Da l* će...

22 50
Avatar for kajabgd1
3 years ago

Da l će da me suspenduju ako pišem o ovome i još pride na mom jeziku?

Želela bih da se osvrnem na temu koja nas sve "proganja" već skoro godinu dana. Sigurno je mnogo puta već ovo i slično spominjano, ali kada sam naletela na sliku i komentar kako je pisac Džordž Orvel vizionarski ispričao svoju priču, morala sam da podelim sa svima vama.

Lično, knjigu "1984" nisam pročitala, tačnije delimično jesam, i uskoro ću se baciti na podrobnije čitanje iste.

Situacija koja je ceo svet obujmila sve nas je poremetila, u svemu. Jedno je neminovno, ovako će biti bar još 6-8 meseci.

Evo, na slici ispod, vam je sve pojašnjeno... (pročitati između redova) ...

Orvelovska filozofija prednjači u ovim kvazi-paranoičnim teorijama. I nije je teško razumeti.

Pošto sam ponovo član read-casha, posle suspenda i dvomesečne pauze, a i iskreno mnogo volim da pišem - komentarišem, eto zamolila bih vas sve, za iskrene komentare na moje objave, slobodno budite krajnje otvoreni, iskreni, zamerite mi, pohvalite me...

Lajk i sabskrajb ispod. :-) Hvala!

16
$ 0.01
$ 0.01 from @Snezana28
Avatar for kajabgd1
3 years ago

Comments

Mi polako ulazimo u Orvelovu '84-u.

$ 0.00
3 years ago

Dobro došla!

$ 0.00
3 years ago

Nece te niko suspendovati, ne damo te :D

$ 0.00
3 years ago

mozes pisati na maternjem jeziku, neces imati problem zbog toga, kada ostavljas komentare moras ih ostaviti na onom jeziku na kome je clanka napisan, zatim pisi clanke koji su bar 3 minuta citanja dugi i naravno zbog sireg broja pratioca pozeljno je ipak na engleskom pisati

$ 0.00
3 years ago

Hvala, kolega, eto me uskoro u kruševački bingo, na krofnice

$ 0.00
3 years ago

Ja ludim, vise nemam strpljena sedeti kuci

$ 0.00
3 years ago

a da ne pricamo o vakcinama na koje ce nas sve naterati :/

$ 0.00
3 years ago

Thank you so much! Keep posting!

$ 0.00
3 years ago

Bas je zanimljiv citat,dobrodosla nam <3

$ 0.00
3 years ago

dobrodosla nazad :D eto, posle visemesecnog ozbiljnog rada, kad su me onomad suspendovali, smucilo mi se sve, i napravih dvomesecnu pauzu, i eto me opet :)

$ 0.00
3 years ago

Nisam neki ljubitelj Orvela, ali on je svakako bolji od Kardelja :) Imas lajk i komentar, a svakako drzim ti paceve i puno uspeha u narednim " postovima "

$ 0.00
3 years ago

koji Kardelj? malo sam sad zbunjena :/

$ 0.00
3 years ago

Edvard Kardelj :)

$ 0.00
3 years ago

Dobrodosla i srrecno ..odlican citat ,samo napred :)

$ 0.00
3 years ago

Samo napred Kajo....

$ 0.00
3 years ago

I don't really understand this article, but they shouldn't suspend you, you write in your own words.

$ 0.00
3 years ago

appreciate comment, thanks

$ 0.00
3 years ago

I don't understand anything here.

$ 0.00
3 years ago

pa nemojte me sad odmah u startu ubijati u pojam, he he

$ 0.00
3 years ago