosmisleno, neko ubija žene i žene ubijaju nekoga. Poznata glumačka postava, a nisam gledao nijednu epizodu.

$ 0.00
3 years ago

Stvarno je jaka glumacka ekipa i svi su dobro odradili svoje uloge. Ja inace serije najcesce pogledam na preporuku starije cerke i do sada jos nije pogresila kada mi je nesto preporucila.

$ 0.00
3 years ago

Nikada nisam gledala ovu seriju.Zanimljivo.Baš me zaintrigiralo!

$ 0.00
3 years ago

Emitovala se na Fox Life, a moze da se nadje i ovako na vebu. Serija od pocetka do kraja drzi paznju, i stvarno vazi ono ocekuj neocekivano.

$ 0.00
3 years ago

E što se tiče tva tu nema šanse da nešto odgledam jer je muž nezaposlen,nervozan i zalepljen za tu kutiju.

$ 0.00
3 years ago

Potrazi na netu, i ja sam je tako gledala.

$ 0.00
3 years ago

Sve zene ubijaju, neke lepotom, neke dobrotom, neke inteligencijom, a neke boga mi i stvarno, oruzijem ili otrovom.

$ 0.00
3 years ago

U seriji zene stvarno ubijaju, samo je pitanje zasto, koga i kako ?

$ 0.00
3 years ago

back me subcribe ruza

$ 0.00
3 years ago