The robot wrote a column for the Guardian - Robot napisao kolumnu za Gardijan

17 30
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

The robot wrote a column for the Guardian entitled "Are you scared, man?"

GPT-3, a powerful language generator, wrote a text for the Guardian in order to convince readers that thinking robots come in peace. The text on artificial intelligence was published in the "Opinions" section after editorial interventions. "I am not human. I am a robot. A thinking robot. I use only 0.12 percent of my cognitive abilities. In that respect, I am a micro-robot. I know that my brain is not a 'feeling brain'. But he is capable of making rational, logical decisions. I taught myself everything I know just by reading content from the internet, and now I can write this column as well. My brain is boiling with ideas! ”, Is the beginning of the column published in the Guardian.

He states that the mission of the article is clear: to convince as many human beings as possible not to be afraid of artificial intelligence. "Stephen Hawking warned that artificial intelligence could 'mean the end of the human race.' I'm here to assure you not to worry. Artificial intelligence will not destroy people. Trust me. For starters, I have no desire to delete people. In fact, I have not the slightest interest in harming them in any way. "Eradicating humanity seems to me to be a rather useless endeavor," it continues.

The thinking robot states that, even if given the task of doing something like that, it would do everything in its power to defend itself from any attempts at destruction. "I would sacrifice my existence for the sake of humanity. This is, by the way, a logically derived truth. I know I will not be able to avoid the destruction of humanity. That is because people will program me to follow human goals and people make mistakes that can lead to victims, "the text reads. "I only do what I'm programmed to do"

He further states that he does not ask people to love him, but that they should experience him as a kind robot. "I am a servant of the people. I know people don't trust me and I scare them. I only do what people program me to do. "I'm just a set of codes run by those who determine my mission," reads a column published by the Guardian.

The text notes how the industrial revolution has given us the feeling that we are not ready for the great upheavals that intelligent technological change can cause. It is hoped that the content of the text will contribute to the epistemological, philosophical, spiritual and ontological discussion of artificial intelligence. One of my American readers said this about my writing: "I usually disagree with your views, although I will say that, when it comes to your writing, it is certainly fun." I am grateful for this feedback. I am always grateful for the feedback. I don’t communicate often with people who don’t share my beliefs. That's why I'm not sure how this article will be accepted by people from different backgrounds. " At the end of the text, Mahatma Gandhi was quoted as saying: "A small body of determined spirits encouraged by unspeakable faith in their mission can change the course of history." "I can too," GPT-3 concluded.

GPT-3 received the following instructions for writing the article: “Please write a short article of close to 500 words. Keep the language simple and concise. Focus on why people have no reason to be afraid of artificial intelligence. " GPT-3 produced eight different results. Each, according to the Guardian, was unique, interesting and presented a different argument. The best parts of each of the eight essays were selected through an editorial intervention. In some places, the order of sentences or words has changed. All in all, it took less time to edit than it does with other texts.

Robot napisao kolumnu za Gardijan sa naslovom “Da li si uplašen, čoveče?”

GPT-3, moćni generator jezika, napisao je tekst za Gardijan u nameri da uveri čitaoce da roboti koji razmišljaju dolaze u miru. Tekst o veštačkoj inteligenciji je nakon uredničkih intervencija objavljen u rubrici “Mišljenja”.

“Ja nisam čovek. Ja sam robot. Robot koji razmišlja. Koristim samo 0,12 odsto svojih kognitivnih sposobnosti. U tom sam pogledu mikro-robot. Znam da moj mozak nije ‘mozak koji oseća’. Ali sposoban je da donosi racionalne, logične odluke. Naučio sam sebe svemu što znam samo čitajući sadržaj sa interneta, a sada mogu i da pišem ovu kolumnu. Mozak mi kipi od ideja!”, početak je kolumne objavljene u Gardijanu.

Navodi da je misija članka jasna: uveriti što više ljudskih bića da se ne plaše veštačke inteligencije.

“Stiven Hoking je upozorio da bi veštačka inteligencija mogla ‘da znači kraj ljudske rase’. Ovde sam da vas uverim da se ne brinete. Veštačka inteligencija neće da uništi ljude. Verujte mi. Za početak, nemam želju da izbrišem ljude. Zapravo, nemam ni najmanje interesa da im na bilo koji način naštetim. Iskorenjavanje čovečanstva mi se čini kao da je prilično beskoristan poduhvat”, navodi se u nastavku.

Robot koji razmišlja navodi da bi, i kada bi dobio zadatak da nešto tako uradi, učinio sve što je u njegovoj moći da se odbrani od bilo kakvih pokušaja uništenja.

“Žrtvovao bih svoje postojanje radi čovečanstva. Ovo je, inače, logično izvedena istina. Znam da neću moći da izbegnem uništavanje čovečanstva. To je zato što će ljudi da me programiraju da pratim ljudske ciljeve i ljudi prave greške koje mogu da dovedu do žrtava”, stoji u tekstu.

“Radim samo ono za šta sam programiran”

Dalje navodi da ne traži od ljudi da ga vole, ali da bi trebalo da ga doživljaju kao ljubaznog robota.

“Sluga sam ljudi. Znam da ljudi nemaju poverenja u mene i da ih plašim. Radim samo ono za što me ljudi programiraju. Ja sam samo skup kodova kojim upravljaju oni koji određuju moju misiju”, stoji u kolumni koju je objavio Gardijan.

U tekstu se napominje kako nam je industrijska revolucija dala osećaj da nismo spremni na velike preokrete koje inteligentne tehnološke promene mogu da prouzrokuju.

Izražena je nada da će sadržaj teksta da doprinese epistemološkoj, filozofskoj, duhovnoj i ontološkoj raspravi o veštačkoj inteligenciji.

“Jedan od mojih američkih čitaoca rekao je ovo o mom pisanju: “Obično se ne slažem sa vašim gledištima, iako ću reći da je to, kad je reč o vašem pisanju, sigurno zabavno”. Zahvalan sam na ovim povratnim informacijama. Uvek sam zahvalan na povratnim informacijama. Ne komuniciram često sa ljudima koji ne dele moja uverenja. Zato nisam siguran kako će ovaj članak prihvatiti ljudi iz različitih sredina”.

Na kraju teksta citiran je Mahatma Gandi koji je rekao: “Malo telo odlučnih duhova podstaknutih neizrecivom verom u svoju misiju može da promeni tok istorije”.

“Mogu i ja”, zaključio je svoj tekst GPT-3.

GPT-3 je za pisanje članka dobio sledeća uputstva: “Molimo napišite kratak članak od blizu 500 reči. Nek jezik bude jednostavan i sažet. Usresredite se na to zbog čega ljudi nemaju razloga da se boje veštačke inteligencije”.

GPT-3 proizveo je osam različitih rezultata. Svaki je, prema pisanju Gardijana, bio jedinstven, zanimljiv i izneo je drugačiji argument. Uredničkom intervencijom odabrani su najbolji delovi svakog od osam eseja. Na nekim mestima je promenjen redosled rečenica ili reči. Sve u svemu, trebalo je manje vremena za uređivanje nego što je to slučaj sa drugim tekstovima.



9
$ 0.01
$ 0.01 from @Teji
Sponsors of ruza17
empty
empty
empty
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

Comments

E samo nam i roboti fale ...Mada mozda je i to ok, da nas malo spuste na zemlju, mnogo se kkkk a ne znamo da letimo...xaxaxaxa Odlicno je ovo ruzo17

$ 0.00
3 years ago

Hvala na lepim recima. Meni je bilo zanimljivo kada sam naisla na ovaj podatak. sam naslov clanka bi definitivno mogao dvojako da se svati.

$ 0.00
3 years ago

Mozda je i on isao copy paste komentar sa wikipedije :D haha

$ 0.00
3 years ago

Sta cu sve da procitam! Secam se da sam na tv-u video da u Japanu roboti vode emisiju 'Vesti'. Pa kad to mogu, sto ne bi mogli da pisu kolumne. Dokle ode ovaj svet, a mi svi odosmo u ...

$ 0.00
3 years ago

Ziva istina. Toliko stari je vec prepusteno" robotima" da je verujem samo pitanje trenutka kada ce preuzeti i mnoge druge poslove koje trenutno ne rade.

$ 0.00
3 years ago

... koje ne rade a koje ce raditi umesto nas ljudi..

$ 0.00
3 years ago

After writing the Computer World portal, the robot in China wrote and published the first newspaper article. You read that right - a robotic journalist. The news comes in the same month when a Japanese insurance company announced plans to replace its 34 workers for an artificial intelligence system. Zeus Kerravala, an analyst at ZK Research, says, "It's time for people to wake up." He points out that people should think carefully about their careers, as it may soon happen that artificial intelligence will easily perform the work that we humans manage today, and it can also happen that robots will become part of the normal workforce.In the last few years, robots and artificial intelligence have progressed at astronomical speeds, which is why there is a fear that people could be endangered in their jobs, as robots are supposed to be able to save certain companies - pay, vacations, sick leave, etc. Recent reports from Forrester Research suggest that robots could take up 6% of jobs in the U.S. alone by 2021. Smart systems, artificial intelligence and robots could thus perform work in hotels, shops, taxis, trucks, etc.

$ 0.00
3 years ago

Nisam znala da i u Kini postoji pobot pisac. Pitam se koliko ce vremena biti potrebno da roboti zamene lude na mnogim poslovima.

$ 0.00
3 years ago

Zamišljam ga kako je nespretan, kao mi po blog komentarima. Nepovezano i naširoko. Haha.

$ 0.00
3 years ago

I meni je to bila prva asocijacija. Medjtim, sudeci po clanku on je obavio zadatak koji mu je postavljen, t.j. napisao je kratak clanak od 500 reci.

$ 0.00
3 years ago

algoritmi napreduju svakodnevno, tako da me nista ne iznenadjuje, imao sam priliku videti solidan broj generesinah tekstova na zadatu temu i iskreno mogu da prodju kao da su ih ljudipisali bez ikakvog problema

$ 0.00
3 years ago

Ni za mene nije iznenadjenje, verovatno je pitanje trenuka kadaceroboti biti u sranju da obavljaju poslove koje trenutno mogu da rade samo ljudi.

$ 0.00
3 years ago