The mystery is finally solved

24 32
Avatar for milanlukic
3 years ago

Many people have the problem that when they wake up in the morning they have a tuft that they can never put back in their place. Careful research has revealed what is actually happening and why it is occurring.

Mnogi ljudi imaju prblem da kad se probude ujutru imaju cuperak koji nikako ne mogu da vrate na svoje mesto. Pazljivim istrazivanjem doslo se do odkrica sta se zaprovo desava i zasto se to pojavljuje.

10
$ 0.00
Sponsors of milanlukic
empty
empty
empty

Comments

Is this for real, that tuft also make me think on how it will rise up, now i know glad to know that

$ 0.00
3 years ago

yap, mu doughter have this problem, every morning she have one or two on her head and this is inspiration for this post

$ 0.00
3 years ago

No need to worry,

$ 0.00
3 years ago

All of us were wondering how, and why is this happening. And, thanks to you, now we know!

$ 0.00
3 years ago

Ti cuperci su nam vrlo cesti problem, posebno kod onih koji imaju kratku kosu. Dobro je da si nam konacno objasnio zasto se pojavljuju.

$ 0.00
3 years ago

pre ili kasnije se pronadje odgovor na svakopitanje

$ 0.00
3 years ago

Kod nas za takav cuperak kaze ko da te kravica lizala. Po naslovu sam pomislila da je neka ozbiljnija tema u pitanju ali mi se svidja tvoj pristup ovoj temi.

$ 0.00
3 years ago

bas tako isto i kod nas a evo sad znamo i kako to krave izvode tokom noci dok smo u dubokom snu

$ 0.00
3 years ago

Jesu li u tebe zaštopali bodovi ili sam ja u nekoj kazni haha?

$ 0.00
3 years ago

jesu i to zestoko, juce sam za istu ili slicnu aktivnost kao predhodnih dana dobio samo 1/4 bodova od ocekivanih

$ 0.00
3 years ago

jesi li našao neku obavijest ili članak povodom toga?

$ 0.00
3 years ago

nisam ali samo treba nbiti uporan i pisati puno dugackih komentara, uz naravno objavljivanje postova lici mi da je to recept za supaeh

$ 0.01
3 years ago

šta misliš da jedni druge tipujemo, tačnije, da upvotujemo komentare ili članke sa 0.01$ međusobno... jer, ako ja tebi spucam upvote i ti meni vratiš, niko nije na gubitku a moguće je da ima efekta za poboljšanje bodovanja :D osim ako sistem uzima fee na tipovanju

$ 0.00
3 years ago

provaljeno, i kaznjivo tu bi se trebao napravgiti siroki krug i svakog dana drugaciji raspored da se odradi ali ne precesto

$ 0.00
3 years ago

Ma makaze su zakon...Ocas posla sredjen problem...Samo ocfikaris taj cuperak i to je to...Sutra opet sve ponovo...

$ 0.00
3 years ago

Hahaha dok sve cuperke otfikaris postanes celav i nemas vise problem sa cupercima,dobra ideja

$ 0.00
3 years ago