Don't throw animals on the street

9 25
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

I return home one evening and find a little dog on the street. I was sorry that someone would step on him. When I took it he lay on my lap and fell asleep and so we drove home.

I already have a dog Hask and I thought I would take care of this little puppy as well. We were there for 3 days, we fell in love with him so much, I think I haven't seen him so smart, so far he knows where he should sleep, he knows he plays.

We brought a little dog to our husky as if to see how he would react to him, but he didn't want to accept him at all, if we weren't quick he would have drowned him. We contacted an agency for Animal mundi and we found good people who wanted to take him in and take care of him.

We were so sorry when we wore it that we all cried and he seemed to know and ran from one to the other as if to greet his dreams. We sent him to the new bosses with his favorite toy which he took in his mouth and carried in the box where he slept.

My message to everyone, if you want to keep pets, take them, if you don't want to give them to someone, don't throw them on the street, have a little mercy, they are just little creatures who ask for a little of your love and give you a lot of love.

Nemoj da bacas zivotinje na ulici

Vracam se ja jedno vece kuci i na ulici nadjem jedno malo kucence. Zao mi bilo da ce ga neko zgaziti. Kad sam ga uzeo on je meni legao u krilo i zaspao i tako smo se vozili do kuce.

Ja vec imam jednog psa Haska i mislio sam da cu da cuvamo i ovo malo kucence. Bilo kod nas 3 dana tolko smo ga zavoleli pa tolko pametno kuce mislim nisam video do sad da zna gde treba da spava, da zna da igra .

Doneli smo malo kucence kod nasu hasku kao da vidimo kako ce da reaguje na njega, al nikako nije hteo da ga prihvati, da nismo bili brzi on bi ga udavio. Javili smo se u jednu agenciju za Animal mundi i nasli smo mu dobre ljude koji su hteli da ga udome i cuvaju. Tolko nam bilo zao kad smo ga nosili da smo svi plakali a on ko da je znao pa trcao od jednog do drugog ko da se pozdravlja snama. Poslali smo ga kod novih gazdi sa njegovu omiljenu igracku koju je uzimao u usta i nosio u kutiji gde je spavao. Moja poruka do svima , ako hocete da cuvate domace zivotinje uzmite ih, ako necete poklonite ih nekome nemojte da ih bacate na ulici imajte malo milosti to su samo mala bica koji traze malo vase ljubavi a dosta ljubavi vam daju.

6
$ 0.02
$ 0.01 from @Snezana28
$ 0.01 from @TheRandomRewarder
Avatar for lea965
Written by
3 years ago

Comments

Divan ti je post iako ne volim mačke!

$ 0.00
3 years ago

Bas lep post. Ja Sam pre mnogo godina tako donela macku kuci. Dugo je bila sa nama I onda je vise od jednom nismo videli. Toliko mi je bilo tesko I zao da Sam rekla da vise nikada necu cuvati ni jednu zivotinju. I nisam, sve dok moja deca nisu izrazila zelju da imaju kuce. Imali su jedno pa su se svadjali ciji je pas, pa sada imaju dva, da se ne bi svadjali :-)

$ 0.00
3 years ago

Super svako ima svog ljubimca, jos da su svi ljudi tako dobri i da udome bar po jednog psa ne bi bilo onoliko psi lutalice , kad neces da cuvas lepo odes kod veterinara kastriras kuce i si miran, ja neznam kako mogu da spavaju mirno bez grize savesti ljudi koje bacaju al jos gore koji ubijaju zivotinje.

$ 0.00
3 years ago

Lep clanak. pre nekoliko godina smo ispred ulaznih vrata culi velikog psa kako cvili. Bilo nam ga je zao pa smo ga uveli, napojili i nahranili. Pas se zapravo izgubio. Odveli smo ga kod veterinara koji je pomocu cipa uspeo da nadje vlasnika koji se veoma obradovao.

$ 0.00
3 years ago

Bravo tako treba pomognimo , nahranimo bespomocna bica, oni znaju da ti vrate s ljubavlju, oni su tako bespomocni i traze samo malo nase paznje, i svako treba da kad vidi neko izgubljeno kuce pomogne mu.

$ 0.00
3 years ago

meni puca srce kad takvo nešto čitam......fala bogu ima dobrih ljudi kao ti na ovom svijetu

$ 0.00
3 years ago

Hvala ti

$ 0.00
3 years ago

Baš sam jučer pravio oglas za kvatrovskog psa koji je nestao, traži ga cijeli kvart, čak i novčanu nagradu ponudili.

$ 0.00
3 years ago

Lepo,baš si me rastužio.Drago mi je da je kuca pronašla svoj dom.

$ 0.00
3 years ago