When you have a vegetarian girlfriend

19 25
Avatar for milanlukic
3 years ago


The fact is that more girls are vegetarians than men. It's at least some of my experience because I've met countless girls and only one man who is a vegetarian. This can often lead to problems, but for me, as always, the funny situations that happen about it are much more interesting. Here we can see a humorous way a guy serves dinner to his vegetarian girlfriend.
-= Some men never grow up =-

Cinjenica je da je vise devojaka vegetarijanaca od muskaraca. To je bar neko moje iskustvo jer sam upoznao nebrojeno devojaka a samo jednog muskarca koji su vegetarijanci. To cesto ume da dovede do problema aili meni su kao i uvek mnogo zanimljivije saljive situacije koje se desavaju povodom toga. Ovde mozemo videti saljivi nacin kako momak servira vecaru svojoj devojci koja je vegetarijanac.
-=Neki muskarci nikad ne odrastu=-

17
$ 0.00
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty
Avatar for milanlukic
3 years ago

Comments

Nije to tako lose kao sto se cini na prvi pogled. Ti pojedes svo meso sa stola, a devojka neka jede salatu :) svi srecni i zadovoljni

$ 0.00
3 years ago

ma to jeste tacno ali samo ako je devojka od onih pitomih vegetarijanaca, medjutim jako malo ih ima, definitivno se vecina gore ponasa od bivsih pusaca kada krenu da smaraju

$ 0.00
3 years ago

Ne volim kad je neko napadan i namece stavove. Okej, reci mi prednosti vegetarijanstva, saslusacu, mozemo da diskutujemo, ali ne osudjuj moj izbor i nemoj da mi nameces svoj

$ 0.00
3 years ago

pravo u centar, jos jedan put, ako ne umes da cenis tudje stavove ne ocekuj da onaj ko suprotno misli ceni tvoj

$ 0.00
3 years ago

pa to je bar najlakse ko ima devojku vegeterijanku, stavis joj u tanjir sargarepu, karfiol, cveklu, neko voce i nema muke sta voli sta ne voli, nema kuvanja nema matematike hahah

$ 0.00
3 years ago

What is that for real,making that food so artistic and healthy as well, so funny for whoever made that,

$ 0.00
3 years ago

I think that tjere is no anything bad in being a vegetarian, just those people are sometimes very annoying. It seems that they want everyone to know that they are vegetarians. Do you agree?

$ 0.00
3 years ago

nije nista lose biti vegetarijanac, ovo je samo malo saljiv odnos prema njima

$ 0.00
3 years ago

Ja od salate najvise volim meso. Salim se naravno. Svako ima pravo da se hrani na nacin koji zeli jedino mi smeta kada neko namece svoj nacin ishrane kao jedino dobar i pozeljan.

$ 0.00
3 years ago

Od salata, najvise volim salate sa belim mesom, ili sa tunjevinom hahaha.

$ 0.00
3 years ago

a tek kad na list zelene salate bacis jednu ili dve sake duvan cvaraka, rapsodija

$ 0.00
3 years ago

Ljudi molim vas ovi sto vam se pojave na post i samo traze sub, da prijavite profil kao spam. Uzasno me nerviraju, kao da im zavisi zivot od pretplatnika! A to nema veze s vezom. Inace, dobar kratak post o danasnjici zivljenja. Hvala puno!

$ 0.00
3 years ago

Veri intresting content maj dear... I wish you to find vegan girl and eat artfull meals :)

$ 0.00
3 years ago

wow so nice

$ 0.00
3 years ago