The funniest photos of animals - finalists - Najkomicnije fotografije zivotinja - finalisti

10 30
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

The finalists of this year's competition for the best comic photography from nature have been announced. Despite the very optional form of the "Comedy Wildlife Photography Awards", it is not just fun that comes to the fore. Photographers Paul Johnson-Hicks and Tom Salam, with the support of the non-profit organization for the protection of wild animals, established this award, primarily to draw attention to the preservation of wildlife. The competition has been held for the sixth year in a row. entered the finals. These are some of them. Which one would you vote for?

Objavljeni su finalisti ovogodišnjeg takmičenja za najbolju komičnu fotografiju iz prirode.I pored vrlo neobavezne forme takmičenja "Comedy Wildlife Photography Awards", u prvom planu nije samo zabava. Fotografi Pol Džojnson-Hiks i Tom Salam, uz podršku neprofitne organizacije za zaštitu divljih životinja, ustanovili su ovu nagradu, pre svega, da bi skrenuli pažnju na očuvanje životinjskog sveta.Takmičenje se održava već šestu godinu zaredom, a upravo su objavljene fotografije koje su ušle u finale. Ovo su neke od njih. Za koju bi vi glasali?

12
$ 0.00
Sponsors of ruza17
empty
empty
empty
Avatar for ruza17
Written by
3 years ago

Comments

Kolku se interesni. Kako samo uspeale tie luge da gi napravat ovie sliki.Poslednav mi e smesna, taa so majmunot sto se smee, so zirafite.......tesko e da se odlucam.

$ 0.00
3 years ago

I meni je tesko da se odlucim koja mi se slika najvise svidja. Za slikanje ovako neceg sigurno treba i velika vestina ali i strpljrnje da se saceka pravi momenat.

$ 0.00
3 years ago

They are not funny only, I find them cute also. I love it dear, nice pictures. Thanks for sharing.

$ 0.00
3 years ago

You're welcome, it was a pleasure because I love animals too. I also like the fact that the competition itself has an extremely important reason for holding it.

$ 0.00
3 years ago

WoW it's awesome 🤩🤩

$ 0.00
3 years ago

jA BIH GLASALA ZA ŠARENU RIBU KOJA SE SMEJE I ZA ŽIRAFU KOJA SE UDVARA ILI UBACUJE U KADAR!

$ 0.00
3 years ago

Meni su sve fotografije bile zanimljive i na svoj nacin atraktivne. Verovatno bih se namucila da nadjem svog favorita.

$ 0.00
3 years ago

Divan članak ! Hvala ma fotografijama ja volim jako zivotinje kod mene ti je macak komaa prava ..

$ 0.00
3 years ago

Thanks, I'm glad you liked it.

$ 0.00
3 years ago

Meni su bile zanimljive fotografije. I sam cilj odrzavanja takmicenja je krajnje human, pa me je i to potaklo da objavim ovaj clanak.

$ 0.00
3 years ago