Pozdrav svima, dobio sam jednu ideju. Da li ovde ima ljudi koji prate fudbal ivole kladionicu, da odigraju po koji tiket i to? Ako vas, mogli bi da napravimo community ili sam planirao da postavljam utakmice i neke kao tipove i analize, naravno ako ima vas koji pratite i barem malo ste zainteresovani !

Molio bih vas ako vidite ovaj post da ostavite komentar barem Da/Ne da bih znao da li da zapocinjem nesto tako

Hi everyone, I got one idea. Are there people here who follow football and bet, to play for a ticket and that? If you, we could make a community or I planned to post matches and some as types and analyzes, of course if there are you who follow and at least you are a little interested!

I would ask you if you see this post to leave a comment at least Yes / No to know if I should start something like that

7
$
User's avatar
@madjara posted 3 years ago

Comments

Kao sto neko rece u komentarima, ovde su vecinom zene. Vi muskarci ste veci ljubitelji fudbala, tako da si to pitao na pogresnom mestu :)

$ 0.00
3 years ago

Nije ta rabota za mene..LOL

$ 0.00
3 years ago

Ako ciljas na balkan, gubis ideju 101%, zato se vise baziraj na stranu publiku. Eto ja niti kockam niti igram kladionicu, ali bih voleo da imam svakodnevne tipove sa recimo tacnim rezultatom ili ono iz keca u kec.. taj fazon. Zasto da ne tipujem nekad neki sitnis na 1 do 2 utakmice ako su prelazi u pitanju... nikad se ne zna. Pre cu to da pogodim nego sto cu na lottou da dobijem! Samo napred! Podrzavam ideju! 👍👍👍

$ 0.00
3 years ago

Hvala, vecinom bi bilo na egleskom, a tipovi su isti na svakom jeziku jer ipak su to kombinacije. Hvala na podrsci

$ 0.00
3 years ago

Tacno!!! Samo napred.. ne gubis nista samo mozes dobiti (makar ovde)

$ 0.00
3 years ago

Mozes pokusati ali bih posavetovao da ti tekst posta bude prvo na engleskom a tek posle na nasem. kao drugo posto nemas nikakve licne koristi da dajes tipove i predloge, misljenja sam da bi se najveci efekat postigao ako bi samo davao analize bez direktne sugestije nesto po onom fazonu kao kad ti neko gleda u solju pa ti kaze vidim ti put, a dal je taj put do meseca ili do prodavnice ti sam rastumaci. Konkretno nesto poput

  • Tradicija je na strani domacina, gosti su u uzlaznoj formi dok se domacin pomalo muci poslednjih nedelja, tesko daju ili lako daju - primaju goloove i slicno
$ 0.00
3 years ago

Hvala na sugestijama, kad vec odigravam svakog dana, pisacu ono sto sam odigrao

$ 0.00
3 years ago

nema na cemu uvek sve iskreno i od srca :)

$ 0.00
3 years ago

Ja mogu da podrzim sve sto treba ali ne pratim fudbal , pa onda ne bi znala ni sta odgovoriti na postove koji budu o fudbalu, a takodje i neki drugi sport.

$ 0.00
3 years ago

Bash dobra ideja moglo bi to.

$ 0.00
3 years ago

Ja od start da kazem da ne volim fudbal, da je rukomet e to volim da gledam utakmice rukometa , al fudbal ne volim , tako da nemogu nista u vezi fudbala da ti kazem.

$ 0.00
3 years ago

Ja nisam za kladionice i za fudbal, ali znam da ima medju nama onih koji vole te stvari

$ 0.00
3 years ago

ne volim ni fudbal ni kladionice, ali ako napravis mogu probati sto da ne

$ 0.00
3 years ago

Hvala na podrsci !

$ 0.00
3 years ago

Ja ne kockam!

$ 0.00
3 years ago

pojma nemam

$ 0.00
3 years ago

hahahaha, dobro, i to je nesto :D

$ 0.00
3 years ago

Moglo bi zasto da ne,jednom ja ispisala tiket i dobila skoro 8000dinara.Vise volim igrati englesku,nemacku i spansku ligu.

$ 0.00
3 years ago

Sjajno, drago mi je da ste zaradili@

$ 0.00
3 years ago

Na blogu su mahom žene, slaba ciljna grupa za sport i sve što ide uz to.

$ 0.00
3 years ago

Hvala na informaciji, steta.

$ 0.00
3 years ago

Moze, ja pratim tenis i fudbal

$ 0.00
3 years ago

Etoo.. jedne zene..

$ 0.00
3 years ago

Hvala na podrsci

$ 0.00
3 years ago

žao mi je ja ne kockam :)

$ 0.00
3 years ago

ja sam dobila napisane rezultate od nekog pa mu nije išlo....pa sam ostavila

$ 0.00
3 years ago

Tacni rezultati i "dojave" su standardno prevara, ovo bi bilo vise bazirano na mojim predlozima iz nekog "iskustva" fudbalskog i kladionicarskog

$ 0.00
3 years ago